Voorbereiding op het seizoen 2007-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Thom

Bericht door Thom »

:blush.gif:

Ik ken alleen de Ajax-klassiekers.... verdiep me niet zo in PSV. Anyway, bedankt, en laten we hopen dat je gelijk hebt!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Zal ik je geheugen dan even opfrissen? Met 4-0 afgedroogd in eigen heus. 3 keer Lothar.
Zuidema

Bericht door Zuidema »

Ik bedrijf nu een gevaarlijk stukkie scorebordjournalistiek, want ik heb nog geen beelden gezien, maar ik vind tot dusver de produktie van KJH tegenvallen. 2 doelpuntjes in 3 potjes tegen amateurs. Wel wat mager voor de midvoor. Je mag toch verwachten dat ie er meer in ramt op dat level. Staat het vizier soms nog niet op scherp? Of krijgt ie überhaupt geen goede passes in de 16? Nou ja, kennelijk profiteren andere Ajacieden tot dusver wel optimaal van zijn rol als bliksemafleider. En dat is natuurlijk ook wat waard.
LucaS

Bericht door LucaS »

Beide vleugelkanjers zijn verkocht! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

De arbitragezaak rond Suarez maakt in principe geen verschil voor Ajax z'n voorbereiding:
Ten Cate blijft rekening houden met de aanvaller van FC Groningen.“Als het inderdaad een arbitragezaak wordt, ga ik ervan uit dat hij naar Ajax komt. Maar ik hoop dat FC Groningen het voor die tijd alsnog op een nette manier wil oplossen. Voor onze voorbereiding maakt het sowieso weinig uit. Suarez komt net van het jeugd-WK en heeft eerst recht op drie weken vakantie. Dan zal hij pas op 1 augustus kunnen instromen.”
voetbalzone.nl
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik denk alleen dat hij de uitkomst van de arbitragezaak verkeerd inschat. Ik hoop dat er nog een plan F ligt
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik denk het ook. Ik geloof nooit dat Suàrez die zaak wint.
Het stinkt aan alle kanten!
Aristides

Bericht door Aristides »

LucaS schreef:Beide vleugelkanjers zijn verkocht! :hypocrite.gif:
Rosales, Rosenberg, Babel, De Mul, Perez en Manucharyan voldeden geen van allen als aangever van KJH. In de jeugd loopt die speler niet rond! :laughing.gif:

Wie wel?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
LucaS

Bericht door LucaS »

Rosenberg deed het prima als aangever. In die periode scoorde Huntelaar ook elke wedstrijd
Aristides

Bericht door Aristides »

LucaS schreef:Rosenberg deed het prima als aangever. In die periode scoorde Huntelaar ook elke wedstrijd
Rosenberg als linksbuiten? Kwam niemand voorbij en scoorde omdat hij naar binnen trok.

KJH scoorde in veel wedstrijden, maar dat deed Ray Clarke ook.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
LucaS

Bericht door LucaS »

En gaf de nodige assists
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

joey schreef:John Goossens maakte zijn debuut in Ajax 1. Een grote dag voor hem!

Afbeelding
Eindelijk weer een jonge Ajacied met zwarte schoenen. Ik mag hem nu al!
YNWA
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Zuidema schreef:Ik bedrijf nu een gevaarlijk stukkie scorebordjournalistiek, want ik heb nog geen beelden gezien, maar ik vind tot dusver de produktie van KJH tegenvallen. 2 doelpuntjes in 3 potjes tegen amateurs. Wel wat mager voor de midvoor. Je mag toch verwachten dat ie er meer in ramt op dat level. Staat het vizier soms nog niet op scherp? Of krijgt ie überhaupt geen goede passes in de 16? Nou ja, kennelijk profiteren andere Ajacieden tot dusver wel optimaal van zijn rol als bliksemafleider. En dat is natuurlijk ook wat waard.
Vorig jaar was hij in de voorbereiding ook weinig, maar uit tegen Kopenhagen scoorde hij meteen twee keer.
Daniel

Bericht door Daniel »

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kent je klassiekers toch wel? Voor zijn laatste seizoen moest en zou Van Bommel vertrekken, maar kwam niet weg; werd vervolgens als dé patron van het middenveld bij PSV landskampioen en behaalde de halve finale CL.
Of er komt teveel druk op Sneijder's schouders en hij zakt in elkaar.
Demosthenes schreef:
LucaS schreef:Rosenberg deed het prima als aangever. In die periode scoorde Huntelaar ook elke wedstrijd
Rosenberg als linksbuiten? Kwam niemand voorbij en scoorde omdat hij naar binnen trok.

KJH scoorde in veel wedstrijden, maar dat deed Ray Clarke ook.
Met Rosenberg op links scoorde Huntelaar op de een of andere manier als een tiet, komt denk ik ook een beetje door Rosales. Hij kwam zijn man dan wel niet voorbij, maar als hij dan toch zijn man voorbij was of die er even niet was had hij een prachtige voorzet die Huntelaar er zo in kon knikken of leggen.
Nihad

Bericht door Nihad »

KJH scoorde als een tiet niet omdat Rosenberg of Rosales de vleugelspelers waren, maar omdat Ajax onder Blind countervoetbal speelden en de ruimtes veel groter waren.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Want Huntelaar is zo'n geweldige counterspits... :hypocrite.gif: Huntelaar heeft de snelheid niet om ruimtes te benutten...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jesse

Bericht door Jesse »

Nee, maar er ontstaat wel meer ruimte, en daar weet Huntelaar prima gebruik van te maken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
LucaS

Bericht door LucaS »

Onder Ten Cate speelde Ajax vaker vanuit de defensie dan onder Blind.
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Onder Ten Cate speelde Ajax vaker vanuit de defensie dan onder Blind.
Ik heb de cijfers niet, maar te beweren dat Ajax onder Blind countervoetbal speelden en daardoor KjH als een tiet scoorde is onzin natuurlijk.
Blij met de punten ...
Jesse

Bericht door Jesse »

Hoezo? En wat hebben de cijfers daarmee te maken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
999

Bericht door 999 »

Wat hoezo ?.
Blij met de punten ...
Toppie

Bericht door Toppie »

21/7/2007 - GA Eagles - Ajax uitverkocht
(Gepost door RvN) op AN

Om 16.00 uur speel Ajax een vriendschappelijke wedstrijd tegen GA Eagles, het eerste duel in deze voorbereiding tegen een profclub. Het duel is inmiddels volledig uitverkocht. In de Adelaarshorst zullen 6300 toeschouwers aanwezig zijn. Het duel is het beginpunt van de Open Dag die GA Eagles na afloop van het duel zal houden

Zijn er nog mensen die gaan kijken ? :confused.gif:
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Alle ballen op Dennis.
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Ik ga er straks heen. Weet iemand of de nieuwe aankopen in actie gaan komen?
Ajax!
gaizka

Bericht door gaizka »

Aardige testcase vanmiddag in een mooie ambiance voor een oefenwestrijd. Ik hoop dat de nieuwelingen, met name Urzaiz, speelminuten krijgen.
Plaats reactie