Zo ver als de eerste training van het seizoen bij Ajax zal het voor Perez niet eens komen, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Maar Ajax is al over de schreef gegaan door te reageren op de uitlatingen van Perez.Jöhnk schreef:Nee, nee, Ajax moet niet de eerste zijn die over de schreef gaat.Thomas schreef:Officieel gezien is er niets aan de hand, maar in de praktijk kan Perez niet meer mee komen trainen bij Ajax. Er is voor hem en dankzij hem een onwerkbare situatie ontstaan.
Perez
Moderator: mods
Je snapt me niet. Perez heeft geen poot om op te staan in een AC omdat hij van Ajax officieel gezien niet weg mag. In de praktijk is het echter zo dat Perez onmogelijk nog bij Ajax aan de slag kan, denk ik. Daar probeert PSV op in te spelen, maar ik denk dus dat ze bedrogen uitkomen.Jabu schreef:Ik dacht dat de algehele mening hier was dat Perez van Ajax niet weg hoeft en onder dezelfde voorwaarden mag blijven. Apart is het dan om te stellen dat Perez absoluut niet meer op de training kan verschijnen.
-
- AT Toto winner 15/16
Naar Fnoord gaat ie niet. Is er nou niemand die diep respect heeft voor Perez, voor het feit dat ie niet naar Fnoord wil?joey schreef:Dat valt wel mee. Dan moet hij de knop maar omzetten. Maar het loopt wel los, hoor. Denk dat PSV alsnog over de brug komt en zo niet, dan meldt Feyenoord zich opnieuw.
-
- AT Toto winner 15/16
- SylvievdVaart
Nee hoor! Feyenoord is een mooie club, dat zal Perez tenminste vinden. En aangezien hij bij Ajax geen perspectief meer heeft een goed alternatief. Maar als PSV dan komt kan hij tot de conclusie komen dat een niveau hoger eigenlijk veel leuker en beter voor hem is. Ik zie niet in waarom dat opportunistisch is.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- AT Toto winner 15/16
- SylvievdVaart
Als je het zo stelt is iedereen in de voetballerij een opportunist. Een speler krijgt aanbiedingen en kiest de mooiste club naar zijn smaak uit. Het lijkt me heel eigenaardig om te veronderstellen dat Perez daarin ook maar iets anders is dan alle andere profvoetballers.Neefkens schreef:Definitie: Iemand die van opportunisme beticht wordt is iemand die zich aan alle situaties aanpast om er zo voor zichzelf het meeste voordeel uit te slepen.SylvievdVaart schreef:Ik zie niet in waarom dat opportunistisch is.
Mwah, lijkt toch aardig toepasselijk.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Noem er eens één! Puyol komt misschien in aanmerking, tenminste, volgens mij heeft die ooit eens gezegd dat hij desnoods wel verkocht wilde worden als dat Barcelona uit de financiële problemen zou helpen. Verder kan ik er niet zo snel één verzinnen.
Ik heb ook gezegd dat Perez heus wel naar een andere club dan PSV gaat als het daar op neerkomt. Ik denk alleen dat hij niet meer kan terugkeren bij Ajax.Bertje schreef:Je zit ongelooflijk uit je nek je zwetsen, Thomas. Jij ziet weer overal problemen waar er geen problemen zijn. Als Perez wil vertrekken gaat hij heus ook wel naar een andere club. En anders krijgt hij gewoon weer dezelfde rol bij Ajax als afgelopen seizoen.
Totti, Maldini, Raul, Nedved, Di Livio, Del Piero.SylvievdVaart schreef:Noem er eens één! Puyol komt misschien in aanmerking, tenminste, volgens mij heeft die ooit eens gezegd dat hij desnoods wel verkocht wilde worden als dat Barcelona uit de financiële problemen zou helpen. Verder kan ik er niet zo snel één verzinnen.
Tja, echte clubspelers zitten alleen nog bij de club die het allerbest betalen. Zo'n Puyol kan gemakkelijk een clubman zijn, moet je zien wat die verdient....
Maar on-topic:

Maar on-topic:
AD‘Hogere prijs Perez’
EINDHOVEN/AMSTERDAM - Bij PSV is met verbazing en irritatie gereageerd op de manier waarop Ajax zich opstelt in de transfer van Kenneth Perez naar Eindhoven.
De kampioen dacht een sluitende afspraak te hebben over de vraagprijs, maar die zou plotseling fors zijn verhoogd. Ajax ontkent dit.
Het is bijna twee weken geleden dat PSV overeenstemming met Perez bereikte over een driejarig contract. PSV zei vanuit Amsterdam een indicatie van de vraagprijs te hebben gekregen en de leiding sprak de verwachting uit dat de transfer niet zou afspringen.
Maar nog altijd hebben Ajax en PSV elkaar niet gevonden. Gisteren zaten beide partijen weer aan tafel om de overgang van de Deen te bespreken, maar tot een akkoord kwam het opnieuw niet. Volgens de kampioen vraagt Ajax opeens veel meer geld dan het in eerste instantie had aangegeven. PSV biedt inmiddels zelfs een hoger bedrag dan die oorspronkelijke vraagprijs.
Het is een publiek geheim dat Ajax Perez liever niet naar PSV, een directe concurrent voor de landstitel, ziet vertrekken. De Amsterdammers hebben wel een akkoord over de vraagprijs met Feyenoord.
Vanaf zijn vakantieadres laat PSV-trainer Ronald Koeman weten niet op de hoogte te zijn van de precieze details. ,,Maar als dit verhaal klopt, is dat vreemd,” meent de oefenmeester. ,,Het kan niet zo zijn dat je aan club A 100.000 euro voor een speler vraagt en als PSV dan komt, het opeens een miljoen is.’’
Namens Ajax spreekt technisch-directeur Martin van Geel deze suggestie met klem tegen. ,,Een onzinverhaal,’’ zegt hij. ,,We hebben de prijs nooit verhoogd. We hebben tot op de dag van vandaag helemaal nooit een prijs genoemd.’’
Van Geel is er na gisteren niet zo zeker van dat Perez in de nieuwe competitie het shirt van PSV zal dragen, al onderschrijven alle partijen dat de onderhandelingen niet definitief zijn afgebroken. ,,Er zit nog een behoorlijk gat tussen vraag en aanbod,’’ zegt de directeur. ,,We weten dat Kenneth weg wil, al hoeft dat niet van ons. We willen best meedenken, maar we hebben een duidelijke prijs in ons hoofd en daar willen we niet onder gaan zitten.’’
De speler zelf hult zich nog altijd in stilzwijgen, zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink maakte het mysterie nog groter. ,,Het ligt niet meer bij ons, het is nu een zaak tussen de clubs. Ik heb op dit moment niets te zeggen. Misschien morgen.’’
Het stinkt aan alle kanten!