PSV 2007 - 2008
Dat lijkt me niet logisch. Hoe kan Standard weigeren de speler te laten gaan als hij een clausule in zijn contract heeft? En in een artikel over Jovanovic, kort nadat hij zijn contract heeft verlengd, staat het volgende:Baseman schreef:Jovanovic schijnt overigens een clausule in zijn contract te hebben, dus haalbaar is hij zeker.
www. sportwereld.beMilan Jovanovic: 'Blij dat ik gebleven ben'
Milan Jovanovic tekende vorige week een nieuw, verbeterd contract dat hem tot 2010 aan Standard bindt. Hij bedankte de club met drie knappe doelpunten op het veld van Roeselare.
'Ik ben blij dat ik bij Standard gebleven ben', zei de Servische aanvaller. 'Ik hoop dat jullie me nu niet meer vragen waar ik heen ga. Als ik Standard ooit verlaat zal het alleen maar voor een topclub zijn. En met een topclub bedoel ik een absolute topclub. Clubs waar er in Europa niet zo heel veel van zijn.'
Jovanovic wees deze zomer onder meer een aanbieding van de Spaanse eersteklasser Osasuna af. 'Ik heb een uitstekende relatie met de directie van Standard', zei de Serviër. 'Het nieuwe contract was in twintig minuten geregeld. Vraag me niet of Standard ja zei op mijn voorstel of andersom. We hebben allebei ja gezegd. Ik ben tevreden over mijn nieuwe contract en ik vind dat ik het ook verdien. Er is nu meer evenwicht tussen mijn prestaties op het veld en wat ik er van Standard voor krijg.'
Minimumloon
Jovanovic verkommerde op de bank bij Shakhtar Donetsk toen hij vorig jaar voor een minimumloon een kans kreeg van Standard. Toen heette hij nog een wisseloptie te zijn voor de linkerflank. Ondertussen is hij met zes doelpunten in vier wedstrijden uitgegroeid tot de topschutter van de Belgische competitie.
'Ik heb geen clausule in mijn contract die bepaalt dat ik voor een vast bedrag mag vertrekken', zei Jovanovic. 'Na de verloren bekerfinale wil ik hier nog veel realiseren. Ik scoorde vorig jaar veertien doelpunten terwijl dat er dertig hadden kunnen zijn.'
Weinig kans dus, Baseman, dat deze speler naar PSV gaat tenzij de hoofdprijs op tafel komt. En daar is gezien de financiële situatie van PSV weer weinig kans op.
Dat kunnen dus nog leuke dagen worden! Weer zo'n mooie soap op het allerlaatste moment verhalen over spelers die wel naar PSV willen maar niet kunnen, of die wel kunnen maar niet willen. Jammer dat Denneboom al verkocht is!

Het stinkt aan alle kanten!
Koe zegt in de VI:
Koe laat ook weten dat PSV serieus geïnteresseerd is in Koe(vermans).
Duidelijk, Baseman? PSV wil Koné verkopen. De VI meldt dat Koné 12 miljoen euro zou opleveren. Daarmee komt PSV uit de rode cijfers en is de financiële huishouding weer voor een groot deel op orde. Volgens de VI dus.Ik heb het liefst dat Koné gewoon bij ons blijft, maar eerlijk gezegd speelt op de achtergrond een financieel verhaal mee. Daar probeer ik dan in mee te denken. Wie ben ik dan om iedereen maar vast te houden? Deels is het voor PSV noodzakelijk af en toe een transfer te doen. Maar de club begrijpt ook mijn positie. Koné is een basisspeler en daar willen we een basisspeler voor terug hebben.
Koe laat ook weten dat PSV serieus geïnteresseerd is in Koe(vermans).
Verder wordt Samaras genoemd en Koe had ook graag Luque gehad:Hij is wel een heel ander type dan Koné. Hij kan uit de voeten in een tweespitsensysteem als diepe spits en hij is kopsterk. Maar wij werken aan meer opties dan Koevermans.
Het is natuurlijk jammer dat hij nu naar Ajax gaat. Zelf zijn we een hele tijd met hem bezig geweest. Maar financieel kan Ajax nu eenmaal meer doen dan wij. Ze staan onder druk van de CL-kwalificatie en ze hebben net een hoop geld binnen door de verkoop van spelers. Wij kunnen niets doen voor Koné is verkocht. PsV kun je hierin niets verwijten.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Ligt aan hoe ver PSV dit jaar komt. Als PSV niet verder dan de groepsfase komt is het geloof ik 6 miljoen euro extra. Kwartfinale 10 miljoen en nog verder kan het oplopen tot 15 miljoen extra.Beloki schreef:Inderdaad. PSV gaat weer alle televisierechten innen. Gaat om zeker 10 miljoen, zei ten Napel.
Welke touwtjes? PSV heeft de zekerheid dat ze jaarlijks met de tv-gelden van Ajax aan de haal kunnen gaan, net zoals Ajax de zekerheid heeft dat ze de playoffs winnen en daarna niet door de VCL heen komen.joey schreef:Op den duur zal de begroting van PSV toch naar beneden moeten. Ze kunnen niet de boel met touwtjes aan elkaar blijven binden.