AZ 2007 - 2008
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Maduro is aan het onderhandelen met Ajax. Eerste gesprekken zijn geweest. Mooie aanbieding, maar hij heeft geen haast.
Er spreekt veel vertrouwen uit. Maar we zien wel waar het uit gaat komen de komende weken, maanden.......
Oeps, dit hoort hier niet.
Er spreekt veel vertrouwen uit. Maar we zien wel waar het uit gaat komen de komende weken, maanden.......
Oeps, dit hoort hier niet.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 30, 2007 3:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LvG begint ineens weer een NEUS te worden op het azforum, het gaat de goede kant op....
Wát een opportunisme weer.
Dit zijn de laatste 2 postings

Wát een opportunisme weer.
Dit zijn de laatste 2 postings
bobbyvosmaerfan
Seizoenkaarthouder
Leeftijd: 48
Geplaatst: Zo Sep 30, 2007 6:38 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Bolmi schreef:
Weg met die jodenneus,een trainer neerzetten die de spelers het veld in stuurd zoals Simon er altijd in gaat.
Ben klaar met die vent,al vanaf dag 1.
Al 3 jaar een grote smoel bij ONZE club,maar wat heeft ie bereikt?
Helemaal niets!!!
Ja leuk voetbal maar daar heb ik weinig aan.
Als het zo een geweldige trainer is, hadden we gewoon kampioen geweest.
Hij blinkt voorlopig alleen maar uit in het wegsturen van onze toppers.
Nee gauw wegsturen die sukkel.
Of zijn we zijn tactiek bij groningen uit (plee offs 2005/2006) of zijn gewekdige opstelling werder uit vergeten.
Als het er om gaat geeft ie niet thuis. Net zoals in zijn verleden bij de knvb.
Bij 020 werd ie op handen gedragen door een toevalsballetje van die crimineel Patrick K.
Leeftijd: 37
Geplaatst: Zo Sep 30, 2007 6:43 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Dat hij kwam pruimde ik hem al niet, en hij kan me nog steeds niet bekoren die V Gaal.
Het is en blijft een jood en ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik er niet rouwig om zou zijn als ie oprot, misschien is dit het moment??
"Gewoon kampioen geweest"? Kampioen worden met AZ is niet gewoon. Ze mogen in hun handjes knijpen om de resultaten die Van Gaal heeft geboekt met AZ. Wat een mentaal achtergesteld persoon. Hij doet alsof AZ jaarlijks kampioen wordt en al 8 keer de Europa Cup 1 heeft gewonnen. Uitblinken in het wegsturen van onze toppers. Aha, en wie heeft die toppers gehaald/gemaakt tot de spelers die ze nu zijn? Juist. Van Gaal. Bah bah, wat is die gast dom zeg.Al 3 jaar een grote smoel bij ONZE club,maar wat heeft ie bereikt?
Helemaal niets!!!
Neefkens schreef:Romero schíjnt super te zijn, afwachten of het samen spelen met zijn anderstalige verdedigers ook zo goed gaat.

Van Gaal gedraagt zich ondanks de vele verliespartijen overigens keurig, de laatste weken.
Lijkt wel erg op een post van een zekere D_AZ op het azforum:Daniel_vT schreef:"Gewoon kampioen geweest"? Kampioen worden met AZ is niet gewoon. Ze mogen in hun handjes knijpen om de resultaten die Van Gaal heeft geboekt met AZ. Wat een mentaal achtergesteld persoon. Hij doet alsof AZ jaarlijks kampioen wordt en al 8 keer de Europa Cup 1 heeft gewonnen. Uitblinken in het wegsturen van onze toppers. Aha, en wie heeft die toppers gehaald/gemaakt tot de spelers die ze nu zijn? Juist. Van Gaal. Bah bah, wat is die gast dom zeg.Al 3 jaar een grote smoel bij ONZE club,maar wat heeft ie bereikt?
Helemaal niets!!!
"Gewoon kampioen geweest"? Kampioen worden met AZ is niet gewoon. Jullie mogen in je handjes knijpen om de resultaten die Van Gaal heeft geboekt met AZ. Je doet alsof AZ jaarlijks kampioen wordt en al 8 keer de Europa Cup 1 heeft gewonnen. Uitblinken in het wegsturen van onze toppers. Aha, en wie heeft die toppers gehaald/gemaakt tot de spelers die ze nu zijn? Juist. Van Gaal. Bah bah, wat ben jij dom zeg. En jij noemt 020-ers arrogant? Hypocriet. Hoezo hoog in de bol?

Sorry ik kon het even niet laten.
Heb daar vorig jaar leuk al het bloed onder de nagels van AZ'ers zitten halen, op een gegeven moment was de lol eraf en ben ik er niet meer geweest. Was heerlijk om even te doen, prachtig om te zien hoe die gasten zich daar lieten kennen.
Heb toen als naam maar D_AZ genomen, had ik iets in de trant van Ajax gedaan was ik er direct afgetrapt en geblockt geweest. :hupajax.gif: Want geen direct slecht woord over AZ of je krijgt een block, je aanzien stijgt het snelste als je helemaal de bom bent in het 020 afzeiken! :hupajax.gif: De losers..