Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Goed lezen neef! Natuurlijk had ik het niet over de hier alom aanwezige liefde voor mij, maar over de liefde voor Ajax. Die liefde zorgt er voor dat een walgelijke actie van Ajax wordt vergoeilijkt. Net zoals baseman hier altijd de meest achterlijke dingen van PSV nog weet te verdedigen. Over die liefde die blind maakt had ik het. Iedereen mag het natuurlijk met mij onees zijn zonder dat ik ze blind noem. Het zou wat zijn zeg!Neefkens schreef:Als iemand het niet met je eens is, istie blind?![]()
Erg jammer.
thomas, dus als groningen 25 miljoen had gezegd hadden ze zich wel 'normaal' opgesteld? Eigenaardig hoor
I think I lost my fucking headache
Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken? Vergoeiijken we een actie, die alleen jij met je perfecte verstand, niet beinvloed door teveel AJAX-liefde, op de juiste waarde beoordeelt?
On Topic: nog op wat forums zitten lezen in Zuid_Amerika en ook zij hebben het nieuws van híer opgepakt. Ook zij googlen en je zag nederlandse tekst tussen het spaans staan, wel grappig.
http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?p=647118
Dus ik denk dat hier zelf het nieuws "gemaakt" is over delgado.

On Topic: nog op wat forums zitten lezen in Zuid_Amerika en ook zij hebben het nieuws van híer opgepakt. Ook zij googlen en je zag nederlandse tekst tussen het spaans staan, wel grappig.
http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?p=647118
Laat ik het erop houden dat ik het idee heb dat er mensen zijn die nu roepen dat groningen niet het recht heeft om Suarez een transfer naar Ajax te onthouden, die een paar weken geleden nog vonden dat Ajax alle recht had om Perez niet aan PSV te willen verkopen.
En Bert, zoals je weet doe ik niet mee aan die flauwekul wie de echtste is. Overigens als mijn opmerking 100% juist zou zijn, zou ik daarmee suggereren dat mijn liefde voor Ajax op zijn best aan slijtage onderhevig is.
Dank je voor je compliment over mijn verstand!
En Bert, zoals je weet doe ik niet mee aan die flauwekul wie de echtste is. Overigens als mijn opmerking 100% juist zou zijn, zou ik daarmee suggereren dat mijn liefde voor Ajax op zijn best aan slijtage onderhevig is.
Je bent het toch met me eens dat mensen over het algemeen meer begrip opbrengen voor geliefden dan voor vijanden?Neefkens schreef:Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken?

Laatst gewijzigd door LucaS op za jul 21, 2007 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor Delgado enthousiastelingen die geen Spaans kunnen lezen de tip om de url van het forum in http://babelfish.altavista.com/ te gooien dan kom je aan een aardige vertaling in het Engels.Neefkens schreef:http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?p=647118
Al vraag ik me af in welke context dit bedoeld is:
“If you masturbas 20 times to the day your penis explodes?”

In elk geval is men volgens mij niet zo erg enthousiast over een overgang van Delgado naar Ajax.
Nog maar een keer dan: ik vind dat je als club niet kan weigeren om te onderhandelen. Als een speler graag wil en een andere club kan met een serieus bod komen (dat konden Valencia en PSV niet), is een speler moeilijk te behouden. Dat vind ik in het geval van Suarez zo (indien Ajax genoeg gaat bieden) en dat had ik in het geval van Sneijder zou gevonden, als er een club met een bod van 20 miljoen was gekomen.LucaS schreef:Laat ik het erop houden dat ik het idee heb dat er mensen zijn die nu roepen dat groningen niet het recht heeft om Suarez een transfer naar Ajax te onthouden, die een paar weken geleden nog vonden dat Ajax alle recht had om Perez niet aan PSV te willen verkopen.
-
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zo zie ik Luuk niet!Neefkens schreef:Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken? Vergoeiijken we een actie, die alleen jij met je perfecte verstand, niet beinvloed door teveel AJAX-liefde, op de juiste waarde beoordeelt?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
`LucaS schreef:Je bent het toch met me eens dat mensen over het algemeen meer begrip opbrengen voor geliefden dan voor vijanden?Neefkens schreef:Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken?
Eens, maar ik voelde het of jij stelde dat jij als enige wel scherp kon blijven.
Dat compliment is graag gegeven en waarschijnlijk nog verdiend ook

Aha, dus Ajax maakt uit wat een redelijke prijs is?Thomas schreef:Andere speler, andere redelijke prijzen. Suarez mag qua prestaties en staat van dienst de veters van Sneijder nog niet strikken.
Kun jij me dan uitleggen waarom 16 miljoen voor Sneijder niet redelijk is en 20 miljoen wel?
Dat kan jij vinden, maar hij heeft 5 jaar getekend. Groningen kan vragen wat zij redelijk vindt. Of hem aan zijn contract houden natuurlijkThomas schreef:Vanuit de onderhandelingspositie van Groningen gezien heeft Suarez natuurlijk nog maar weinig laten zien. Voor deze speler kan je op dit moment echt niet meer dan 10 miljoen vragen, volgens mij.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo zie ik Luuk niet!Neefkens schreef:Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken? Vergoeiijken we een actie, die alleen jij met je perfecte verstand, niet beinvloed door teveel AJAX-liefde, op de juiste waarde beoordeelt?

Dank je wel. Het was iig zeker zo niet bedoeld!
Ik begrijp dat het zo kan overkomen. Maar goed, misschien voel ik ook wel iets meer afstand. Er gebeuren dingen waar ik zeer ongelukkig van wordNeefkens schreef:`LucaS schreef:Je bent het toch met me eens dat mensen over het algemeen meer begrip opbrengen voor geliefden dan voor vijanden?Neefkens schreef:Off topic: je zegt weer precies hetzelfde, doordat we van AJAX houden kunnen we niet meer goed nadenken?
Eens, maar ik voelde het of jij stelde dat jij als enige wel scherp kon blijven.
Jullie zijn allemaal zo lief!!Dat compliment is graag gegeven en waarschijnlijk nog verdiend ook

Het niet om een miljoen meer of minder, maar Groningen wil uberhaupt niet onderhandelen. Dat vind ik onredelijk. Als Valencia met een bod van 18 miljoen was gekomen had Ajax met hen om de tafel moeten gaan zitten, vind ik.LucaS schreef:Aha, dus Ajax maakt uit wat een redelijke prijs is?Thomas schreef:Andere speler, andere redelijke prijzen. Suarez mag qua prestaties en staat van dienst de veters van Sneijder nog niet strikken.
Kun jij me dan uitleggen waarom 16 miljoen voor Sneijder niet redelijk is en 20 miljoen wel?
En hij kan nu geweldige sportieve en financiele vooruitgang boeken. Volgens mij is het dan volstrekt normaal dat je een werkgever dan in alle redelijkheid laat vertrekken. Dat daar in de voetbalwereld een forse afkoopsom tegenover staat is prima, maar er zijn grenzen.Dat kan jij vinden, maar hij heeft 5 jaar getekend. Groningen kan vragen wat zij redelijk vindt. Of hem aan zijn contract houden natuurlijkThomas schreef:Vanuit de onderhandelingspositie van Groningen gezien heeft Suarez natuurlijk nog maar weinig laten zien. Voor deze speler kan je op dit moment echt niet meer dan 10 miljoen vragen, volgens mij.
Precies, en die grenzen worden door de verkopende club bepaald. Waarom is 16 miljoen objectief geen bod waarover Ajax moet onderhandelen met Valencia en 18 miljoen wel? Volgens mij alleen maar omdat Ajax dat bepaalt. Een objectieve waarde bestaat niet voor een speler, die kan alleen vastgesteld worden door wat een koper ervoor over heeft en wat een verkoper ervoor wil hebben.