Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 6:13 pm

Voetske schreef:Volgens Studio Sport praat, of heeft Valencia met de zaakwaarnemer van Sneijder gepraat.Met instemming van de Fifa.Sneijder stuurt dus duidelijk aan op een vertrek.Ook al bweert ie anders ......
Hoezo beweert hij anders? Het is duidelijk wat Sneijder wil. En ik geef hem groot gelijk.
Hij geeft Ajax nu een zetje. Ook daarin geef ik hem groot gelijk. Straks vraagt MVG inderdaad 32 miljoen en haken de clubs af. De speler moet ook een stem in het geheel hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 17, 2007 6:16 pm

Voetske schreef:Voor degene hier die nog een aardig balletje kunnen trappen en een zaakwaarnemer zoeken, ik hou me aanbevolen ... :ajaxsmiley.gif:
Lullen kun je wel :ajaxsmiley.gif:

columbus

Bericht door columbus » di jul 17, 2007 6:23 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Volgens Studio Sport praat, of heeft Valencia met de zaakwaarnemer van Sneijder gepraat.Met instemming van de Fifa.Sneijder stuurt dus duidelijk aan op een vertrek.Ook al bweert ie anders ......
Hoezo beweert hij anders? Het is duidelijk wat Sneijder wil. En ik geef hem groot gelijk.
Hij geeft Ajax nu een zetje. Ook daarin geef ik hem groot gelijk. Straks vraagt MVG inderdaad 32 miljoen en haken de clubs af. De speler moet ook een stem in het geheel hebben.
Pff, ben toch erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. Valencia gaat alvast praten met Lerby, Sneijder zegt inderdaad wat hij wil: Weg bij Ajax, maar wint zieltjes door te zeggen dat bij Ajax blijven echt geen straf is.

Wat krijgen we straks. Club en speler zijn er al lang uit. van Geel houd stijf door 30 miljoen te eisen. Sneijder voelt zich in de steek gelaten en gaat een arbitragezaak aan, ondanks dat hij zegt dat hij 'in principe' niet elkaar steekt.

En wat heeft Ajax? Op een flinke berg geld na, geen kont...

Misschien iets te doemdenkerig maar toch. Ajax gaat zijn spelbepaler die een goed seizoen achter de rug heeft verkopen. En wat zijn de alternatieven? Tot nu toe ben ik nog niet onder de indruk van de koopkracht van Ajax, meer paniekerig reactie aankoopbeleid. De vervanger van Sneijder had allang onder contract moeten staan...

999

Bericht door 999 » di jul 17, 2007 6:23 pm

joey schreef:
Ik zeg niet dat ik hem ongelijk geef.Alleen ben ik bang dat men Sneijder de kop gek gaat maken en dat wat van Geel hem vertelde en waar hij mee instemde zodadelijk niet meer gaat tellen.Dan wil ie wel ten koste van AJAX ( geld ) weg.En zal AJAX met minder genoegen moeten nemen dan wat oorspronkelijk de bedoeling was ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 6:26 pm

Tja, daar doe je niets aan. Als Sneijder per se naar Valencia wil zul je minder voor hem krijgen dan als je hem aan Madrid verkoopt. Maar ik kan me niet voorstellen dat het hem veel uitmaakt.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 17, 2007 6:29 pm

Even voor de (althans mijn) duidelijkheid: Die Xabi Prieto, waarover ik lees, moet dat de opvolger van Sneijder worden?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 6:31 pm

Nee, ze willen ook nog een vervanger voor Sneijder halen. Tenminste,voor zover ik het begrijp.

Ajax verkoopt dan Perez, De Mul, Babel en Sneijder en haalt er Kennedy, Prieto, Suarez en ? voor terug.

999

Bericht door 999 » di jul 17, 2007 6:31 pm

joey schreef:Tja, daar doe je niets aan. Als Sneijder per se naar Valencia wil zul je minder voor hem krijgen dan als je hem aan Madrid verkoopt. Maar ik kan me niet voorstellen dat het hem veel uitmaakt.
Daar had dus van Geel wel iets aan gedaan.Die vertelde dat Sneijder zeker evenveel waard was als Babel, om een verhaal kort te maken.M.a.w. als Valencia dat bedrag ophoeste zou van Geel wel mee moeten werken.Daar ben ik bang voor.Dat zodadelijk Valencia ( en Sneijder ) de prijs gaat bepalen om dat Sneijder ten koste van alles weg wil.
Blij met de punten ...

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 17, 2007 6:32 pm

Dan mag de ? wel een buitencategorietje worden, als Ajax tenminste de doelstellingen wil halen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 6:35 pm

Voetske schreef:Daar ben ik bang voor.Dat zodadelijk Valencia ( en Sneijder ) de prijs gaat bepalen om dat Sneijder ten koste van alles weg wil.
Valencia bood 12. Dat was te weinig, daar was Sneijder het mee eens. Maar bij 20 ligt dat voor hem anders. Logisch. Vergeet niet dat we twee weken geleden 20 nog de hoofdprijs hadden gevonden. Door die belachelijke prijs voor Babel is er inflatie opgetreden. Maar we hebben het niet over Engeland, een club als Valencia betaalt toch minder.
Ik geloof nooit dat Sneijder ruzie maakt als Ajax zich redelijk opstelt. Die jongen loopt al zijn hele leven bij onze club rond, die wil dat op een goede manier afsluiten. Hij is geen Suarez die pas is komen aanwaaien.

999

Bericht door 999 » di jul 17, 2007 6:38 pm

Maar ik ben bang dat Valencia nooit en te nimmer 20 milj. gaat bieden ...
Blij met de punten ...

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 17, 2007 6:40 pm

... en daarom blijf ik hoop houden dat ie niet weggaat.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 6:42 pm

Dan zal Sneijder wel inzien dat het bod te laag is.

Zo ver is het met Sneijder en Real nog niet. De Spaanse sportkrant Marca kopte gisteren op zijn voorpagina groot met Sneijder, die bij Real in beeld zou zijn gekomen nadat de transfer van Arsenal-middenvelder Cesc Fabregas afketste. Of de interesse vanuit Bernabeu nu concreet wordt of niet, de link met Real is voor Sneijder mooi meegenomen. Hoe meer clubs flirten met de Utrechter, hoe groter de haast om een hoog bod uit te brengen.

Ajax heeft zijn minimale prijs vastgesteld rond de 20 miljoen euro. Sneijder is volgens de Amsterdammers sowieso meer waard dan Ryan Babel, die voor dik zeventien miljoen naar Liverpool vertrok. Een acceptabel bod heeft Ajax nog niet ontvangen voor de middenvelder, maar de transferdeadline is nog ver weg. Sneijder wil zelf voor 14 augustus duidelijkheid, als Ajax aantreedt in de voorronde van de Champions League.

,,Voor mezelf ga ik er maar zoveel mogelijk vanuit dat ik nog een jaar bij Ajax blijf,’’ aldus Sneijder. ,,Om me in rust te kunnen focussen, is dat gewoon het beste. Dat verandert niets aan mijn gevoel. Ik wil nog steeds naar een grote club en hoop dat dat ook nog gaat lukken. Maar ik bereid me voor op nog een seizoen Ajax en ga niet dwarsliggen. Zo zit ik niet in elkaar.’’
AD van gisteren

Als Sneijder het hard wil spelen, gaat hij niet vooraf zeggen dat hij niet gaat dwarsliggen. Dan kan hij dat beter in het midden laten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 17, 2007 6:44 pm

Schuster heeft hem ook al genoemd, daar zit dus ook een kans. Laat de clubs maar lekker opbieden, dat vindt MvG helemaal een leuk spelletje :ajaxsmiley.gif:

Alleen nu nog even de aankoopkwaliteiten van MvG, die wil ik snel zien.

999

Bericht door 999 » di jul 17, 2007 6:44 pm

Wie niet, maar Valencia praat met Lerby, terwijl dat niet zou mogen.Tenminste dat haal ik er uit.Valencia biedt nog steeds te weinig, maar beroepen zich nu op het 3 keer bieden o.i.d. regel.Dat voorspelt niks goeds is mijn mening.
Blij met de punten ...

columbus

Bericht door columbus » di jul 17, 2007 6:45 pm

Neefkens schreef: Alleen nu nog even de aankoopkwaliteiten van MvG, die wil ik snel zien.
Anders ik wel! Liever vandaag dan morgen...

999

Bericht door 999 » di jul 17, 2007 6:46 pm

joey schreef:Dan zal Sneijder wel inzien dat het bod te laag is.

Zo ver is het met Sneijder en Real nog niet. De Spaanse sportkrant Marca kopte gisteren op zijn voorpagina groot met Sneijder, die bij Real in beeld zou zijn gekomen nadat de transfer van Arsenal-middenvelder Cesc Fabregas afketste. Of de interesse vanuit Bernabeu nu concreet wordt of niet, de link met Real is voor Sneijder mooi meegenomen. Hoe meer clubs flirten met de Utrechter, hoe groter de haast om een hoog bod uit te brengen.

Ajax heeft zijn minimale prijs vastgesteld rond de 20 miljoen euro. Sneijder is volgens de Amsterdammers sowieso meer waard dan Ryan Babel, die voor dik zeventien miljoen naar Liverpool vertrok. Een acceptabel bod heeft Ajax nog niet ontvangen voor de middenvelder, maar de transferdeadline is nog ver weg. Sneijder wil zelf voor 14 augustus duidelijkheid, als Ajax aantreedt in de voorronde van de Champions League.

,,Voor mezelf ga ik er maar zoveel mogelijk vanuit dat ik nog een jaar bij Ajax blijf,’’ aldus Sneijder. ,,Om me in rust te kunnen focussen, is dat gewoon het beste. Dat verandert niets aan mijn gevoel. Ik wil nog steeds naar een grote club en hoop dat dat ook nog gaat lukken. Maar ik bereid me voor op nog een seizoen Ajax en ga niet dwarsliggen. Zo zit ik niet in elkaar.’’
AD van gisteren

Als Sneijder het hard wil spelen, gaat hij niet vooraf zeggen dat hij niet gaat dwarsliggen. Dan kan hij dat beter in het midden laten.
Babel was ook niet klaar voor het grote werk Joey.Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ben bang van ......
Blij met de punten ...

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 17, 2007 6:47 pm

Neefkens schreef:Alleen nu nog even de aankoopkwaliteiten van MvG, die wil ik snel zien.
Een tikkeltje eufemistisch?

jabu

Bericht door jabu » di jul 17, 2007 6:58 pm

Vreemd om al bij voorbaat een minimum prijs te noemen. Dan nodig je de clubs niet echt uit om boven die prijs te gaan zitten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 17, 2007 7:02 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Neefkens schreef:Alleen nu nog even de aankoopkwaliteiten van MvG, die wil ik snel zien.
Een tikkeltje eufemistisch?
Eufemisme
Van Wikipedia

Een eufemisme is een stijlfiguur waarbij iets mooier wordt voorgesteld dan het is. Het wordt gebruikt om de werkelijke, negatievere betekenis van een begrip te verdoezelen. Het woord eufemisme is afgeleid van het Griekse ευφεμειν (euphemein), hetgeen "goede woorden spreken" betekent. Vaak gaat het om woorden waarvan verwacht wordt dat ze onheil brengen als ze worden uitgesproken, of woorden waarop zelfs een taboe rust.
Laten we het maar op "goede woorden spreken" houden :ajaxsmiley.gif:

En een klein stukje onrust/ongeduld, dat exponentieel groter wordt. :1evil.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jul 17, 2007 7:26 pm

Neefkens schreef:Schuster heeft hem ook al genoemd, daar zit dus ook een kans. Laat de clubs maar lekker opbieden, dat vindt MvG helemaal een leuk spelletje :ajaxsmiley.gif:

Dan mag dat opbieden ook niet al te lang duren wat mij betreft.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 17, 2007 7:28 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dan mag de ? wel een buitencategorietje worden, als Ajax tenminste de doelstellingen wil halen.
Koeman met het probleem Aissati helpen? Als voormalig trainer van ons cluppie mag hij best door Ajax geholpen worden, lijkt mij.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 17, 2007 7:31 pm

Peter schreef:
Neefkens schreef:Schuster heeft hem ook al genoemd, daar zit dus ook een kans. Laat de clubs maar lekker opbieden, dat vindt MvG helemaal een leuk spelletje :ajaxsmiley.gif:

Dan mag dat opbieden ook niet al te lang duren wat mij betreft.
Eens, dat was ook mijn groeiend stukje ongeduld.

Op zondag moeten we nieuwe goede spelers hebben, die mee kunnen naar the UK.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 17, 2007 7:40 pm

Jij wilt gewoon dat alle transfers afgehandeld zijn voor je op vakantie gaat, Neef. :smallgrin.gif:

Het kan nog wel even duren. We zullen wel bot vangen bij een aantal spelers.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 17, 2007 7:51 pm

Dat speelde wel een heeeel klein beetje mee :blush.gif: :ajaxsmiley.gif:

Plaats reactie