Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer »

Is Florence veel toeristischer dan Amsterdam? Daar houdt je het toch ook al jaren vol?

Overigens is niet alleen Florence schitterend, maar heel Toscane is erg mooi, daar zou ik zéker wel kunnen wonen.

Maar zoals je al zegt, ik denk ook niet dat Sneijder überhaupt weet waar Florence en Toscane liggen, laat staan hoe mooi het er is.
wimpey

Bericht door wimpey »

Scherrer schreef: Maar zoals je al zegt, ik denk ook niet dat Sneijder überhaupt weet waar Florence en Toscane liggen, laat staan hoe mooi het er is.
Laat staan dat ie naar Fiorentina zal willen en dat die club het geld voor een speler van het kaliber Sneyder heeft.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Giacomo Puccini schreef:Ik wil minimaal 3 miljoen meer dan die prutser van een Kuijt heeft opgebracht, dus voor 15 miljoen mag Sneijder niet weg. Want volgend jaar krijg je altijd nog wel 12 miljoen voor hem en hij zou dit seizoen meer dan 5 miljoen gaan opleveren voor Ajax, en dan schat ik het nog voorzichtig in.
12 miljoen? Nou, ik help het je hopen. Volgend jaar staat Ajax met zijn rug tegen de muur want dan moet Sneijder verkocht worden.
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef: 12 miljoen? Nou, ik help het je hopen. Volgend jaar staat Ajax met zijn rug tegen de muur want dan moet Sneijder verkocht worden.
Ajax moet eerst komend seizoen kampioen worden en dat gaat mét Sneyder een stuk makkelijker worden dan zonder.

Dan maar minder geld na komend seizoen, het sportieve perspectief is belangrijker. En het wordt onderhand weer eens tijd voor een sportief geslaagd seizoen, lijkt me. Kampioen worden, goed voetbal en een CL-campagne die gezien mag worden, voor minder mag Ajax het dit seizoen niet doen.

Tijd van excuses en smoesjes is voorbij, Ajax moet er vanaf dag 1 staan dit seizoen!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Dat vind ik ook, maar volgend seizoen krijgt Ajax volgens mij nooit 12 miljoen voor Sneijder.
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef:Dat vind ik ook, maar volgend seizoen krijgt Ajax volgens mij nooit 12 miljoen voor Sneijder.
Dan maar niet. Een kampioenschap en een goede CL compenseren dat gemis wel.
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Jöhnk schreef:Dat vind ik ook, maar volgend seizoen krijgt Ajax volgens mij nooit 12 miljoen voor Sneijder.
Dat denk ik wel, want er zijn nu al clubs die 12 miljoen willen neerleggen en volgend seizoen is er alleen maar meer interesse, omdat Sneijder opnieuw een goed seizoen gaat draaien. Net als Ajax, wanneer Sneijder blijft. Als 2-3-4 clubs volgend jaar tegen elkaar op gaan bieden en Sneijder draait een goed seizoen, dan moet hij 12-15 miljoen op kunnen leveren. Eén jaar contract zegt niet voor hoeveel een speler wordt verkocht, alleen dát een speler moet worden verkocht.

Draait hij een kut seizoen, geblesseerd en/of op de bank, dan gaat hij voor een Van der Vaart prijsje weg. Maar die kans lijkt me niet groot. Want Ajax gaat vlammen en Sneijder gaat Champions League spelen.

We nemen een gok door Sneijder te houden maar ik vind deze verantwoord, om over het sportieve aspect nog maar te zwijgen.
Ajax!
Daniel

Bericht door Daniel »

Door zijn nog maar 1-jarig contract dan zal hij in eerste instantie minder waard zijn, maar als hij nog beter presteert als afgelopen seizoen en prijzen binnen sleept en er komen een sleep clubs dan kan het wel.
Giacomo Puccini

Sneijder wordt niet minder waard, maar de onderhandelingspositie van Ajax verslechtert. Die kan echter weer beter worden wanneer verschillende grote clubs interesse hebben. Interesse die ongetwijfeld zal worden opgewekt door middel van een paar belangrijke goals in de Champions League, want dat is het podium waarop je jezelf in the picture speelt, niet de Eredivisie of de play-offs.
Ajax!
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Als je er rustig over nadenkt, moet Sneijder blijven; de kans dat je door de voorronde komt mét hem is groter, zónder hem. Daarmee verzekert Ajax zich van stevig wat miljoenen, ter compensatie van de misgelopen transfersom. Als hij vervolgens excelleert in de CL, levert ie, ook al loopt zijn contract in dat geval "volgend jaar" af, ook voldoende op. En of ie chagrijnig is dat er nu geen tranfer volgt? Ach, ik denk aan Van Bommel die bij psv weg zou gaan, toch bleef, en vervolgens zijn laatste en beste seizoen in Nederland voetbalde. Wesley niet verkopen dus!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Giacomo Puccini schreef:Dat denk ik wel, want er zijn nu al clubs die 12 miljoen willen neerleggen en volgend seizoen is er alleen maar meer interesse, omdat Sneijder opnieuw een goed seizoen gaat draaien. Net als Ajax, wanneer Sneijder blijft. Als 2-3-4 clubs volgend jaar tegen elkaar op gaan bieden en Sneijder draait een goed seizoen, dan moet hij 12-15 miljoen op kunnen leveren. Eén jaar contract zegt niet voor hoeveel een speler wordt verkocht, alleen dát een speler moet worden verkocht.
Zo werkt dat niet. Clubs benaderen altijd eerst de speler. En als Sneijder eenmaal een akkoord heeft (tekengeld!) staat Ajax met zijn rug tegen de muur.
Daniel

Bericht door Daniel »

Jöhnk schreef:
Giacomo Puccini schreef:Dat denk ik wel, want er zijn nu al clubs die 12 miljoen willen neerleggen en volgend seizoen is er alleen maar meer interesse, omdat Sneijder opnieuw een goed seizoen gaat draaien. Net als Ajax, wanneer Sneijder blijft. Als 2-3-4 clubs volgend jaar tegen elkaar op gaan bieden en Sneijder draait een goed seizoen, dan moet hij 12-15 miljoen op kunnen leveren. Eén jaar contract zegt niet voor hoeveel een speler wordt verkocht, alleen dát een speler moet worden verkocht.
Zo werkt dat niet. Clubs benaderen altijd eerst de speler. En als Sneijder eenmaal een akkoord heeft (tekengeld!) staat Ajax met zijn rug tegen de muur.
Maar een club mag helemaal niet eerst met de speler gaan praten als hij nog een eenjarig contract heeft. Pas als hij nog een paar maanden contract heeft..
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Sneijder zal daar toestemming voor vragen en krijgen.
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Jöhnk schreef:
Huh? Remember Perez.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Daniel

Bericht door Daniel »

Jöhnk schreef:Sneijder zal daar toestemming voor vragen en krijgen.
Ajax kan ook gewoon nee zeggen, die gaan zichzelf echt niet met de rug tegen de muur zetten..
Giacomo Puccini

Jöhnk schreef:
Je hebt gelijk dat de speler een stem heeft in de keuze van zijn toekomstige club, maar als een bepaald kaliber clubs zich meldt dan wordt een speler toch wat minder kieskeurig. Of het dan Manchester, Chelsea, Milan of Valencia wordt, dat is niet meer echt belangrijk wanneer zo'n club eenmaal met het gewenste bedrag over tafel komt. Als twee van zulke clubs tegen elkaar gaan opbieden dan mag de speler bij wijze van spreken nog kiezen als de geboden transfersommen maar twee miljoen schelen, maar bij een groter verschil kun je stellen dat de laagst biedende club niet aan de marktprijs kan/wil voldoen en dan moet de speler in kwestie 'genoegen nemen' met de club die wel diep genoeg in de buidel wil tasten. Dat is meestal geen probleem, zolang het niet gaat om een Russische club ofzo. Volgens mij streelt het ook wel het ego van een speler, dat die ene club zo ver voor hem wil gaan. Sneijder zal echt niet gaan piepen dat hij liever een rood shirtje of een zwart-wit gestreept shirtje aan wil, wanneer zijn droomclub voor een dubbeltje op de eerste rang probeert te zitten.
Ajax!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Een opmerkelijke post van Kowalczyk:
Kowalczyk schreef:I still expect Wesley Sneijder to leave (and I know for fact that Ajax would not be unhappy to sell him), but I think the vague stories from the rumor-mill (like the Fiorentina one above) are all bollocks. He will go, but probably in the second half of August, and to a major club. All these 'July rumors'... I just can't see it happening.

K.
Enig idee waarom Ajax Sneijder zou willen verkopen, Ko?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Verschillende redenen, denk ik: heeft nog twee jaar contract, volgend jaar zullen er waarschijnlijk meer spelers vertrekken/stoppen en geld dat binnen is, is binnen. Zo rooskleurig is de financiële positie van Ajax niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Volgens mij willen ze nu absoluut niet verkopen, het team is met hem veel sterker dan zonder hem. Alleen als de absolute hoofdprijs wordt betaald, mag hij weg.
joey
Erelid

Bericht door joey »

HtC wil hem ongetwijfeld behouden, maar of de penningmeester er ook zo over denkt??? De hoofdprijs moet het (nu) sowieso worden, maar vergeet niet dat Ajax die over een jaar niet meer zal krijgen.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

De directie wil hem ook houden volgens mij.
Volgend jaar kan het ook de hoofdprijs zijn als er na een superjaar van zijn kant meerdere topclubs zijn die hem willen.
jabu

Bericht door jabu »

Volgens nu.nl zou Real Sneijder willen contracteren. Ze verwijzen echter naar VI waar het niet op de site staat.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Het staat in de papieren versie.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik kan het niet vinden in de papieren versie. :blush.gif:

Kan er ook niets over vinden op de websites van AS en Marca. Die meer moeten weten dan de VI die al maandag (?) gedrukt is, zou je denken.

Die websites staan wel vol over de mogelijke komst van Drenthe naar Madrid, trouwens.
Laatst gewijzigd door joey op wo jul 11, 2007 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mano

Bericht door Mano »

als het maar geen Zlatan-aktie wordt....
2 dagen voor het sluiten van de markt je topspeler verkopen... :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Plaats reactie