PSV 2007 - 2008
huh ?Harm schreef:Ik denk dat de blessures van CSKA meer effect hebben op hun team dan de blessures en schorsingen bij PSV.
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe goed CSKA voetbalt en kan er daarom weinig zinnigs over zeggen.
“Het is misschien een nadeel dat we op 2 september onze laatste wedstrijd hebben gespeeld, maar aan de andere kant zijn de meesten ook nog internationaal actief geweest vorige week. Iedereen is gezond en fit, we zullen gemotiveerd aan de start verschijnen”, besloot Gazzaev.
Blij met de punten ...
Tergend saai is me liever dan tergend slecht (oftewel het huidige Ajax).GangstaRiB schreef:Het zal wel weer tergend saai worden.
Degelijk en saai worden wat mij betreft te vaak door elkaar gehaald. Het Ajax van LVG werd ook vaak voor saai vergeleken... Nou wil ik dit PSV niet met dàt Ajax vergelijken, maar saai vind ik PSV niet.
0 goals tegen in 4 wedstrijden, da's gewoon knap. Sinds Koeman het wijze besluit heeft genomen om Da Costa uit z'n ploeg te pleuren, staat er weer een solide defensie bij PSV. Voorin hebben ze veel kwaliteitsspelers, thuis zijn ze een macht: PSV wint van CSKA.
Houden is misschien verkeerd uitgedrukt. Maar ik ben wel altijd voor PSV en kan er wel van genieten hoe ze spelen in de CL. Misschien omdat het me zoveel pijn doet dat Ajax er niks van bakt. Van het AZ onder Co kon ik ook genieten. Nu die Loeie er zit begin ik met de dag een grotere hekel aan ze te krijgen.
PSV heeft gewoon een prima selectie met genoeg spelers die het verschil kunnen maken!
Het is toch triest dat er een discussie hier gaande is of Aissati wel of niet in de basis moet. PSV heeft gewoon voetballers rondlopen......
PSV heeft gewoon een prima selectie met genoeg spelers die het verschil kunnen maken!
Het is toch triest dat er een discussie hier gaande is of Aissati wel of niet in de basis moet. PSV heeft gewoon voetballers rondlopen......
IK GELOOF!!!!!!
Dat vind ik ook. Ze doen het daar gewoon goed, daar kan men bij Ajax nog veel van leren.Rishi schreef:
Discussie dat Htc een betere trainer zou zijn dan Koeman is trouwens ook doodgebloed. Op Koeman valt best wat aan te merken, maar hij is een beduidend betere trainer dan die waus van ons!
Ik heb er respect voor.Rishi schreef:Houden is misschien verkeerd uitgedrukt. Maar ik ben wel altijd voor PSV en kan er wel van genieten hoe ze spelen in de CL.
Eigenlijk maakt het niet eens zo veel uit wie er nou trainer of TD is. De organisatie, en vooral de scouting, staat gewoon als een huis.
(Dus misschien had men bij Ajax daar een voorbeeld aan kunnen nemen ipv. weer een trainer te ontslaan.)
Omdat Koeman z'n ploegen geen circulatievoetbal laat spelen, maar kiest voor de meest directe aanpak.Baseman schreef:Maar waarom ?Thomas schreef:Ik denk inderdaad dat Aissati het niveau inmiddels moeiteloos aankan.
En als dat zo zou zijn, waarom speelde hij dan zo matig de eerste 3 competitiewedstrijden bij PSV ?
Dus jij vindt Afellay tempo bepalend en een echte spelverdeler?Ik niet, maar meningen verschillen.Dat laatste vind ik dus wel meevallen, maar dan doel ik op het tempo bepalen en het aanvallend instrueren van het elftal. In dat opzicht vind ik Afellay de (ruime) meerdere moet erkennen in Aissati.
Die blessures zijn overigens wel een overige reden waarom het een risico blijft om op die jongen te bouwen. Nu schijnt hij z'n teen weer gebroken te hebben, En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Ik had het over de linkshalf positie in een ruit 4-4-2, niet in een flat 4-4-2. Dan krijg je dus Afellay als '10', Aissati als linkshalf, Van der Leegte als rechtshalf en Simons uiteraard als controleur.Dat is hij ook.Ik dacht dat Van der Leegte slechts als standin voor Simons zou fungeren?
Maar jij begon over een speler die de balans kan bewaken![]()
Zoals ik zelf ook al aangaf kan Issy bij een 4-4-2 inderdaad wel spelen, maar linkshalf gaat hem niet zo goed af. Dat is ook zijn probleem, als hij niet centraal op het middenveld staat dan speelt hij vaak matig tot hooguit redelijk. Zjin aanpassingsvermogen is niet zo hoog.
Zal ik binnenkort eens doen. Thanks.Kijk anders maar eens op psv.tv, daarop staan de samenvattingen van de wedstrijden van Jong PSV.
Of jij kan natuurlijk linkjes plaatsen zodat ik niet naar die satan-site hoef.

-
Voetballen met een idee??? Man, het is de manke tegen de blinde. Zelfs Ajax lijkt me beter te kunnen voetballen dan deze 2 ploegen.Columbus schreef:Inmiddels 1-0 voor PSV.. Mooie goal met een prima passje van Perez. Tja, het is niet mijn ploeg en het is niet mijn type spel wat ze spelen maar kijk toch enigzins met een jaloerse blik. CL, vol stadion, voetballen met een idee.... Tijd geleden om Ajax zo te zien...
Nou, vooralsnog heb ik Ajax alleen maar zien stuntelen en ploeteren. Wedstrijden waarin weinig voetballend kansen worden gecreeerd. Wedstrijden waarin spelers worden opgesteld op posities waar je vraagtekens bij kunt zetten.GangstaRiB schreef:Voetballen met een idee??? Man, het is de manke tegen de blinde. Zelfs Ajax lijkt me beter te kunnen voetballen dan deze 2 ploegen.Columbus schreef:Inmiddels 1-0 voor PSV.. Mooie goal met een prima passje van Perez. Tja, het is niet mijn ploeg en het is niet mijn type spel wat ze spelen maar kijk toch enigzins met een jaloerse blik. CL, vol stadion, voetballen met een idee.... Tijd geleden om Ajax zo te zien...
Dat deze wedstrijd niet om te smullen is zit er meer lijn in dan Ajax op dit moment....
Perez maakt hem toch maar weer. Echt doodzonde dat hij weg is.
Welnee, PSV creeerde in het kwartier na rust een handvol open kansen. Tegen Heracles komt Ajax niet eens aan één open kans.GangstaRiB schreef:Voetballen met een idee??? Man, het is de manke tegen de blinde. Zelfs Ajax lijkt me beter te kunnen voetballen dan deze 2 ploegen.
Assist en goal van Perez die na Simons de beste man op het veld was. Pijnlijk hoor.
Afellay heeft trouwens zijn middenvoetsbeentje gebroken. Geen aanstellerij dit keer dus.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo sep 19, 2007 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat laatste ben ik wel met je eens, het eerste niet. Afellay werd dus gewoon wederom zodanig geraakt dat hij het veld moest verlaten.....Thomas schreef: En zoveel gebeurde er echt niet. Ik vrees voor Afellay dat hij bijzonder blessuregevoelig is.
Daar gaan we weer...GangstaRiB schreef:Voetballen met een idee??? Man, het is de manke tegen de blinde. Zelfs Ajax lijkt me beter te kunnen voetballen dan deze 2 ploegen.

Laat het maar zien, morgen.