Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 05, 2007 9:14 pm

Joeska schreef:
Neefkens schreef:Dat blijkt wel uit je posts :aai.gif: :ajaxsmiley.gif:

De halve wereld zit achter die jongen aan en hij zou naar AJAX willen? En zo'n bedrag voor 1 speler die nog niets echt bewezen heeft, is trouwens totaal onverantwoord voor een club als AJAX.
Het klinkt onlogisch, maar was er iig voor gegaan. Als ik dan ook nog eens hoor dat we schijnbaar 3,5 miljoen op isi hebben geboden, wordt ik een beetje droevig. En, zoals dus al vrij duidelijk uit mijn posts blijkt :blush.gif:, ik ben al een beetje de weg kwijt. Ajax heeft me weer eens op een godsgruwelijke manier pijn gedaan.
Niet teveel de verhalen van www.vi.nl geloven. Dat scheelt al enorm. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » wo sep 05, 2007 9:22 pm

Duke schreef:
Joeska schreef:
Neefkens schreef:Dat blijkt wel uit je posts :aai.gif: :ajaxsmiley.gif:

De halve wereld zit achter die jongen aan en hij zou naar AJAX willen? En zo'n bedrag voor 1 speler die nog niets echt bewezen heeft, is trouwens totaal onverantwoord voor een club als AJAX.
Het klinkt onlogisch, maar was er iig voor gegaan. Als ik dan ook nog eens hoor dat we schijnbaar 3,5 miljoen op isi hebben geboden, wordt ik een beetje droevig. En, zoals dus al vrij duidelijk uit mijn posts blijkt :blush.gif:, ik ben al een beetje de weg kwijt. Ajax heeft me weer eens op een godsgruwelijke manier pijn gedaan.
Niet teveel de verhalen van www.vi.nl geloven. Dat scheelt al enorm. :aai.gif:
Wat zeg ik nou net Duke :smallgrin.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do sep 06, 2007 9:27 am

brigade zuid schreef:
Bertje schreef:Al is dit een topper, twaalf miljoen is té veel.
Drenthe kost 13 miljoen, dat zijn de prijzen nou eenmaal heden ten dagen.
Alleen is Ajax geen Real Madrid.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do sep 06, 2007 11:38 am

Als hij echt net zo talentvol is als Kaka is twaalf miljoen niet teveel. We hebben geld zat op dit moment, en het kapitaal moet op het veld staan!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Vossie

Bericht door Vossie » do sep 06, 2007 12:32 pm

Maar kijk, die gozer was een jaar geleden net zo talentvol met het verschil dat hij toen waarschijnlijk nog niet de helft hoefde te kosten.
Beter scouten dus. :hypocrite.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do sep 06, 2007 3:18 pm

Een speler moet ook toe zijn aan de overgang.

Daniel

Bericht door Daniel » do sep 06, 2007 8:35 pm

Vossie schreef:Maar kijk, die gozer was een jaar geleden net zo talentvol met het verschil dat hij toen waarschijnlijk nog niet de helft hoefde te kosten.
Beter scouten dus. :hypocrite.gif:
Vrind, drie jaar geleden had Ajax de beste jongen helemaal niet kunnen scouten en naar Nederland kunnen halen. Brazilianen mogen pas vanaf hun 18e in Europa spelen, Portugal uitgezonderd.

Harm

Bericht door Harm » do sep 06, 2007 8:54 pm

Waar haal jij drie jaar vandaan?

Daniel

Bericht door Daniel » do sep 06, 2007 9:40 pm

Inderdaad, nu je het zegt. :confused.gif: Ik was er waarschijnlijk niet helemaal bij met het reageren.

Vossie

Bericht door Vossie » do sep 06, 2007 10:07 pm

En dan nog valt er vast wel een oplossing voor te verzinnen. Kopen en nog een jaar daar laten, is dat legaal?

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 07, 2007 6:30 am

Ja, en hij kan wel komen alleen mag hij niet uitkomen in officiele duels. Zie Pato. In Ned is het ook zo maar dan komt zo een jongen in de jeugd terecht. Of het tweede.

De Guzman is ook zo een voorbeeld
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » vr sep 07, 2007 10:39 am

Rishi schreef:Ja, en hij kan wel komen alleen mag hij niet uitkomen in officiele duels. Zie Pato. In Ned is het ook zo maar dan komt zo een jongen in de jeugd terecht. Of het tweede.

De Guzman is ook zo een voorbeeld
PSV heeft dat met o.a. met Reis gedaan.

En Leandro was ook voor zijn 18e vastgelegd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 07, 2007 11:14 am

Zo'n jongen moet daar ook zin in hebben. 'De nieuwe Kaká' kan wel betere aanbiedingen krijgen.

Harm

Bericht door Harm » vr sep 07, 2007 11:27 am

Niet ieder talent heeft de behoefte om op zijn zeventiende al naar een vreemd land te gaan. Je kunt het ook als een positief iets brengen tijdens de onderhandelingen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 07, 2007 11:33 am

Dan kan hij net zo goed zich nog een jaar in de kijker spelen bij zijn huidige club. Wellicht komt er dan nog wel een mooiere club voor hem.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 12:57 am

Real Madrid lo mira a Augusto

River, por ahora, no va a vender a ningún otro jugador más. Llegó hace unos días una oferta de Holanda por Fernando Belluschi (8 millones de euros) pero fue rechazada. Y ahora se supo que un emisario del Real Madrid vino a ver de cerca a un jugador de River que está en carpeta desde hace unos meses: Augusto Fernández.

Augusto, una de las apuestas de Passarella, dijo ayer en radio Continental: "Es una motivación importante y un reconocimiento que me quiera el Real Madrid, pero ahora estoy en River y mi idea es salir campeón acá". El volante tiene 21 años, 32 partidos en Primera y 2 goles.
Clarin.com

Het zou me op zich niet verbazen als dat Ajax is geweest, maar Belluschi staat al een tijdje op de lijst bij alle grote jongens. En dat weet-ie zelf ook.

De rest van het artikel is overigens ook niet oninteressant. De naam Augusto Fernández komt me enigszins bekend voor. :hypocrite.gif:

M..

Bericht door M.. » za sep 08, 2007 10:33 am

Wat staat er?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 10:44 am

Dat er een paar dagen geleden (voor het sluiten van de transfermarkt, neem ik aan) een bod van 8 miljoen op Fernando Belluschi is gekomen van een Nederlandse club, maar dat dat bod is afgewezen.

En dat Real Madrid Augusto Fernandez nauw in de gaten houdt. Die had ik liever gehad dan Belluschi, overigens. Maar goed, wij hebben geen van beide. :headbang.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 19, 2007 11:22 am

sportweek schreef:Ajax wil Revillar in de Winterstop

woensdag 19 september
Ajax wil Revilar kopen vaan River Plate in de winterstop voor 3 miljoen euro dat weet de nieuwe editie van sportweek ons te melden hij schijnt een groot chileens talent te zijn die vooral op nummer 10 goed uit de voeten kan maar ajax moet opschieten met deze speler want ze hebben concurentie van Boca Juniors en Chelsea
ajaxonline.org schreef:'Ajax aast op Nigeriaans talent en op Sleyman' 18 september 2007

De zeventienjarige Macauley Chrisantus staat volgens de Engelse tabloid The Sun in de belangstelling van Ajax. Dat meldt de website Nu.nl dinsdag. De jeugdinternational komt momenteel uit voor de Nigeriaanse club Abuja FC.

Suleyman Sleyman Volgens de boulevardkrant wil de Afrikaanse club Chrisantus verkopen, omdat zijn contract eind dit jaar afloopt en de jongeling in dat geval transfervrij kan overstappen. Het Nigeriaanse supertalent moet anderhalf miljoen pond kosten. Naast Ajax zouden ook Real Madrid, Tottenham Hotspur en Liverpool interesse hebben in de speler, die als topscorer een sensatie was bij het WK voor spelers onder zeventien jaar.

Met zeven goals in zeven duels had Chrisantus een groot aandeel in de wereldtitel van de jonge Nigerianen. In de verkiezing van beste speler van het toernooi eindigde hij als tweede, nog vóór Barcelona-talent Bojan Krkic. Vanuit Londen en Madrid zou inmiddels een kleine één miljoen pond zijn geboden. De zaakwaarnemer van Chrisantus is momenteel in Engeland om te onderhandelen, zo weet The Sun.Afbeelding

Ajax bekijkt momenteel op meerdere posities wat de mogelijkheden zijn om zich te versterken. Zo meldt een journalist van de Zweedse sportkrant Expressen ons dat de Amsterdammers al enige tijd op zoek zijn naar een betrouwbare vleugelverdediger. Volgens de bron heeft Ajax om die reden geïnformeerd naar de diensten van Suleyman Sleyman. De 27-jarige verdediger speelt al vanaf 2000 voor Hammarby IF.

Sleyman is een tweebenige speler, die zowel op de rechterflank als op de linkerflank uit de voeten kan. Onze bron meldt dat ook Feyenoord, FC Twente, Anderlecht en Hamburger SV inmiddels op de tribune hebben gezeten voor Sleyman.

gaizka

Bericht door gaizka » wo sep 19, 2007 12:25 pm

Er gebeurt dus wel iets achter de schermen, alleen een beetje laat allemaal!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 19, 2007 12:59 pm

gaizka schreef:Er gebeurt dus wel iets achter de schermen, alleen een beetje laat allemaal!
Op zich heb je daar gelijk in, maar ik vind het veel belangrijker dat we echte versterkingen halen een half jaar later, dan paniekaankopen net voor de sluitingsdatum. Het is en blijft wel treurig dat we niet op tijd hebben kunnen anticiperen op de verkopen.

Dat kan grote gevolgen hebben: te ver achter in de kampioenschapsrace, uit de europese competities en dus weer 1 verloren jaar. Daar mag je beleidsbepalers op afrekenen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 19, 2007 1:44 pm

Zo een Sleyman he. Die gast speelt al 7 jaar bij Hammarby en moet dus onze verdediging komen versterken. Bedroevend. Haal gewoon een sloper uit Argentinie van het elftal dat wereldkampioen werd. Niet moeilijk doen
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 19, 2007 2:45 pm

Bericht over Revillar schijnt een onzinbericht te zijn: vandaar in het onbetrouwbare :cokesmile.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 24, 2007 4:35 pm

Arwin

Bericht door Arwin » ma sep 24, 2007 9:19 pm

Er staat iets over Ajax, Bayern en Inter Milan en Modric en transfer. Ik kan wel ongeveer raden denk wat er verder staat. ;)

Maar lijkt me onhaalbaar (of onbetaalbaar?) ondertussen voor Ajax.

Gesloten