Ajax - Slavia Praag 15-08-2007
-
Ik ging net kaarten halen (2), alleen nog maar 40 en 50 euro kaarten. 427, 428 en 429 allemaal weg.
Kortom: ik kijk thuis wel.
Kortom: ik kijk thuis wel.
Laatst gewijzigd door Michael_B op wo aug 15, 2007 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bertje schreef:Ik heb een slecht voorgevoel. Alles gaat fout vandaag.
The Magic word tonight is

Voor de negativos onder ons kom op en we gaan ervoor we doen even een Arena sfeertje http://www.youtube.com/watch?v=DPpugNRJ5Bs
- Ajaciedjuh
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Colin, Stam, Heitinga, Vermaelen; Gabri, Kennedy, Emanuelson; Rommedahl, Huntelaar, Suarez.
Bank: Gentenaar, Maduro, Urzaiz, Schilder, Van der Wiel, Sarpong, Anita.
Opstelling Slavia Praag: Vaniak; Tavares, Svec, Brabec, Krajcik, Janda, Senkerik, Vlcek, Drizdal, Suchhy, Kalivoda.
Bank: Divis, Hubacek, Botelho, Sourek, Ivana, Belaid, Volesak.
Bank: Gentenaar, Maduro, Urzaiz, Schilder, Van der Wiel, Sarpong, Anita.
Opstelling Slavia Praag: Vaniak; Tavares, Svec, Brabec, Krajcik, Janda, Senkerik, Vlcek, Drizdal, Suchhy, Kalivoda.
Bank: Divis, Hubacek, Botelho, Sourek, Ivana, Belaid, Volesak.
- Ajaciedjuh
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
- Giacomo Puccini
Colin is drama. Van der Wiel graag erin!
Het middenveld mist creativiteit. Heitinga op het middenveld vind ik geen geniale vondst, ik zie toch meer in Vertonghen op die plek. Die brengt meer voetbal in de ploeg en denkt meer vooruit. Heitinga denkt echt als een verdediger en dat komt het voetbal van Ajax niet ten goede.
Het middenveld mist creativiteit. Heitinga op het middenveld vind ik geen geniale vondst, ik zie toch meer in Vertonghen op die plek. Die brengt meer voetbal in de ploeg en denkt meer vooruit. Heitinga denkt echt als een verdediger en dat komt het voetbal van Ajax niet ten goede.
Ajax!
Je mist echt een creative speler op het middenveld, Edgar zou nog heel veel werk kunnen doen als die er bij was , ik zeg kopen met al die poen ben 't zatAjaciedjuh schreef:Ondanks het zeer negatieve commentaar (het is inderdaad niet best, maar hij doet net alsof de Tjechen geweldig zijn), hadden we wel voor moeten staan: Suarez.
Het moet allemaal wat rustiger worden. Een tweede gele kaart voor Collin of Hetinga zit er helaas ook in.