Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 7:02 pm

Mocht het allemaal waar zijn en mocht HtC besloten hebben om toch door te gaan in de voetballerij ( had begrepen dat ie na dit seizoen wilde stoppen ) dan zal HtC zo'n aanbod niet weigeren.Of het moet zijn dat Chelsea wil wachten tot het einde van dit seizoen.Zo niet dan is die baan, die HtC nog meer financieel afhankelijk kan maken ( twijfel of dat ie dat al is ) weg ...
Blij met de punten ...

bryan

Bericht door bryan » wo okt 03, 2007 7:15 pm

Hij heeft het vorig jaar inderdaad aardig gedaan, maar hij had ook aanzienlijk beter materiaal tot zijn beschikking dan zijn voorgangers.
Is dat zo? Jaap Stam is een verbetering achterin, maar Blind heeft het moeilijk voor zich zelf gemaakt door Julien Escude als Ajax onwaardig te beschouwen en weg te doen. En die Escude heeft inmiddels twee UEFA Cups gepakt. Blind heeft met een vergelijkbare selectie veel minder bereikt. Blind heeft met een vergelijkbare selectie een puinhoop van gemaakt.

Verder had Koeman V.d.Vaart, Ibrahimovic, Trabelsi en Chivu. Een veel betere selectie dan Ten Cate.

En dat Ten Cate soms raar doet en onaardig overkomt kan me eigenlijk niet schelen, zo zijn ook Ferguson en Mourinho en zo was Brian Clough. Eigenlijk zijn de beste trainers klootzakken.

Aan de geluiden hier zo te horen is Ajax eigenlijk Ten Cate onwaardig, en niet andersom.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 7:26 pm

Ik zou een standbeeld oprichten voor Henkie ..
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » wo okt 03, 2007 7:37 pm

Topargument weer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 03, 2007 8:09 pm

Joeska schreef: Ben ik met je eens, het is onzinnig om hem nu weg te sturen.
Wie heeft het over wegsturen. Er komt een club langs die hem hebben wil, dat is wat anders. Krijgen we er nog geld voor ook terwijl een trainer wegsturen alleen maar geld kost.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 8:12 pm

Beloki schreef:Topargument weer.
Nee dat gelik van jullie m.b.t. HtC daar wordt je vrolijk van.Alles waar AJAX ooit voor stond is met de komst van Henkie nog wat verder de stront in geduwt ...

En als het een beetje meezit voor Henkie vertrekt ie zodadelijk naar Chelsea en mag een ander het kaartenhuis-AJAX proberen een beetje recht te zetten.

Oja, nog maar een keer.HtC en AJAX hebben vorig seizoen dankzij Psv nog aan mogen klampen, maar op het moment supreme kreeg HtC het niet voor elkaar om AJAX dat zetje te geven om die schaal te pakken.En dat deed ie met dezelfde tactiek als tegen Slavia ( en Kopenhagen ) n.l. door de tegenstander ( Rkc b.v. ) zo te kleineren dat die wel de mouwen opstroopte om HtC eens een lesje te leren.

Het resultaat weten we ..
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » wo okt 03, 2007 8:19 pm

Voetske schreef:
Nee dat gelik van jullie m.b.t. HtC daar wordt je vrolijk van.Alles waar AJAX ooit voor stond is met de komst van Henkie nog wat verder de stront in geduwt .....
Ok... dat is het dus.. wanneer je de boel niet af loopt te zeiken dan ben je aan het likken.. doe je het wel dan ben je een realistische kritische supporter. Jij bent grappig

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo okt 03, 2007 8:21 pm

Iedereen is te koop. Zelfs een trainer.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 8:24 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Nee dat gelik van jullie m.b.t. HtC daar wordt je vrolijk van.Alles waar AJAX ooit voor stond is met de komst van Henkie nog wat verder de stront in geduwt .....
Ok... dat is het dus.. wanneer je de boel niet af loopt te zeiken dan ben je aan het likken.. doe je het wel dan ben je een realistische kritische supporter. Jij bent grappig
Zal best, maar vertel me eens wat heeft deze WONDER trainer tot nu toe bereikt bij AJAX ?.Wat zijn zijn CL. resultaten ?.Of vooruit, zijn Uefa cup resultaten ?.

Kom laat mij dat indrukwekkend lijstje dan maar eens zien wat ie met AJAX bereikt heeft ... dan kun je pas lachen ...
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 03, 2007 8:31 pm

Wie heeft het hier over een WONDER-trainer? Hij presteert redelijk, nationaal ruim voldoende, internationaal niet. Hij heeft spelers duidelijk beter gemaakt en dat heeft AJAX heel veel geld opgeleverd.

Dat alles is dus absoluut geen reden om net te doen of ie een totale ramp is.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo okt 03, 2007 8:35 pm

Net de persconferentie van vandaag gezien en HTC wilde niks over de kwestie zeggen, maar je zag wel z'n pretoogjes oplichten.

Volgens Cheque van Gelder wil chelsea snel zaken doen, ik zou het wel erg vinden als een trainer midden in een seizoen vertrekt.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 8:40 pm

Neefkens schreef:Wie heeft het hier over een WONDER-trainer? Hij presteert redelijk, nationaal ruim voldoende, internationaal niet. Hij heeft spelers duidelijk beter gemaakt en dat heeft AJAX heel veel geld opgeleverd.

Dat alles is dus absoluut geen reden om net te doen of ie een totale ramp is.
Hij heeft helemaal geen spelers beter gemaakt, komop zeg.Hij presteert redelijk ?, nationaal ruim voldoende ?.Hij zorgt voor geld in het laatje ?, hij spoelt effe 2 * 13 miljoen door het putje.

Hij presteert redelijk, redelijk !!!, en dat uit de mond van een AJACIED.Bah ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 03, 2007 8:41 pm

Maarten127 schreef: Ok... dat is het dus.. wanneer je de boel niet af loopt te zeiken dan ben je aan het likken.. doe je het wel dan ben je een realistische kritische supporter. Jij bent grappig
Ja maar dat geld hier andersom ook, als je HtC of bepaalde spelers niks vind en je geeft dat hier aan dan ben je een kakkerlak ofzo.

M..

Bericht door M.. » wo okt 03, 2007 8:46 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:
Voetske schreef: Nee dat gelik van jullie m.b.t. HtC daar wordt je vrolijk van.Alles waar AJAX ooit voor stond is met de komst van Henkie nog wat verder de stront in geduwt .....
Zal best, maar vertel me eens wat heeft deze WONDER trainer tot nu toe bereikt bij AJAX ?.Wat zijn zijn CL. resultaten ?.Of vooruit, zijn Uefa cup resultaten ?.

Kom laat mij dat indrukwekkend lijstje dan maar eens zien wat ie met AJAX bereikt heeft ... dan kun je pas lachen ...
Ik lach me nu al een breuk... er zijn trouwens weinig mensen die WONDEREN verrichten.. 2000 jaar geleden zou er een hebben rond gelopen.. Ik wist dat je met je kop in het verleden rond liep.. maar dit slaat alles.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 8:51 pm

Maarten127 schreef:
Voetske schreef:
Maarten127 schreef: Ok... dat is het dus.. wanneer je de boel niet af loopt te zeiken dan ben je aan het likken.. doe je het wel dan ben je een realistische kritische supporter. Jij bent grappig

Ik lach me nu al een breuk... er zijn trouwens weinig mensen die WONDEREN verrichten.. 2000 jaar geleden zou er een hebben rond gelopen.. Ik wist dat je met je kop in het verleden rond liep.. maar dit slaat alles.
Waar blijft dat lijstje ?.En nee, het hoeven geen prijzen te zijn, gewoon wat CL. uitslagen onder HtC.Waar blijft die kritische kijk op een trainer die ONS AJAX 4 keer te kijk zet in de VCL, en 26 Miljoen euro door het putje laat lopen.Waar blijft dezelfde kritiek op deze trainer als die jij op al die andere trainers ook had.

Waar blijft wat HtC ons heeft beloofd, met een selectie die voor Nederlandse begrippen tot de allerbeste gerekend zou moeten worden.Waar blijft het herkenbare spel in deze selectie .. waar blijft dat alles ..

O wacht even .. dat komt niet meer want volgens HtC zijn de doelstellingen in de 2-jaars periode al bereikt , immers we zijn op 1 doelpunt verschil geen kampioen geworden.

Ik lach me een breuk om HtC.

De dikgedrukte letters speciaal voor jou, want NIEMAND heeft het er over dat HtC de CL. of Uefa cup moet winnen.
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » wo okt 03, 2007 8:59 pm

Ik maak geen lijstjes. Moet je nog een keer lezen dat Ajax twee keer CL mis gelopen is? Volgens mij heeft Van Gaal ook een paar keer geen CL gehaald. Maar jij bent pas tevreden wanneer een trainer op de dag dat hij zijn spelers voor het eerst ziet een allstar team met de beste spelers ter wereld met 9-0 van het veld speelt. Tegen zoveel koppigheid kan helemaal niemand op.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 03, 2007 9:08 pm

voetske zal blíjven zeiken tot het einde der tijden. Hij legt normen aan voor anderen, die überhaupt niet haalbaar zijn. En als ze in de buurt komen, past hij gewoon zijn normen aan. Want wat moet ie anders nog doen? hij kent immers maar 1 trucje... :aai.gif:

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 9:14 pm

Neefkens schreef:voetske zal blíjven zeiken tot het einde der tijden. Hij legt normen aan voor anderen, die überhaupt niet haalbaar zijn. En als ze in de buurt komen, past hij gewoon zijn normen aan. Want wat moet ie anders nog doen? hij kent immers maar 1 trucje... :aai.gif:
NEEFKENS JE LULT UIT JE NEK.Duidelijk !!, nergens leg ik normen aan die voor dit elftal niet haalbaar zijn.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 9:14 pm

Maarten127 schreef:Ik maak geen lijstjes. Moet je nog een keer lezen dat Ajax twee keer CL mis gelopen is? Volgens mij heeft Van Gaal ook een paar keer geen CL gehaald. Maar jij bent pas tevreden wanneer een trainer op de dag dat hij zijn spelers voor het eerst ziet een allstar team met de beste spelers ter wereld met 9-0 van het veld speelt. Tegen zoveel koppigheid kan helemaal niemand op.
Hé das raar, je verwijt mij dat ik met mij kop in het verleden rondloopt maar komt zelf met het verleden aandragen om het falen van HcT goed te praten.

Nou lach ik me een breuk ..

HtC is NU de trainer van DIT AJAX.Wat van Gaal, Blind of wie dan ook hebben klaargemaakt zal me een worst wezen.HtC is bijna 1.5 jaar trainer van AJAX, heeft elk jaar zijn selectie kunnen aanvullen met de spelers waarvan hij dacht dat ze meerwaarde hebben voor dit AJAX.Spelers waar jij zelfs grote vraag tekens bij zet.

NIEMAND vraagt van HtC dat ie de beste elftallen van de mat speelt, beginnen met b.v. Slavia of Kopenhagen zou al een hele goede stap in de richting zijn geweest.Maar zelfs dat kreeg HtC niet voor elkaar.

En nu, wat staat er nu als elftal op het veld, waar zijn de automatisme, het positie spel, het 1 keer raken ?.Allemaal dingen die WIJ hadden verwacht van HtC, alleen zijn er maar weinige die toe durven te geven dat die verwachting vies is tegen gevallen.

Ik krijg eerlijk gezegt het idee dat sommige echt niet zien hoe ver dit AJAX gezakt is.En dan gaan we nog een stapje verder, einde dit seizoen.Dan zou toch, in ieder geval er " IETS " als een basis moeten staan, " iets " waar je een beetje op voort kunt borduren.Nou, kijk maar een goed rond in deze selectie, tel er degene af die einde seizoen vertrekken en huiver wat er overblijft ...
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » wo okt 03, 2007 9:17 pm

Laat maar vrolijkerd... je hebt helemaal gelijk. Alles aan Ajax is klote!

Blij nu?

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 9:19 pm

Maarten127 schreef:Laat maar vrolijkerd... je hebt helemaal gelijk. Alles aan Ajax is klote!

Blij nu?
Beloki zou zeggen:Topargument weer.
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo okt 03, 2007 9:19 pm

Voetske schreef:
Neefkens schreef:voetske zal blíjven zeiken tot het einde der tijden. Hij legt normen aan voor anderen, die überhaupt niet haalbaar zijn. En als ze in de buurt komen, past hij gewoon zijn normen aan. Want wat moet ie anders nog doen? hij kent immers maar 1 trucje... :aai.gif:
NEEFKENS JE LULT UIT JE NEK.Duidelijk !!, nergens leg ik normen aan die voor dit elftal niet haalbaar zijn.
Jij schreef:
Hij presteert redelijk, redelijk !!!, en dat uit de mond van een AJACIED.Bah ...
Een duidelijker bewijs van te hoge normen is er niet, redelijk mag blijkbaar niet van de heer voetske, het moet blijkbaar minimaal goed zijn.
Hou je caps lock trouwens in de gaten, het lijkt nu steeds of je je aan het overschreeuwen ben. :hypocrite.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo okt 03, 2007 9:37 pm

Voetske schreef:
Maarten127 schreef:Laat maar vrolijkerd... je hebt helemaal gelijk. Alles aan Ajax is klote!

Blij nu?
Beloki zou zeggen:Topargument weer.
Maar Voetske, jij moet toch blij zijn dat die koekwaus (mooi woord vind ik dat) eindelijk oprot? Misschien krijgen we nog wel wat geld voor hem ook! Beter kan toch niet?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 03, 2007 9:46 pm

Jij ook, jij zet ook altijd dezelfde plaat op nl. dat alles toppie joppie is.

999

Bericht door 999 » wo okt 03, 2007 10:16 pm

Neefkens schreef:
Voetske schreef:
Jij schreef:
Een duidelijker bewijs van te hoge normen is er niet, redelijk mag blijkbaar niet van de heer voetske, het moet blijkbaar minimaal goed zijn.
Hou je caps lock trouwens in de gaten, het lijkt nu steeds of je je aan het overschreeuwen ben. :hypocrite.gif:
Dus als je meer wilt dan redelijk heb je te hoge normen.Tja.
Blij met de punten ...

Plaats reactie