4-0? Hoe groter de uitslag hoe mooier. Dan verliezen we die koppositie maar, want dat is me het wel waard.Jöhnk schreef:Nee, doe maar 4-0. Dan blijft Ajax aan kop.brigade zuid schreef:Kakkerlak.Ajax Rules schreef:Zijn jullie gek geworden ofzo? Ieder weldenkend mens is natuurlijk voor Feyenoord of hoopt op een gelijkspel....
2-0 en erover heen, moet 5-0 worden.
PSV 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tuurlijk, en ik denk dat HtC ook met plezier Perez in z'n selectie wilde hebben, maar Perez wilde zelf niet. En hij is niet 'zomaar' weggegaan, hij heeft nog redelijk wat opgeleverd volgens mij.Voetske schreef:Tuurlijk wel, een speler als Perez wil je altijd in je selectie hebben.Afijn, gemiste kans.Beloki schreef:Perez zou geen basisplaats krijgen, wat niet raar was met Babel, Huntelaar en De Mul voorin. Daarop besloot perez weg te willen. Niks een fout van Ten Cate.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nou volgens mij kan HtC niet omgaan met een speler die niet zo kapot is van bankzitten, wie is er wel blij met op de bankzitten.En bij jou(w) kan HtC toch niks verkeerds doen.Neefkens schreef:Zo is het, maar sommigen grijpen elke reden aan om HtC af te zeiken.
Perez kan gewoon niet omgaan met een plaats op de bank, zelfs afgelopen week tegen Moskou, toen hij inviel en goed speelde, ging hij met een oorwurmgezicht van het veld af.
Blij met de punten ...
Voetske schreef:Nou volgens mij kan HtC niet omgaan met een speler die niet zo kapot is van bankzitten, wie is er wel blij met op de bankzitten.En bij jou(w) kan HtC toch niks verkeerds doen.Neefkens schreef:Zo is het, maar sommigen grijpen elke reden aan om HtC af te zeiken.
Perez kan gewoon niet omgaan met een plaats op de bank, zelfs afgelopen week tegen Moskou, toen hij inviel en goed speelde, ging hij met een oorwurmgezicht van het veld af.

Nou, kijk, het gaat erom of je als technische staf, als trainer een overtuigend verhaal naar Aissati hebt.Of je hem duidelijk kan maken dat zijn tijd, zijn wedstrijden heus wel komen.Dat is ook de taak van een trainer.Als dat lukt, en bij Psv zijn ze veel honkvaster dan bij AJAX, ben je al een heel eind op weg.Daarnaast lekker de hemel in prijzen als ie meedoet en de reden om naar AJAX te verkassen is er dan niet voor Aissati ...Jöhnk schreef:Als Perez Aissati naar Amsterdam jaagt vind ik het prima.
Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 23, 2007 3:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
En Jaake niet en Fontein niet en Luque niet.Voetske schreef:Nou volgens mij kan HtC niet omgaan met een speler die niet zo kapot is van bankzitten, wie is er wel blij met op de bankzitten.En bij jou(w) kan HtC toch niks verkeerds doen.Neefkens schreef:Zo is het, maar sommigen grijpen elke reden aan om HtC af te zeiken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Aisatti is geen 33. Die heeft nog een heel voetballeven voor zich. Perez ging duidelijk weg omdat hij niet nog een jaar op de bank wilde zitten. Dat waren volgens mij zijn eigen woorden. En ik denk niet dat Perez een basisplaats kan eisen bij Ajax. Er spelen betere spelers op zijn positie.
Dan kun je kort of lang lullen, maar dan is het Perez die de keuze maakt, niet Ten Cate.
Dan kun je kort of lang lullen, maar dan is het Perez die de keuze maakt, niet Ten Cate.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gaan we schelden ?.Neefkens schreef:Als je een basisplaats eist, ben je ongeschikt als topspeler. HtC maakte hem zelfs reserve-aanvoerder, de schuld ligt in deze toch echt bij Perez.
Idd wel bijzonder dat Aissatti zelfs niet speelt als Affelay er niet bij is. Maar hij voelt zich een echte pisvinger, dus die blijft daar gewoon.

Blij met de punten ...
Dit vind ik een beetje de halve waarheid. HTC heeft Perez gezegd dat hij niet in aanmerking kwam voor een basisplaats. Zo jaag je ook iemand weg.Raymon schreef:Aisatti is geen 33. Die heeft nog een heel voetballeven voor zich. Perez ging duidelijk weg omdat hij niet nog een jaar op de bank wilde zitten. Dat waren volgens mij zijn eigen woorden. En ik denk niet dat Perez een basisplaats kan eisen bij Ajax. Er spelen betere spelers op zijn positie.
Maar goed, ik lig er niet wakker van hoor. Alleen had ik liever een creatieve middenvelder gezien ipv. Luque.
Dus heeft HtC Perez een jaar op de bank beloofd, tja ... blijkbaar verstaat Henk dus niet de kunst om een speler volgens mijn Aisatti scenario binnen AJAX te houden.Raymon schreef:Aisatti is geen 33. Die heeft nog een heel voetballeven voor zich. Perez ging duidelijk weg omdat hij niet nog een jaar op de bank wilde zitten. Dat waren volgens mij zijn eigen woorden. En ik denk niet dat Perez een basisplaats kan eisen bij Ajax. Er spelen betere spelers op zijn positie.
Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 23, 2007 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Ach... ik snap die heisa niet zo hoor. Perez kan leuk voetballen als ie de ruimte krijgt en feyenoord is zo dom om hem die te geven. Vorig jaar bij Ajax speelde hij niks klaar als hij vanaf het begin startte tegen een stugge tegenstander.
Perez is mijn inziens gemakkelijk te verdedigen en zelf meeverdedigen doet hij ook amper.
Perez is mijn inziens gemakkelijk te verdedigen en zelf meeverdedigen doet hij ook amper.
Oeps, liet me even gaan...Voetske schreef:Gaan we schelden ?.Neefkens schreef:Als je een basisplaats eist, ben je ongeschikt als topspeler. HtC maakte hem zelfs reserve-aanvoerder, de schuld ligt in deze toch echt bij Perez.
Idd wel bijzonder dat Aissatti zelfs niet speelt als Affelay er niet bij is. Maar hij voelt zich een echte pisvinger, dus die blijft daar gewoon.