Wielrennen

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:08 pm

brigade zuid schreef:Ja maar het kan overdreven worden. Die Herbert Dijkstra lult een uur lang over Vino en dan zegt ie goed dan gaan we nu naar de etappe kijken en nog geen minuut later begint ie weer van Vino dit en doping dat..
Ben benieuwd of je dat morgen ook vindt nu Rasmussen uit de Tour is.

Weet je wat? Die hele Tour slaat nergens meer op. Vorig jaar het debâcle met Landis en nu dit weer.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 25, 2007 10:11 pm

Ik weet het ook niet meer hoor.. laat ze alles toch vrijgeven, mij maakt het niet uit of ze wel of niet gebruiken.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jul 25, 2007 10:13 pm

Blijkbaar zijn er sterke geruchten dat Rasmussen gedurende de periode dat ie in Mexico beweerde te zitten, in de Dolomieten is gesignaleerd. Aldus Mart Smeets, dat zou de bekende druppel geweest zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:14 pm

Heeft te maken met de zaken die afgelopen weken hebben gespeeld, zegt iemand van RABO op Radio 1. Doping dus. Theo de Rooij zal straks een toelichting geven.

@BZ: je schuift langzaam mijn kant op. Ik zeg: geef het maar vrij, want dat gelieg is niet te harden.
Laatst gewijzigd door joey op wo jul 25, 2007 10:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 25, 2007 10:14 pm

Als de Rabobank ook nog uit de tour stapt houd je straks nog 120 renners over.

Duke

Bericht door Duke » wo jul 25, 2007 10:17 pm

Mart Smeets vertelde vanavond al (gekscherend) dat ie blij was dat de tour bijna afgelopen was, anders zouden ze zonder renners in Parijs aankomen.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo jul 25, 2007 10:18 pm

Begrijp niet dat mensen die van sport houden zeggen ' geef het maar vrij "..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:18 pm

De Tour is al afgelopen, Duke. Er wordt nog gereden (hoewel? Je weet nooit) maar dat is ook alles. Zie je al voor je hoe Contador zondag als winnaar gehuldigd wordt?
@Voetske: dan kunnen renners informatie krijgen in plaats van stiekem te zitten prutsen. Dat stiekem prutsen doen ze namelijk toch wel. Alleen weten ze amper wat ze doen.

Duke

Bericht door Duke » wo jul 25, 2007 10:22 pm

Ze zullen het nóóit vrijgeven, dan kunnen ze de sport wel opheffen, dan plaatsen ze zich buiten alle andere sporten. Geen Olympische status meer, dat zal nooit gebeuren.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:25 pm

Wat dan wel? Zo kun je niet doorgaan.

999

Bericht door 999 » wo jul 25, 2007 10:27 pm

joey schreef:De Tour is al afgelopen, Duke. Er wordt nog gereden (hoewel? Je weet nooit) maar dat is ook alles. Zie je al voor je hoe Contador zondag als winnaar gehuldigd wordt?
@Voetske: dan kunnen renners informatie krijgen in plaats van stiekem te zitten prutsen. Dat stiekem prutsen doen ze namelijk toch wel. Alleen weten ze amper wat ze doen.
Als je het hier vrij geeft moet je het in alle sporten vrijgeven.Wat wil je nu, terug naar de Oostblok landen waar elke man op een vrouw leek, en elke vrouw op een man.Waar degene die het verste durfde te gaan de medialle in ontvangst mag nemen ( om vervolgens enkele jaren later te sterven aan kwalen van iemand die 60 jaar ouder is ).

Allemaal Jerommekes, al zal er altijd eentje er boven uit willen steken, en als er eentje zichzelf te pletter spuit kijken we de andere kant maar op ?.

Gewoon dit net zolang vol blijven tot dat de wielersport EINDELIJK doorkrijgt dat het afgelopen moet zijn ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:30 pm

Voetske schreef:Gewoon dit net zolang vol blijven tot dat de wielersport EINDELIJK doorkrijgt dat het afgelopen moet zijn ...
Dat zal niet gebeuren, want misdaad loont in dit geval. Zondag staat er 'gewoon' een tourwinnaar op het podium die óók gebruikt. Zonder doping win je sowieso niet, dus is het niet geschoten altijd mis.
Natuurlijk is het gevaarlijk. Maar topsporters hebben een tunnelvisie, oftewel een bord voor hun kop. Om die laatste stap te maken stellen ze hun gezondheid in de waagschaal. Daar moet je ze op de een of andere manier van doordringen. Ik denk dat het een kwestie van de lange adem is. De huidige generatie is met doping opgegroeid, die verander je niet meer.

Frank

Bericht door Frank » wo jul 25, 2007 10:31 pm

Voetske schreef:Gewoon dit net zolang vol blijven tot dat de wielersport EINDELIJK doorkrijgt dat het afgelopen moet zijn ...
Dan kunnen ze waarschijnlijk net zo goed de grote rondes afschaffen.

Volgens mij gaan ze dan zo langzaam over de bergen heen (als ze er uberhaupt al overheen komen) dat het niet meer interessant voor de kijkers...

(een beetje gechargeerd, maar goed)...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:36 pm

Radio 1: Rasmussen op staande voet ontslagen.

Alexander

Bericht door Alexander » wo jul 25, 2007 10:38 pm

Godverdomme zeg, wat een klote nieuws dit. Vindt het echt een drama voor het fietsen, echt een ramp. Ben erg benieuwd naar de reden van de Rabobank.

Drama trouwens voor Boogerd, die heeft zich echt naar de klote gereden deze tour.

999

Bericht door 999 » wo jul 25, 2007 10:40 pm

joey schreef:
Dat zal niet gebeuren, want misdaad loont in dit geval. Zondag staat er 'gewoon' een tourwinnaar op het podium die óók gebruikt. Zonder doping win je sowieso niet, dus is het niet geschoten altijd mis.
Natuurlijk is het gevaarlijk. Maar topsporters hebben een tunnelvisie, oftewel een bord voor hun kop. Om die laatste stap te maken stellen ze hun gezondheid in de waagschaal. Daar moet je ze op de een of andere manier van doordringen. Ik denk dat het een kwestie van de lange adem is. De huidige generatie is met doping opgegroeid, die verander je niet meer.
Nee misdaad loont niet, dat blijkt nu keer op keer.Zal mij benieuwen of er volgend jaar nog een tour is.Ik ben het dus ook niet met degene eens die vinden dat de tour etappes niet meer intersant zijn voor de toeschouwers omdat het wat langzamer gaat.Volgens mij krijg je dan juist veel meer het spelleke terug, veel meer aan elkaar gewaagde renners dan nu de eenlingen die al spuitend en snuivend de tour uitslag bepalen.

Hoe denk je trouwens dat dat gaat.Vandaag allemaal aan de epo, morgen effe vlug een bloeddopingje er tussen door en als dat niet helpt nog wat pilletjes extra, laat het maar vrij en heel de wereld spreekt z'n afschuw uit bij de eerste de best doden die gegarandeerd heel vlug zullen komen.

Hoe zou jij het vinden dat alle AJAX speler aan b.v. de epo zaten ?.
Laatst gewijzigd door 999 op wo jul 25, 2007 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Frank

Bericht door Frank » wo jul 25, 2007 10:40 pm

Wat kan er nu in vredesnaam voor andere reden zijn dan dopinggebruik???

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:44 pm

Rasmussen schijnt de hele boel bij elkaar gelogen te hebben. Hij was niet waar hij beweerde te zijn.
Theo de Rooij staat mooi voor aap.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 25, 2007 10:47 pm

Ik kan me niet voorstellen dat de rest van de ploeg nog gaat rijden, waarvoor zou je nog rijden.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 10:58 pm

De politie is gekomen om de het hotel van de Rabobank-ploeg uit te kammen.

radio 1. Radio 1 brengt nog een uur het laatste nieuws over de affaire-Rasmussen.

bryan

Bericht door bryan » wo jul 25, 2007 11:00 pm

ik denk dat dit van boven komt, dat rabobank (de bank zelf dus), het niet meer kon permitteren als sponsor. die ploeg zelf is allemaal renners en ex-renners (dopers en ex-dopers dus) en die hadden hem nooit ontslagen.

Beloki

Bericht door Beloki » wo jul 25, 2007 11:28 pm

Ik voel vooral voor Boogerd, was zo blij als een kind dat hij in zijn laatste tour nog een gele trui in de ploeg kon winnen. Krijgt hij dit. Hij was als eerste de vergadering uit en keek woedend. Die jongen had ik een leuker einde van zijn carriere gegund.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 26, 2007 12:55 am

joey schreef:Rasmussen schijnt de hele boel bij elkaar gelogen te hebben. Hij was niet waar hij beweerde te zijn.
Theo de Rooij staat mooi voor aap.
En voor Mart Smeets, die uhber-lul die constant z'n afgunst toont voor voetbal en alles er omheen. Haha, het hele peleton in de Tour de France staat stijf van de doping, terwijl men preekte over een schone tour. Dat is pas dalen tot een trieste diepte. :drecul.gif:

Marijn

Bericht door Marijn » do jul 26, 2007 2:55 am

Ja, lach er maar om. Ik baal er flink van.

Wat me nog het meeste verbaasd is dat er nog geen hard bewijs naar buiten is gebracht dat Rasmussen doping heeft gebruikt. Het woord doping is zelfs door de Rabobank niet genoemd. Terwijl dat naar mijn idee de enige juiste reden zou zijn om Rasmussen op staande voet te ontslaan.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 26, 2007 7:02 am

Hij is niet betrapt nee. En hij loog natuurlijk alleen maar omdat hij bang is van naalden! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie