Babel
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Zou niet verkeerd zijn, zeker omdat we geen linksbuiten hebben momenteel. Huntelaar met Babel eromheen. Een middenveld in een ruit met heitinga, davids, gabri en kennedy (of sneijder als hij blijft of een nieuwe aankoop)joey schreef:FCUpdate.nlBabel: "Van mij mag Ten Cate 4-4-2 gaan spelen"
Als het aan Ryan Babel ligt, stapt ook Ajax over naar een systeem met twee aanvallers. Het systeem dat Jong Oranje speelt bevalt de jonge spits zó goed, dat hij hoopt dat Ajax-coach Henk ten Cate dit voorbeeld overneemt.
Op de vraag welk systeem hem beter ligt, 4-4-2 of 4-3-3, is het antwoord van Babel duidelijk. "Het 4-4-2 systeem. Daar zorgt de andere spits namelijk voor de nodige verwarring bij het verdedigingsduo van de tegenstander, waardoor je wat meer ruimte krijgt. Het is, zeg maar, twee tegen twee in plaats van één tegen twee. Zo kan ik de ruimtes meer benutten", vertelt de Ajacied in Sportweek.
"Ik denk dat mijn rol bij Jong Oranje me ook bij Ajax zou passen. Van mij mag de trainer (Henk ten Cate) met twee spitsen gaan spelen. Begrijp me goed, ik zal er ook geen problemen mee hebben als ik volgend seizoen weer een heel jaar linksbuiten moet spelen. Maar als de trainer me ook nodig heeft in de spits, zal ik er voor zorgen dat ik er sta. Volgend seizoen moet ik me gaan ontpoppen als een belangrijke speler voor Ajax, al dan niet als centrumspits. Ik denk dat je dan van me mag verwachten dat ik weer een paar stappen vooruit doe", besluit hij.
Ryan Babel zegt net voor de camera van AT5 dat hij op dit moment geen belangstelling heeft voor een overstap naar (bijvoorbeeld) Arsenal. 'Ik wil nog graag voor Ajax spelen. Ik wil nog een heleboel met Ajax bereiken.' Maar, zegt hij, later, als hij er klaar voor is, wil hij er graag over denken.
Het stinkt aan alle kanten!
Of zou er op dit moment geen ( concrete ) belangstelling voor Babel zijn.Ach. volgens mij zijn er genoeg spelers in het verleden geweest die het zelfde als Babel zeiden .. om toch nog net op het allerlaatste moment er anders over te gaan denken ... we wachten af hoe en met wie we het nieuwe seizoen gaan starten ..
Blij met de punten ...
Vreemd wel dat Babel zei dat zijn contract tot 2010 loopt, terwijl Ajax.nl het over 2011 heeft.joey schreef:Ryan Babel zegt net voor de camera van AT5 dat hij op dit moment geen belangstelling heeft voor een overstap naar (bijvoorbeeld) Arsenal. 'Ik wil nog graag voor Ajax spelen. Ik wil nog een heleboel met Ajax bereiken.' Maar, zegt hij, later, als hij er klaar voor is, wil hij er graag over denken.
@Voetske:
Babel is op dit moment niet met het buitenland bezig.

Babel is op dit moment niet met het buitenland bezig.
Hij weet ook wel hij nog niet toe is aan die stap. Ryan blijft gewoon bij Ajax.Volgend seizoen moet ik me gaan ontpoppen als een belangrijke speler voor Ajax, al dan niet als centrumspits. Ik denk dat je dan van me mag verwachten dat ik weer een paar stappen vooruit doe", besluit hij.

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Zo wie zo dat de 'algemene' vraag 'zijn jullie nog met spelers bezig en op welke posities' niet werd gevraagd. Een gemiste kans, want MvG geeft altijd netjes antwoord.joey schreef:Perez als diepe spits?
Jammer dat niemand MVG naar Kanu vroeg.
Dan blijven wij maar speculeren. Als het aan HtC ligt, komt er nog een kopsterke (breekijzer) spits bij. Ik ben benieuwd. Dat ze de positie misschien gingen invullen vond ik ook wel apart.
AT5Babel: nog drie doelpunten om topscorer te worden
Voor het EK had Ryan Babel zich ten doel gesteld om topscorer te worden van het Europees Kampioenschap. Daar zit hij nog een eind van af, maar de spits ziet zelf nog wel een mogelijkheid in de finale, zo liet hij weten tegenover AT5. De spits zal er dan minimaal drie moeten maken in de finale tegen Jong Servië.
Blij met de punten ...
Geen gemiste kans, maar afgesproken er niet over te praten. MvG heeft gisteren niets gezegd, in ieder geval niets verrassend, ook niet tussen de regels door (althans niet waar de microfoon bij zat)Zo wie zo dat de 'algemene' vraag 'zijn jullie nog met spelers bezig en op welke posities' niet werd gevraagd. Een gemiste kans, want MvG geeft altijd netjes antwoord.
Dan blijven wij maar speculeren. Als het aan HtC ligt, komt er nog een kopsterke (breekijzer) spits bij. Ik ben benieuwd. Dat ze de positie misschien gingen invullen vond ik ook wel apart.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Bron: Skysports.comBabel: No Gunners contact
By James Pearson - Created on 22 Jun 2007
Talented forward Ryan Babel has stated Arsenal are yet to hold talks with Ajax regarding his services.
The Gunners have been linked with a summer move for the starlet, who is currently impressing in the European Under 21 Championship.
Babel, who is good friends with Arsenal striker Robin van Persie, has already admitted his admiration for experienced tactician Arsene Wenger.
Asked if Arsenal had been in touch regarding his services, Babel told Sky Sports News: "No, nothing."
The 20-year-old also reaffirmed his liking of Arsenal's style of football and the team's conduct.
"I like their style, how they conduct themselves on the field - everything," he continued.
VOL maakt er maar meteen een open solicitatie van Babel van....