PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
wimpey

Bericht door wimpey »

Peter schreef:Feit blijft dat 5-0 gewoon een uitstekend resultaat is.
PSv heeft zonder Da Costa een heel aardig elftal. De kenners hadden dat al eerder gezien, nu weet de rest het ook. :hypocrite.gif:
Harm

Bericht door Harm »

Voetske schreef:Tis weer 3 keer niks van de kant van Psv.Perez redelijk, Babos wat een klooijoo ...
Wat wil je tegen zo'n kutploeg als Nek. Daar zit dus echt helemaal geen voetbal in. Jammer dat er ploegen zijn die nóg slechter zijn, maar anders hadden ze mooi kunnen degraderen.
Aristides

Bericht door Aristides »

Harm schreef:
Voetske schreef:Tis weer 3 keer niks van de kant van Psv.Perez redelijk, Babos wat een klooijoo ...
Wat wil je tegen zo'n kutploeg als Nek. Daar zit dus echt helemaal geen voetbal in. Jammer dat er ploegen zijn die nóg slechter zijn, maar anders hadden ze mooi kunnen degraderen.
de eredivisie telt te veel zwakke ploegen, al speelde excelsior vorig seizoen wel een cruciale rol.

NEC vond ik vorig jaar in de Arena erg negatief spelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Was wel leuk in Voetbal op Zondag: eerst komt Koné aan het woord, die zegt dat ie geen intentie heeft om PSV dit seizoen te verlaten. Vervolgens zegt Valckx dat hij denkt dat ze er de komende dagen uit gaan komen met Sevilla, en daarna wordt gemeld dat Valckx nogmaals heeft gezegd dat de transfer morgen rond zou komen. Een belangrijke kandidaat om hem op te volgen zou Koevermans zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zeg ik toch al de hele tijd? PSV wil Koné kwijt. Daarom hebben ze ook Perez gehaald. Maar dat zal Baseman vast niet geloven (en nee, ik kan het niet bewijzen.)
Koevermans vind ik niets bijzonders. Maar goed, dat zal aan mij liggen. Ik vraag me ook af of ze hem kunnen betalen. Dan moeten ze zes, zeven miljoen overhouden aan de transfer van Koné en dat moet ik nog zien.
Het stinkt aan alle kanten!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

wimpey schreef:
Peter schreef:Feit blijft dat 5-0 gewoon een uitstekend resultaat is.
PSv heeft zonder Da Costa een heel aardig elftal. De kenners hadden dat al eerder gezien, nu weet de rest het ook. :hypocrite.gif:
Deze 'kenners' zagen onder andere ook niets in de aankoop van Suarez. :wink.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

joey schreef:Zeg ik toch al de hele tijd? PSV wil Koné kwijt. Daarom hebben ze ook Perez gehaald. Maar dat zal Baseman vast niet geloven (en nee, ik kan het niet bewijzen.)
Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar jouw stelligheid ten opzichte van bepaalde zaken is soms nogal irritant. Je weet het niet zeker, je denkt het slechts, maar je doet net alsof het vaststaande feiten zijn die iedereen kent. En daar ga ik wel eens tegenin, ook als ik je wel geloof.

Dat Koné zegt te willen blijven lijkt me onzin, hij zal die mysterieuze 'blessure' niet toevallig gehad hebben. Maar ja, het klinkt richting de fans natuurlijk wel goed.

PSV ontkent overigens de interesse voor Koevermans.

PS: Koné en Perez zijn echt enorm verschillende spelers.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Baseman schreef:En daar ga ik wel eens tegenin, ook als ik je wel geloof.
Ingewikkeld, hoor. :smallgrin.gif:
Dat Koné zegt te willen blijven lijkt me onzin, hij zal die mysterieuze 'blessure' niet toevallig gehad hebben. Maar ja, het klinkt richting de fans natuurlijk wel goed.
Tja, moeilijk te zeggen. Maar dat PSV hem graag wil verkopen is wel duidelijk, nietwaar? Ik geef ze overigens groot gelijk. Beter nu cashen dan later risico's lopen. De kans is groot dat Koné nooit de laatste stap naar de top zal maken.
PSV ontkent overigens de interesse voor Koevermans.
Wees blij. Overschatte speler.

PS: Koné en Perez zijn echt enorm verschillende spelers.
Uiteraard, maar Perez moet vanaf links spelen en zal niet voor de bank zijn gehaald. Tenzij Koe masochistische trekjes heeft.
jabu

Bericht door jabu »

joey schreef:
Baseman schreef:Dat Koné zegt te willen blijven lijkt me onzin, hij zal die mysterieuze 'blessure' niet toevallig gehad hebben. Maar ja, het klinkt richting de fans natuurlijk wel goed.
Tja, moeilijk te zeggen. Maar dat PSV hem graag wil verkopen is wel duidelijk, nietwaar? Ik geef ze overigens groot gelijk. Beter nu cashen dan later risico's lopen. De kans is groot dat Koné nooit de laatste stap naar de top zal maken.
Ik neem aan dat Koné ook wel zal willen. Sevilla is natuurlijk een hele mooie club en een nog mooiere stad. Geweldig om in Sevilla te kunnen leven en te voetballen bij een competitief team. Dat hij misschien zou bedanken voor een club als Birmingham City of Hansa Rostock kan ik mij nog voorstellen, maar tegen Sevilla zeg je geen nee als Koné zijnde.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Lijkt mij ook. Paniekaankoop van Sevilla? Wat moeten ze met Koné?

Misschien vindt hij het 'gewoon' niet prettig om overal te worden aangeboden en zegt hij daarom dat hij niet weg hoeft?
999

Bericht door 999 »

Koné zo goed als weg

EINDHOVEN - De transfer van Arouna Koné naar Sevilla is op een haar na gevild. PSV gaat ervan uit de miljoenendeal vandaag af te ronden. "In de loop van de dag verwachten we per fax contact met Sevilla. En ik houd er rekening mee dat alles dan snel rond is" zegt technisch manager Stan Valckx.

"Ze komen met hun tweede bod in de buurt van het bedrag dat wij willen hebben", aldus Valckx. De vraagprijs zou rond de elf miljoen euro liggen.

Een akkoord tussen speler en club is vervolgens formaliteit. Valckx: "Arouna heeft aangegeven graag in Spanje of Engeland te willen spelen en gezegd dat Sevilla een prachtige club te vinden. Zij komen er altijd uit. Dat is een logisch verhaal."
De T.
Blij met de punten ...
joey
Erelid

Bericht door joey »

De vraagprijs in de buurt van de elf miljoen, daar gaat nog wat af, dus.... Waarom wil PSV Koné zo graag kwijt?????
Aristides

Bericht door Aristides »

joey schreef:De vraagprijs in de buurt van de elf miljoen, daar gaat nog wat af, dus.... Waarom wil PSV Koné zo graag kwijt?????
Als Roda dan ook nog een deel krijgt? Zijn ze toch niet zo tevreden over deze aankoop? Koné moet ook nog worden gekeurd!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

joey schreef:Waarom wil PSV Koné zo graag kwijt?????
Misschien heeft-ie wel iets aan zijn hart. :icon_mrgreen.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Nu hebben ze daar bij Sevilla wel ervaring mee. :blush.gif:

Zou het een prima verkoop vinden, hoor. Hij heeft niet gebracht wat men dacht dat hij zou brengen, maar gaat toch voor een mooie prijs naar een goeie club.
Harm

Bericht door Harm »

Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.
999

Bericht door 999 »

Is gekocht voor 9 miljoen en gaat de deur uit voor 11 miljoen, daar moet geld bij dus ...

Koné teleurgesteld in PSV

De kans is groot dat Koné snel naar Sevilla vertrekt al geeft de spits zelf aan niet weg te willen. (Foto: ANP)

EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen. De clubs onderhandelen al een week over de afkoopsom, maar tot nu toe zonder resultaat.

Wel is het gat tussen het bod van Sevilla en de vraagprijs van PSV een stuk kleiner geworden. PSV verwacht daarom dat de transfer deze maandag wordt afgerond.

Koné was maandagochtend wel weer bij de training van PSV. Afgelopen zaterdag miste hij door een blessure nog de thuiswedstrijd tegen NEC.
Omroep Brabant.

Krijgen we nou(w) ?!?!
Blij met de punten ...
Daniel

Bericht door Daniel »

Koné moet blijven! Dan komt er zo'n mooi conflict waar Koeman niet mee om kan gaan en dan krijg je het R. Koeman effect..
jabu

Bericht door jabu »

Omroep Brabant schreef:EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen.
Heb je dat gelezen, Base? Wat schrijven ze daar nu bij jullie regionale omroep.
:hypocrite.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Slavernij!
I think I lost my fucking headache
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm schreef:Ik vind het gewoon jammer als hij weggaat omdat ik het gevoel heb dat er nog veel meer inzit. Misschien moet je na 2 jaar van veel kansen missen wel gewoon concluderen dat dat een utopie is, maar hij heeft gewoon iets waarvoor je als supporter naar het stadion komt.
Erger je je dan niet kapot als hij die kansen mist? Het ziet er vaak zo onbeholpen uit.
LucaS

Bericht door LucaS »

kopie van babel
I think I lost my fucking headache
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Even iets anders : Mooi tifo actie van PSV bij de 1e thuiswedstrijd van het seizoen!!!
Ben benieuwd of ze zo door kunnen gaan!

Afbeelding
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Is dat nou serieus een lamp die boos kijkt? :drecul.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Lijkt net op Van Raaij die met zijn ogen rolt.
Gesloten