Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo jul 18, 2007 5:54 pm

Dat wordt ruzie :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 18, 2007 5:56 pm

20 miljoen! Pff, die zal nog wel vertrekken dan.

999

Bericht door 999 » wo jul 18, 2007 5:59 pm

30 Miljoen Bert !!.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 18, 2007 6:07 pm

Ik vind 20 miljoen al veel, Voetske. Maar Ajax zal de vraagprijs wel iets laten zakken en Valencia zal ook wel wat water bij de wijn doen. Die komen er echt wel uit. Ajax kan dergelijke bedragen niet weigeren. Zeker niet voor een speler waarvan je volgend jaar blij mag zijn als hij nog de helft opbrengt.

999

Bericht door 999 » wo jul 18, 2007 6:09 pm

Ik hoor mezelf praten, Bert :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 6:10 pm

Bij zo'n bod (mocht het waar zijn) moet Ajax gaan praten, vind ik. 20 miljoen is ontzettend veel geld.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo jul 18, 2007 6:19 pm

Tuurlijk AJAX kan dan niet anders.Of je loopt het risico dat je dit krijgt ( ongeveer dan toch )
Manchester Utd naar FIFA om Tevez
Manchester United wil met hulp van de
wereldvoetbalbond FIFA de transfer van
Carlos Tevez afronden.De kampioen van
Engeland kan met West Ham United maar
geen overeenstemming bereiken over de
overgang van de Argentijnse spits.

Manchester United en Tevez zijn al wel
rond.De club heeft 45 miljoen euro over
voor de spits.West Ham beweert echter
nooit een bod te hebben ontvangen.De
spits is eigendom van een Braziliaanse
investeringsfirma,die beweert dat het
ook de transferrechten van Tevez heeft.

Manchester United mag van de Engelse
bond geen zaken met zo'n bedrijf doen.
De club hoopt dat de FIFA een oplossing
kan bieden.
TT.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 6:29 pm

joey schreef:Valencia heeft een bod van 20 miljoen gedaan op Sneijder. Ajax heeft een tegenbod gedaan, dat bedraagt 30 miljoen (bron: AT5).
Dat staat er echt niet. :aai.gif:
'Ajax wil 30 miljoen voor Sneijder'

18-7-2007

Ajax heeft de vraagprijs voor Wesley Sneijder tot dertig miljoen euro verhoogd. Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Volgens de krant heeft Valencia dinsdag een nieuw bod van zestien miljoen euro bij Ajax voor Sneijder neergelegd. Dat is vier miljoen meer dan het eerste bod dat de Spaanse club op de speler deed.
Ook Real Madrid zouvoor Sneijder in de markt zijn. Het is niet bekend of de Spaanse kampioen zich al bij Ajax heeft gemeld.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 6:30 pm

Andere bron, Neef. :aai.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 18, 2007 6:32 pm

Dat is wel wat op At5.nl staat, joey.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 6:37 pm

joey schreef:Andere bron, Neef. :aai.gif:
Welke dan op at5?

Valencia heeft volgens de Zweedse pers een bod van zo'n 12,5 miljoen € op Kim Kallström gedaan.

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollsk ... 62451.html

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 6:41 pm

Werd gemeld in het nieuws van AT5. Daarin nu elke dag een itempje vanuit De Lutte.

Ik zou zeggen, kijk zelf maar. :blush.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 6:43 pm

Ok, ik zal eens kijken.
Wel dom dat ze dan elkaar tegenspreken met berichten die op dezelfde tijd gemeld worden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 18, 2007 6:48 pm

Ze repten inderdaad over 20 miljoen bij de uitzending.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 6:50 pm

Dat geloofde ik al, als joey dat zegt dan is dat natuurlijk ook zo. :ajaxsmiley.gif:

Zou wel veel geld zijn, maar waarom dan ook Kim K nog halen? Of is dat een smokescreen?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 18, 2007 6:57 pm

Voetske schreef:Ik hoor mezelf praten, Bert :ajaxsmiley.gif:
Dat je dat nog eens zou zeggen, Voetske. :ajaxsmiley.gif:

En joey, het feit dat Ajax een tegenbod doet geeft toch eigenlijk al aan dat Ajax wel wil praten?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 7:09 pm

Neefkens schreef:Dat geloofde ik al, als joey dat zegt dan is dat natuurlijk ook zo. :ajaxsmiley.gif:
Wou net zeggen! :1evil.gif:

@Bertje: behalve als het tegenbod een ononderhandelbaar tegenbod is.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Uit de Spaanse pers maak ik namelijk helemaal niet op dat Valencia of Madrid moeite voor Sneijder doet. Wat Valencia betreft gaat het nog steeds over Lucho, terwijl Marca is opgehouden te berichten over Sneijder en Madrid. (N.B. dit geldt voor wat een uur of twee geleden in die kranten stond. Sindsdien niet meer gekeken.)

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 18, 2007 7:20 pm

Wat een gezenuwelei hier zeg. Wesley gaat niet weg, Hij blijft.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 7:27 pm

Lekker relaxed daar,Cees? :666.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 18, 2007 8:15 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat een gezenuwelei hier zeg. Wesley gaat niet weg, Hij blijft.
Onder 24-25 miljoen laat Ajax hem niet gaan, daar ben ik van overtuigd. Net zoals ik de overtuiging heb dat Valencia geen club is die zo'n bedrag op tafel gaat leggen voor onze kleine reus. Oftewel Sneijder blijft wanneer zich geen serieuze club voor hem meldt. En terecht, het zou wanbeleid zijn om Sneijder tegen een schappelijk prijsje van de hand te doen nu Babel ook al is verkocht.

Medelijden met Sneijder hoeven we niet te hebben want Ajax is de mooiste club ter wereld om voor te spelen en hij is nog jong zat.

Bovendien is Ajax veel belangrijker dan het individuele belang van een speler.
Ajax!

Daniel

Bericht door Daniel » wo jul 18, 2007 8:38 pm

Giacomo Puccini schreef:Medelijden met Sneijder hoeven we niet te hebben want Ajax is de mooiste club ter wereld om voor te spelen en hij is nog jong zat.
En gelukkig is Sneijder het daar min of meer mee eens..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 18, 2007 8:59 pm

joey schreef:Bij zo'n bod (mocht het waar zijn) moet Ajax gaan praten, vind ik. 20 miljoen is ontzettend veel geld.
Vind ik ook, die 12 miljoen die ze eerst boden is een lachertje maar ik vind dit een mooi bedrag, je kan proberen er nog een paar miljoen bij te pingelen maar met dit bod moet je wel gaan praten idd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 10:27 pm

Ajax speelt het keihard

AMSTERDAM - Ajax weigert ook maar een centimeter toe te geven in de onderhandelingen met Valencia over Wesley Sneijder.

Sneijder: ,,Dit is een spel, ik heb nog steeds alle vertrouwen in transfer''.
De Spaanse club verhoogde deze week zijn bod op de middenvelder tot zestien miljoen euro, maar de Amsterdammers houden hun poot stijf.

,,Wij willen Wesley gewoon bij Ajax houden,’’ aldus technisch directeur Martin van Geel. ,,Daar zijn we heel duidelijk in en dat zullen we blijven. We gaan pas twijfelen als er echt veel hogere bedragen op tafel komen dan nu het geval is. Aanzienlijk hoger. Maar ons uitgangspunt is dat Sneijder nog zeker een jaar bij Ajax blijft. Zo hebben we dat ook tegen Wesley zelf gezegd.’’

Sneijder sprak zondagavond met Van Geel over zijn situatie. De voetballer heeft er nooit een geheim van gemaakt graag naar Spanje te willen vertrekken. ,,Martin van Geel heeft in dat gesprek gezegd dat ze mij per se willen houden,’’ aldus Sneijder. ,,Dat respecteer ik, maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het tot een overstap komt. Kijk, het is ook een spel tussen twee partijen hè. Ajax stelt zich hard op en dat mogen ze ook. Andersom zou Valencia wel gek zijn als ze hun bod opeens enorm verhogen. Ze doen dat geleidelijk, dat lijkt me ook logisch.’’

De middenvelder heeft nog niet het gevoel dat Valencia de moed opgeeft. ,,Zeker niet’’, aldus Sneijder. ,,Ik krijg voldoende signalen dat ze me nog steeds heel graag willen hebben.’’
Sneijder benadrukt dat hij zijn in 2009 aflopende contract bij Ajax absoluut niet wil verlengen, zoals de Amsterdamse clubleiding onlangs voorstelde. ,,Dat verwachten ze misschien, maar dat doe ik zeker niet’’, aldus Sneijder. ,,Ook niet als een transfer deze zomer afketst. Niet omdat ik Ajax dwars wil zitten, maar omdat ik voel dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn carrière.’’

Sneijder is een sleutelspeler in de ploeg van trainer Henk ten Cate, die volgend seizoen per se landskampioen wil worden. Voor de aan Liverpool verkochte Ryan Babel had Ajax al snel een geschikte vervanger op het oog met Luis Suárez, die via een arbitragezaak een transfer probeert af te dwingen.

Sneijder is een stuk moeilijker vervangbaar. De middenvelder was afgelopen seizoen goed voor achttien goals en twaalf assists en is de spil in het aanvalsspel van de Amsterdammers. Ajax wil zijn sterke as, met verder nog Jaap Stam, Gabri, Edgar Davids en Klaas Jan Huntelaar, beslist in stand houden. Van Geel verwacht dat Sneijder professioneel genoeg is om ook komend seizoen optimaal te presteren in het Ajax-shirt, mislukte transfer of niet.

,,Ik heb een goed gevoel bij Wesley,’’ aldus de technisch directeur. ,,Het is een jongen die prima met dit soort dingen om kan gaan.’’

Sneijder weigert dwars te gaan liggen om een transfer af te dwingen. ,,Ik bereid me gewoon voor op nog een jaar Ajax, zoals ik dat altijd doe,’’ aldus de middenvelder. ,,Ik ga niet dwarsliggen, zo zit ik niet in elkaar. Ik merk vanzelf wel hoe het loopt. Het kan snel gaan in het voetbal.’’

Real Madrid-voorzitter Ramon Calderon verklaarde gisteren dat Sneijder ‘ geen prioriteit’ is voor zijn club. ,,Een goede speler, maar we richten ons eerst op andere goede spelers,’’ aldus Calderon.
AD

Ik moet zeggen dat Sneijder zich perfect opstelt. Zo perfect dat het bijna verdacht is. Is het gewaagd te veronderstellen dat ook Wesley gaat meedelen in de transfersom?
Laatst gewijzigd door joey op do jul 19, 2007 10:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » do jul 19, 2007 1:24 am

Zou best kunnen, geloof dat dit alweer het derde interview waarin ie vertelt vertrouwen te hebben in de afloop.Ach. leg al de interviews van de diverse spelers maar naast elkaar.Ze zingen steeds het zelfde liedje.

Misschien dat Sneijder de pech heeft dat Valencia niet ver genoeg kan en wil gaan met bieden, andere clubs het ( nog ) niet in hem zien zitten, en Van Geel het keihard speelt.Maar mocht deze transfer om de een of andere reden niet doorgaan zal het mij benieuwen of Sneijder zodadelijk nog met een " fris " koppie bij ons op het veld staat.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 19, 2007 7:59 am

De AS meldt dat Valencia nog steeds worstelt met de transfer van Lucho Gonzalez. Gisteren is er weer overleg geweest met FC Porto, maar Porto wijkt geen centimeter. De vraagprijs zou 20 miljoen bedragen, Valencia biedt 16. Ik kom er trouwens niet achter of dan ook MSI nog betaald moet worden of dat die 20 miljoen de totale transfersom bedraagt.
Sneijder geldt nog steeds als alternatief. Volgens de AS is deze transfer een stuk simpeler, want Ajax wil hem wel laten gaan (staat dat er, Thomas?) terwijl de club is al weken rond met Sneijder.

Plaats reactie