Voetske schreef:2e helft is bedroevend, dat wordt 2 2e helften bedroevend 1 vrij kaartje ?.

Nee, maar wellicht ligt de lat bij hun veel lager dan bij ons, en vinden ze het bij 4-1 al mooi geweest.Voetske schreef:Dat laatste, ik kan me niet voorstellen dat je geen krediet wilt opbouwen als elftal zijnde.Ajaciedjuh schreef:Niet willen of onkunde!?Peter schreef:Sneu dat we niet doorzetten.
Maar niet tegen deze tegenstander ...Mr. Ajax schreef:Nee, maar wellicht ligt de lat bij hun veel lager dan bij ons, en vinden ze het bij 4-1 al mooi geweest.Voetske schreef:Dat laatste, ik kan me niet voorstellen dat je geen krediet wilt opbouwen als elftal zijnde.Ajaciedjuh schreef: Niet willen of onkunde!?
Blijkbaar wel!Voetske schreef:Maar niet tegen deze tegenstander ...Mr. Ajax schreef:Nee, maar wellicht ligt de lat bij hun veel lager dan bij ons, en vinden ze het bij 4-1 al mooi geweest.Voetske schreef: Dat laatste, ik kan me niet voorstellen dat je geen krediet wilt opbouwen als elftal zijnde.
Nou, ik denk eerder dat dit juist het verschil aangeeft tussen een elftal vol individuen en een elftal.Mr. Ajax schreef:Blijkbaar wel!Voetske schreef:Maar niet tegen deze tegenstander ...Mr. Ajax schreef: Nee, maar wellicht ligt de lat bij hun veel lager dan bij ons, en vinden ze het bij 4-1 al mooi geweest.
Daniel_vT schreef:Kan niet, de administratief medewerkers zijn nog steeds rondjes aan het rennen.