Feyenoord 2007 - 2008
Je kunt spelers niet maandenlang stand-by houden. Ajax is Real Madrid toch niet?Voetske schreef:Tja, als men tegen mij zegt niet in het AJAX plaatje te passen zou ik het ook wel weten.Maar vanaf April had AJAX kunnen anticiperen op een eventueel vertrek of blessure van Sneijder.De schaduwlijst is er dus nooit geweest ...
Daarom had Ajax ook meteen toe moeten happen toen Valencia zich meldde (zei ik toen ook al, btw). Dan had Ajax in plaats van Luque en Niemand Guardado en Defour kunnen halen. Bijvoorbeeld.
Niet ?.Tussen Davids en Gabri in wil ik nog wel spelen !!.Er is geen vervanger voor Sneijder.AJAX moet nu ook anders gaan spelen omdat het type Sneijder nergens te vinden is of niet haalbaar is.Dus had HtC en MvG eens achter hun oren moeten krabben.Arthur schreef:Perez was geen serieuze optie als vervanger voor Sneijder, hij is namelijk een aanvaller.
Nu gaat toch ook het verlies van Sneijder anders ingevuld worden ..
Blij met de punten ...
Zou dit op het Leidseplein geplaatst zijn met foto van een huldiging van Ajax erbij zou heel Nederland (met PSV en Feyenoord het hardste schreeuwend) het weer zo'n "arrogante neuzen streek" vinden. Maarja nu kraait er geen haan naar of wordt het gezien als een bewijs van trouw en geloof in de club en hoe groot het legioen van Feyenoord dan wel weer niet is..
Een foto van Feyenoord fans op de coolsingel? Hebben ze die al in kleur?

Een foto van Feyenoord fans op de coolsingel? Hebben ze die al in kleur?
-
-