Op internet gelezen.Raymond schreef:Kennelijk heb jij meer kennis/ervaring met het uitnemen van behaarde vrouwen dan ik. Of is dit zo'n Urban Myth?Bertje schreef:Vrouwen met baarden betalen het bier toch altijd?Raymond schreef: Dank je wel, lekker ding. Zullen we eens een biertje doen?
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Aah, de altijd geldige verklaring.Bertje schreef:Op internet gelezen.Raymond schreef:Kennelijk heb jij meer kennis/ervaring met het uitnemen van behaarde vrouwen dan ik. Of is dit zo'n Urban Myth?Bertje schreef: Vrouwen met baarden betalen het bier toch altijd?
Hoe weet je dat?
-Op internet gelezen.
Echt waar? Ik heb het gezocht op het internet maar niks gevonden.
-Dan zocht je niet goed genoeg.
Sorry, ik ben rechts dus ik begrijp je niet. Maar toch komt Chivu naar Ajax!Daniel_vT schreef:En mensen die links handig zijn zijn slimmer dan mensen die rechtshandig zijn. Omdat bij rechtshandige mensen de linker hersenhelft beperkter en kleiners is dan de rechter helft, en bij linkshandige mensen zijn ze even groot. Dus wij kunnen meer informatie opnemen en onthouden.

-
Ik prijs je doorzettingsvermogen, Alex!Alexander schreef:Chivu heeft bij AS Roma aangegeven dat hij niet wilt vertrekken naar Real Madrid. Let op mijn woorden, Christian komt volgend jaar zomer over naar Ajax en gaat daar de rest van zijn carriere afsluiten.

Joey had het erover dat Roma Chivu probeerde te forceren om naar een andere club te vertrekken. Daar had Chivu blijkbaar geen zin in, omdat hij naar Ajax wil.

- Daily Blind
Zou wel leuk zijn voor Alexander als hij met dit gerucht het eindelijk eens bij het juiste eind zou hebben. Zou ook leuk zijn voor Ajax, trouwens.joey schreef:Hij wilde eerst naar Inter, maar hij wilde maar voor één jaar tekenen. Volgend jaar komt hij immers naar Ajax.![]()

Laatst gewijzigd door Raymond op do jul 12, 2007 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zou het echt een clubman zijn, eerst voor veel veld vertrekken en vervolgens gratis terugkomenThomas schreef:Ik prijs je doorzettingsvermogen, Alex!Alexander schreef:Chivu heeft bij AS Roma aangegeven dat hij niet wilt vertrekken naar Real Madrid. Let op mijn woorden, Christian komt volgend jaar zomer over naar Ajax en gaat daar de rest van zijn carriere afsluiten.![]()
Joey had het erover dat Roma Chivu probeerde te forceren om naar een andere club te vertrekken. Daar had Chivu blijkbaar geen zin in, omdat hij naar Ajax wil.

Het gaat om het volgende bericht:
Ik vind het ook jammer. Goede speler en een prima investering bovendien. Mooi ook dat Nilsson blijkbaar niet in beeld is.
http://www.fcgroningen.nl/index.php?m1=912 juli, 19:59 uur
FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.
FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
Redenen
Er is volgens Nijland een aantal redenen om Ajax de deur te wijzen. “Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club. In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt.”
Nijland wijst daarbij ook op de nieuwe status van de Trots van het Noorden. “In het verleden móest FC Groningen wel eens spelers verkopen vanwege de financiële positie van de club. Hoewel de bomen nog steeds niet tot in de hemel reiken, ligt die tijd nu achter ons. Wij zijn een financieel gezonde club met een positief eigen vermogen. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden.”
Hoogte van het bod
Nijland kan niet ingaan op de hoogte van het bod dat Ajax heeft uitgebracht op Suárez. “Ik las in Voetbal International dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod dat Ajax op Suárez heeft gedaan. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten.”
Suárez werd medio 2006 overgenomen van Nacional uit Montevideo. De jonge spits hoefde zich slechts even aan te passen aan Europa en de Nederlandse cultuur om vervolgens een stormachtige ontwikkeling in Groningen door te maken. In januari van dit jaar werd hij al uitgenodigd voor de nationale ploeg van Uruguay en speelde Suárez zijn eerste A-interland.
Speler van het Jaar
Met vijftien officiële doelpunten achter zijn naam werd de lepe aanvaller in zijn eerste seizoen bij FC Groningen door het publiek bovendien direct gekozen tot ‘Speler van het Jaar’. De afgelopen periode speelde Suárez met Uruguay op het WK onder-20 in Canada. Met zijn ploeg werd de spits afgelopen nacht in de achtste finales uitgeschakeld door de Verenigde Staten. Suárez heeft nu eerst nog een periode vrij voordat hij zich bij de selectie van trainer Ron Jans hoeft te melden.
Bron: FC Groningen
Ik vind het ook jammer. Goede speler en een prima investering bovendien. Mooi ook dat Nilsson blijkbaar niet in beeld is.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do jul 12, 2007 7:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind het niet erg, hoor. Waarom hebben we die Suarez bijvoorbeeld niet zelf uit de grotten van Zuid Amerika kunnen toveren? Ik heb het idee dat spelers bij Ajax pas interessant worden, zodra ze in Nederland spelen. Hopelijk zit ik er naast en wordt er zometeen iemand gepresenteerd die in ieder geval niet in Nederland voetbalt.
-
En we vissen er ook nog eens naast! Ik dacht dat een schaduwelftal bestond uit spelers die ook wel intresse in Ajax hebben, of waar Ajax eerder voor gepolst heeft!LucaS schreef:Jöhnk schreef:FC Groningen heeft Ajax de deur gewezen voor Suarez.
Bron: officiele website FC Groningen.
Ik ben voorlopig nog niet onder de indruk van dat schaduwelftal van de geweldige van Geel. Nilsson en Suarez.