Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 20, 2007 8:29 pm

Die Tim Janssen is trouwens ook een stevige jongen hoor. En bovendien een goed neusje voor het doel. Dat zou ik geen slechte aankoop vinden.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 20, 2007 8:32 pm

Mijn dochter wil hem absoluut niet, het is een echte engerd volgens haar :drecul.gif:

robiono

Bericht door robiono » wo jun 20, 2007 8:37 pm

Ajax doet er goed aan om Zuiverloon en Beerens aan te trekken. Vielen vandaag weer op. Zuiverloon speelde ijzersterk. Ook de Ridder viel me in positieve zin op...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 20, 2007 8:38 pm

Vind hem niet zo bijzonder. De Ridder heeft mij vandaag positief verrast, net als Beerens. Verder Zuiverloon en natuurlijk Donk, jammer dat we daar weer te laat mee zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 20, 2007 8:39 pm

Nou, ik vond De Ridder maar dramatisch. Twee mooie passes naar de linkerkant. Verder voornamelijk slechte voorzetten en balverlies. Al heeft dat natuurlijk ook met de idiote veldbezetting van Foppe te maken.

Beerens heeft een leuke passeerbeweging maar een voorzet van niets.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 20, 2007 8:43 pm

Zuiverloon begon pas goed te spelen toen de Engelsen niet meer aandrongen. Ik hoef hem niet.

Beerens is wat licht en De Ridder wil ik absoluut niet terugzien bij Ajax.

Janssen? Obv. wat ik hem bij Rkc heb zien doen vind ik dat wel een speler om in de gaten te houden. Maar hij is geen directe versterking.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jun 20, 2007 8:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

robiono

Bericht door robiono » wo jun 20, 2007 8:44 pm

Beerens is van origine een rechtsbuiten overigens.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 20, 2007 8:44 pm

Ik denk dat Janssen kan functioneren in een rol van pinchhitter.

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 20, 2007 8:50 pm

Bertje schreef:Ik denk dat Janssen kan functioneren in een rol van pinchhitter.
Neh, daar is ie veel te jong voor. Ik zou overigens een ruil Perez - Beerens + geld niet erg vinden. Hij mag weg, dus ja..

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 8:52 pm

Neefkens schreef:Mijn dochter wil hem absoluut niet, het is een echte engerd volgens haar :drecul.gif:
Die wil zeker De Riddâh..... :smallgrin.gif:

Doe De Ridder, Zuiverloon en Beerens allemaal maar niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 20, 2007 8:54 pm

joey schreef:
Neefkens schreef:Mijn dochter wil hem absoluut niet, het is een echte engerd volgens haar :drecul.gif:

Doe De Ridder, Zuiverloon en Beerens allemaal maar niet.
Wie moet Ajax dan kopen volgens jou? :confused.gif: Kom dan aan met betere haalbare alternatieven..

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 8:57 pm

Ja hoor eens, ik ben geen scout...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 20, 2007 9:02 pm

joey schreef:
Die was idd "wel leuk".

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:38 pm

Jöhnk schreef:Zuiverloon begon pas goed te spelen toen de Engelsen niet meer aandrongen. Ik hoef hem niet.
Fysiek licht, lage startsnelheid, opbouwend matig. Wat hij wel kan is zich vastbijten in z'n tegenstanders. Het is een felle jonge hond.
Bertje schreef:Die Tim Janssen is trouwens ook een stevige jongen hoor. En bovendien een goed neusje voor het doel. Dat zou ik geen slechte aankoop vinden.
Hij valt me op basis van dit toernooi tegen. Ik vind hem voor een goalgetter niet echt opportunistisch en doelgericht spelen. Daarnaast viel hij me tegen door de lucht.

Wat mensen in De Ridder zien snap ik echt niet. Hij maakt altijd veel van die halfbakken bewegingen om vervolgens niet langs z'n tegenstander te komen. Daarna gooit hij er alsnog een voorzet uit omdat hij om de een of andere reden denkt dat hij de tegenstander toch van slag heeft gebracht en aan momentum heeft gewonnen. Die voorzet gaat dan altijd in een slakkentempo huizenhoog naar de tweede paal of tegen de tegenstander op. In het systeem van Foppe (wat heeft die man toch met buitenspelers als halfspelers opstellen?) komt hij er nog redelijk vanaf omdat hij het vaker simpel kan houden en lekker veel op en neer kan hollen.

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 1:20 am

joey schreef:Ja hoor eens, ik ben geen scout...
Kun je nog wel mee brainstormen, er is vast wel iemand haalbaars waarvan jij zegt, die zou Ajax wel moeten halen.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jun 21, 2007 5:59 am

De ridder terug?

misschien als rechtsback..

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jun 21, 2007 7:14 am

Daniel_vT schreef:
Neh, daar is ie veel te jong voor. Ik zou overigens een ruil Perez - Beerens + geld niet erg vinden. Hij mag weg, dus ja..
Graag maar dan moet onze belgische vriend toch ook eerst weg wezen. B.V. sevilla :drecul.gif:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » do jun 21, 2007 10:23 am

'PSV ziet af van huurperiode dure Rat'

21/6/2007 10:15

Tim de Cler is nog altijd de beoogde nieuwe linksback van PSV. Als alternatief hadden de Eindhovenaren ook belangstelling voor Razvan Rat, maar de komst van de Roemeen is volgens het Algemeen Dagblad van de baan.
Rat staat onder contract bij Shakhtar Donetsk, maar staat bij de Oekraïense club op de nominatie te worden verhuurd. De 39-voudig Roemeens international moet echter een dermate hoge huursom opbrengen dat PSV een streep door zijn naam heeft gezet.
Aangezien ik deze naam wel vaker hoor hier, misschien een optie voor Ajax? Huren met optie tot koop in dat geval.

jabu

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 10:27 am

Beetje zonde om veel geld uit te gaan geven aan een back up van Urby. PSV heeft een linksback nodig en vindt hem zelfs te duur.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 10:30 am

Waarom moet die jongen weg bij SD?

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 11:56 am

Jabu schreef:Beetje zonde om veel geld uit te gaan geven aan een back up van Urby. PSV heeft een linksback nodig en vindt hem zelfs te duur.
psv vindt De Cler, Perez, Luque ook te duur. Kan Chelsea hem niet kopen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 12:26 pm

mattie schreef:
Daniel_vT schreef:
Graag maar dan moet onze belgische vriend toch ook eerst weg wezen. B.V. sevilla :drecul.gif:
Die Belgische vriend heeft al tig keer op de televisie gezegd (heb het bijvoorbeeld gezien op filmpjes op het internet in interviews) dat Sevilla concreet interesse heeft getoond en dat hij er graag naartoe wil en hij verwacht dat Ajax en Sevilla er ook uit komen. Dus daar lig ik niet wakker van..

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jun 21, 2007 1:23 pm

Daniel_vT schreef:
mattie schreef:
Daniel_vT schreef:
Die Belgische vriend heeft al tig keer op de televisie gezegd (heb het bijvoorbeeld gezien op filmpjes op het internet in interviews) dat Sevilla concreet interesse heeft getoond en dat hij er graag naartoe wil en hij verwacht dat Ajax en Sevilla er ook uit komen. Dus daar lig ik niet wakker van..
Laat hem dan tekenen :headbang.gif:
Beerens is volgens hier een rechtsbuiten met de nodige lef in zich, tenminste dat zag ik gisteren avond bij jong oranje. Dus in ruil en bijbetaling en dan ook perez weg, graag :hypocrite.gif:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do jun 21, 2007 2:26 pm

We hebben al een rechtsbuiten gekocht en zo rond de winterstop doet Leo ook weer mee. Een links- en rechtsback en invaller voor Sneijder lijken me voorlopig belangrijker dan een rechtsbuiten. We hebben ook nog geen fatsoenlijke linksbuiten.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 21, 2007 4:18 pm

robiono schreef:Ajax doet er goed aan om Zuiverloon en Beerens aan te trekken. Vielen vandaag weer op. Zuiverloon speelde ijzersterk. Ook de Ridder viel me in positieve zin op...
Meen je dit nou of is dit een grap??? Moet Ajax die Kruiswijk soms ook halen?!

Zuiverloon: nee, Beereens: neeee, de Ridder: neeeeeeeeee!!

Plaats reactie