Slavia Praag - Ajax 29-08-2007
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Slavia Praag zal hetzelfde spelletje spelen als in de Arena en toen kregen we bij spelhervattingen al heel veel ruimte. Je moet nu alleen wel die ene kans er in schieten en dan sta je weer gelijk (open deurtje). Vervolgens zal je dan gewoon door moeten gaan, want Slavia Praag zal daarna echt niet veranderen van speelwijze. Ik denk dat je gewoon weer die kansen krijgt en dat je er dan 0-2 van kan maken, waarna Slavia Praag opeens in een uitzichtloze positie zit. Daarom zou het mij niet verbazen als wij daar gewoon weten te winnen met 0-3.
http://www.slavia.cz/index_en.asp
Leuke site en een mooi stadion , is die trouwens niet het zelfde als van Sparta Praha
Leuke site en een mooi stadion , is die trouwens niet het zelfde als van Sparta Praha

-
- AT Toto winner 15/16
Is in dit geval toch ook zo? ik geloof dat die gasten een begroting van 5 miljoen hebben ofzo. Ik zie trouwens dat Anderlecht er in het seizoen 2005/2006 gewoon 2 x van gewonnen heeft.Voetske schreef: Zoals ik al zei, doet mijn neef de psv-er ook altijd.Zoiets daar moeten jullie makkelijk van winnen.Makkelijk.En als het dan niet lukt, dat jullie daarvan verliezen zeg, HOE IS HET MOGELIJK ... enz. enz.
- Ajaciedjuh
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Mooi stadion? Inderdaad heel fijn zo een sintelbaan!Toppie schreef:http://www.slavia.cz/index_en.asp
Nou wij vertrekken nu naar Praag.
Hopelijk komen we levend en geplaatst terug over 3 dagen!!!
Volgens mij ligt het prijspijl in Tsjechië wel iets hoger.joey schreef:Ja, zo kan ik het ook met het prijspeil van Slowakije.Daniel_vT schreef:Zoals de manager van Slavia Praag al zei: "Als wij het bedrag dat jullie aan Sneijder hebben verdient zouden hebben zouden we tot 2016 kunnen draaien zonder risico's."
Slowakije - BratislavaHarm schreef:Volgens mij ligt het prijspijl in Tsjechië wel iets hoger.joey schreef:Ja, zo kan ik het ook met het prijspeil van Slowakije.Daniel_vT schreef:Zoals de manager van Slavia Praag al zei: "Als wij het bedrag dat jullie aan Sneijder hebben verdient zouden hebben zouden we tot 2016 kunnen draaien zonder risico's."
Tsjechie - Praag
Internet.PRAAG De Deen Claus Bo Larsen is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor de Champions League-wedstrijd tussen Slavia Praag en Ajax van woensdag. Hij wordt geassisteerd door zijn landgenoten Bill René Hansen en Anders Norrestrand. Nicolai Vollquartz is vierde official.
De Deen floot Ajax al eens eerder en ook toen was dat in Praag. Op 14 september 2005 leidde hij het CL-duel tussen Sparta Praag en Ajax (1-1). Wesley Sneijder maakte destijds de goal voor de Amsterdammers.
Larsen leidde in totaal vier keer een Nederlandse club in Europa. In 2000 verloor sc Heerenveen in de CL met 2-0 van Olympiacos. In 2003 ging PSV in de Champions League met 2-0 ten onder bij Deportivo La Coruña en in 2005 won AZ thuis met 3-2 van Sporting CP in de halve finales van de UEFA Cup. De dat was voor de Alkmaarders niet genoeg om de eindstrijd te halen.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rommedahl in een wedstrijd waar je de hele tijd op de helft van Slavia Praag zal spelen. Wat een logica is dat nou weer!Ten Cate kiest voor Rommedahl in basis
28/8/2007 19:50
Om de 1-0 nederlaag tegen Slavia Praag weg te poetsen kiest Ajax-trainer Henk ten Cate voor een aanvallende tactiek, met Dennis Rommedahl in de basis.
Rommedahl had zijn plaats als linksbuiten moeten inleveren aan de Uruguayaanse Luis Suárez. Maar op basis van de training in Praag krijgt de Deense aanvaller een nieuwe kans zich vanaf de aftrap te bewijzen.
Suárez begint als meest vooruitgeschoven middenvelder in de rug van diepe spits Klaas-Jan Huntelaar. Gabri, die de training zonder problemen afwerkte, en John Heitinga nemen het controlerende deel voor hun rekening. Urby Emanuelson is de linksback in de basisformatie.
'We willen minimaal twee keer scoren om tijdens de wedstrijd niet in de problemen te komen', onderstreepte Ten Cate na de training in Tsjechië zijn aanvallende intentie voor woensdag, als ten koste van Slavia Praag de Champions League moet worden bereikt.
wwwi.vi.nl
- LouisXIV & co
Wordt dus weer dezelfde kut-opstelling als in de thuiswedstrijd. Met Rommedahl op rechts en Suárez op de tien, een plek waar hij sinds zijn 11e niet meer had gespeeld. Je hoopt dat zo'n Henkie leert van zijn fouten. Waarom niet dezelfde opstelling als in de laatste twee wedstrijden?
Jammer dit. Maar UEFA is ook leuk.
Jammer dit. Maar UEFA is ook leuk.

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
-
- AT Toto winner 15/16