Ik zou niet iemand zonder reden verrot schelden. In Nederlandse renners zijn er dan ook nog nooit dit soort incidenten geweest.Voetske schreef:Ach, wij zouden hier precies het zelfde doen .. een beetje sporter staat daar boven ...
Wielrennen
Moderator: mods
-
Hhmm, ik denk gewoon dat Boogerd het helemaal zat was. Elk persoon heeft zo zijn limiet. Hij was al kwaad, en als die Fransen dan ook nog eens beginnen te zieken, dan is de emmer snel vol.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op do jul 26, 2007 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben
-
-
Ik hoop van harte dat dit de laatste tour was. Laat ze maar met die lang verwachte ''Ronde van Europa'' komen. De ProTour is ook aan het inpakken, want de ploegen willen niet meer. Volgens mij zijn de Fransen echt de enigen die niet doorhebben dat ze uitgekotst worden door wielerliefhebbers.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind het maar een vreemde beslissing van de Rabo hoor, er zijn geen harde bewijzen van doping, alleen omdat zo'n Italiaanse ex-wielrenner zegt dat ie hem heeft zien fietsen in de Dolomieten.. en daar gaan ze dan maar blind vanuit en ook al is het waar dan nog is er geen hard bewijs van doping. Had hem die drie dagen gewoon uit laten rijden. Boogerd vond het ook maar niks trouwens.
Bovendien is ie al gestraft voor zn gedrag, ik meen 10.000 boete, waarom nou nog een keer?
Bovendien is ie al gestraft voor zn gedrag, ik meen 10.000 boete, waarom nou nog een keer?
-
- AT Toto winner 15/16
Jij noemt Boogerd triest. Je weet niet eens wat die vent geroepen heeft. Aangezien Boogerd nog nooit een fan geslagen heeft, zal het weinig verheffend zijn geweest. Als iemand mij verrot scheld kan hij ook een stoot terugverwachten. Dat is niet triest, maar voor jezelf opkomen.joey schreef:Nou ja, zeg.....Scherrer schreef:En gelijk heeft hij. Walgelijk volk, die Fransen.![]()
Boogerd laat zich wel kennen. Je merkt dat zijn carrière er op zit. Beetje triest.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Kan de reactie van Boogerd absoluut begrijpen. Keur het niet goed. 2 weken lang rijdt hij het snot voor zijn ogen. Alles lijkt hosanna en dat wordt in 1 klap doorbroken. De pijn die je door euforie niet voelde komt ineens naar boven. Psychisch knakt er iets, voor wie de je het nog? Ongeloof, boosheid, medelijden, onbegrip... alles speelt door je hoofd. En dan staat er na een vreselijk nacht een debiel van een Fransoos de vreselijkste dingen naar je hoofd te brullen. Tja, en dat wordt het effe te veel. Gewoon een hele menselijke en begrijpbare reactie van iemand die er fysiek en mentaal gewoon doorheen zit.
-
- AT Toto winner 10/11
How surprising, het gaat over een Nederlandse sporter en joey weet weer niet hoe snel hij er bovenop moet zitten om hem af te kraken. Of het nu voetballers, schaatsers of wielrenners zijn, als ze Nederlands zijn, kunnen ze al geen goed meer doen.joey schreef:Nou ja, zeg.....Scherrer schreef:En gelijk heeft hij. Walgelijk volk, die Fransen.![]()
Boogerd laat zich wel kennen. Je merkt dat zijn carrière er op zit. Beetje triest.
Boogerd heeft een 'nogal' zware dag achter de rug en dat uit zich bij een Fransman die hem beschimpt. Vervelend, hè, emoties?
Dur zijn duizende mensen die een zware dag achter de rug hebben en daarvoor lang niet zo goed beloond worden als Boogerd.Mijn mening is dat wielrenners hun handen thuis moeten houden, zeker als het diezelfde wielrenners zijn die de sport om zeep helpen.
Jaar in jaar uit besodemieterd worden door die gasten, daar raak je als toeschouwer ook gefrustreerd van ..
Jaar in jaar uit besodemieterd worden door die gasten, daar raak je als toeschouwer ook gefrustreerd van ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Wat een vreselijk makkelijke dooddoener, zeg. Bovendien bedoel ik - en dat is wel duidelijk - een zware dag op emotioneel en psychisch gebied. Er zit al 2 weken enorme spanning op zo'n ploeg, de spanning van het grootste doel kunnen bereiken dat je als wielerploeg kunt hebben. Die spanning bouwt zich op en dan gebeurt er dit, om vervolgens als onschuldige renner te worden bejegend door een vervelende Fransman. Ik kan me goed voorstellen dat je dan een keer kunt doorslaan.Voetske schreef:Dur zijn duizende mensen die een zware dag achter de rug hebben en daarvoor lang niet zo goed beloond worden als Boogerd.
Boogerd is nooit betrapt, zelfs niet in verband gebracht met doping, dus zeggen dat hij zijn sport 'om zeep helpt' slaat nergens op.Mijn mening is dat wielrenners hun handen thuis moeten houden, zeker als het diezelfde wielrenners zijn die de sport om zeep helpen.
Dan ga je lekker niet naar zo'n wedstrijd. Niemand wordt verplicht om daar in het publiek te gaan staan. Als je vindt dat wielrennen maar een neppe kutsport is - en dat kan ik me goed indenken na de afgelopen weken - dan ga je lekker thuis op de bank zitten, maar niet naar zo'n wedstrijd toe.Jaar in jaar uit besodemieterd worden door die gasten, daar raak je als toeschouwer ook gefrustreerd van ..