Ajax - VVV Venlo 30-09-2007
Daniel_vT schreef:Bij mij zie ik toch echt een bandje om de arm van de man met nummer 9 en Huntelaar op zijn shirt. Of hebben Heitinga en Huntelaar stiekem van shirt gewisseld in die minuut?Voetske schreef:O, bij mij Heitinga.Wacht maar eens een minuut ..Daniel_vT schreef:Hunter.

Blij met de punten ...
Afijn, na een moeizaam begin, met weereens een tegen goal waar er een paar staan te slapen, maakt AJAX gelijk met een mooie combinatie.De 2e was een blundertje van de VVVV keeper, net als de 3e.
Speelt AJAX goed, ach, het is te pruimen.Doet AJAX het slim ?.Nee, AJAX moet leren ( al ze het ooit leren ) om dan zo'n tegenstander finaal, maar dan ook finaal al de hoeken van het veld te laten zien.
Men gaat dan veel te vlug over op het zelf willen scoren, zelf voor de eer te gaan.Maar goed, 4 - 1 ... leuke opsteker voor Donderdag ...
Winter Doe gvd die sigaret uit man
Speelt AJAX goed, ach, het is te pruimen.Doet AJAX het slim ?.Nee, AJAX moet leren ( al ze het ooit leren ) om dan zo'n tegenstander finaal, maar dan ook finaal al de hoeken van het veld te laten zien.
Men gaat dan veel te vlug over op het zelf willen scoren, zelf voor de eer te gaan.Maar goed, 4 - 1 ... leuke opsteker voor Donderdag ...
Winter Doe gvd die sigaret uit man

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Spuitje?Ajaciedjuh schreef:Nee, die van Gabri. Meniscus blessure. Moest geopereerd worden, maar loopt als een kiviet (gelukkig).Daniel_vT schreef:Je bedoelt van Luque? Want Gabri staat er nog gewoon in, of loopt de mijne zover achter?Voetske schreef:Ik begrijp nog steeds niks van die vermeende blessure van Gabri.
- Ajaciedjuh