UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Ah, in het stukje dat ik gevolgd heb hoorde ik eigenlijk alleen niet-Griekse namen (behalve de keeper). Aardig team.Jabu schreef:Vijf:Duke schreef:Hoeveel Grieken spelen er eigenlijk bij Olympiakos?
Nikopolidis (Griek 1)
Torosidis (Griek 2)
Antzas (Griek 3)
Julio César
Raúl Bravo
Patsatzoglou (Griek 4)
Galletti
Ledesma
Stoltidis (Griek 5)
Djordjevic
LuaLua
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Een beetje zoals VN, op de doelpunten na dan.Thomas schreef:Die Robinho, zeg. Zeventig minuten lang als een krant spelen en dan in twintig minuten twee keer scoren, een penalty versieren en een assist afleveren.
VN had een off day, desondanks staat hij aan de basis van de 1-0, geeft hij de assist op de 3-2 en is hij verantwoordelijk voor de rode kaart van de tegenstander.
Robinho heeft overigens een zwaar irritante manier van juichen !
En Real kan niet verdedigen...hoe krijgen ze het voor elkaar om meteen na rust de 1-2 en vlak voor tijd nog 2 enorme kansen weg te geven.
PS: Is Iker altijd zo stoïcijns ?
Als ik hem zie dan krijg ik niet het idee dat hij bezig is met iets dat hij graag doet, is hij depri ofzo ?
Stond aan de basis van de 1-0? Hij wed diepgestuurd en miste de kans 1 op 1 tegen de keeper. Dat vervolgens de rebound voor Raul zien voeten viel is nu ook weer niet echt een prestatie van VN te noemen. Verantwoordelijk voor de rode kaart is ook weer zoiets. Hij nam de bal niet goed aan en liet zich makkelijk vallen toen hij licht aangeraakt werd. Dat had nooit een rode kaart moeten zien. Eerder theater van VN.Baseman schreef:Een beetje zoals VN, op de doelpunten na dan.
VN had een off day, desondanks staat hij aan de basis van de 1-0, geeft hij de assist op de 3-2 en is hij verantwoordelijk voor de rode kaart van de tegenstander.
Ja, Casillas is al jaren zo. Volgens mij is hij in een depressie geraakt naar de vier magische Galactico-jaren.Baseman schreef:Een beetje zoals VN, op de doelpunten na dan.
Robinho heeft overigens een zwaar irritante manier van juichen !
En Real kan niet verdedigen...hoe krijgen ze het voor elkaar om meteen na rust de 1-2 en vlak voor tijd nog 2 enorme kansen weg te geven.
PS: Is Iker altijd zo stoïcijns ?
Als ik hem zie dan krijg ik niet het idee dat hij bezig is met iets dat hij graag doet, is hij depri ofzo ?

En degene die Van Nistelrooij gisteravond goed vond spelen is niet goed snik. Hij miste zoals gezegd 1 op 1 met de keeper, nam slecht aan waardoor hij niet 1 op 1 met de keeper kwam, miste een geweldige kopkans en miste een strafschop. Daar doet die ene assist niets aan af.
- Daily Blind
Liverpool draait inderdaad enorm slecht, opvallend !
Welke kopkans miste hij trouwens ? Dat kan ik me niet herinneren.
En dat VN een off day had moge duidelijk zijn (ik heb niemand horen zeggen dat hij goed gespeeld heeft Thomas), desondanks was zijn inbreng belangrijk.
De pingel schoot hij trouwens waardeloos in, normaal gesproken komt zijn schot in ieder geval tussen de palen. Maar deze poging was echt niets waard.
Hij miste inderdaad een 1 op 1 kans, maar zijn loopactie was geweldig en daardoor kreeg hij die kans. Vervolgens miste hij, hij is menselijk...maar de rebound wordt erin geschoten door Raul, dus was VN zeer belangrijk bij dat doelpunt. Waarom hij de bal slecht aan zou hebben genomen is mij trouwens een raadsel, hij krijgt de bal, neemt deze aan, loopt weg tussen 2 verdedigers, komt 1 op 1 in het midden van de goal en net buiten de 16(veel idealer kan je positie niet zijn), maar wordt vervolgens onderuit getrokken door de verdediger (die rood krijgt). Geen idee dus waar jullie het over hebben.Thomas schreef:Hij miste zoals gezegd 1 op 1 met de keeper, nam slecht aan waardoor hij niet 1 op 1 met de keeper kwam, miste een geweldige kopkans en miste een strafschop. Daar doet die ene assist niets aan af.
Welke kopkans miste hij trouwens ? Dat kan ik me niet herinneren.
En dat VN een off day had moge duidelijk zijn (ik heb niemand horen zeggen dat hij goed gespeeld heeft Thomas), desondanks was zijn inbreng belangrijk.
De pingel schoot hij trouwens waardeloos in, normaal gesproken komt zijn schot in ieder geval tussen de palen. Maar deze poging was echt niets waard.
Onbeholpen tegen VN aanlopen ? Heb je het moment wel gezien ?Jöhnk schreef:en de verdediger wat onbeholpen tegen hem aanliep. Ik vond het zeer zwaar bestraft.
VN draait met de bal gewoon van de verdediger weg en kan niet meer ingehaald worden, dus loopt de verdediger achter VN langs en pakt hem tegelijkertijd bij zijn arm vast. Daardoor wordt VN onderuit getrokken, een volkomen terechte beslissing van de scheids dus.
Jij kent iemand die ze nooit mist ?Thomas schreef:Bovendien mist Van Nistelrooij wel vaker penalties.
Het is visweer.
RVN mist idd veel kansen voor een spits die alleen maar hoeft te scoren.
Onderuit getrokken? Licht getoucheerd misschien. Zelfs de commentator, getooid met een Van Nistelrooy rules-zwaaishawl, vond het zwaar bestraft.Baseman schreef: Daardoor wordt VN onderuit getrokken, een volkomen terechte beslissing van de scheids dus.
En keepers laten ook veel ballen doorgaan terwijl ze toch echt, itt veldspelers, hun handen mogen gebruikenJöhnk schreef:Het is visweer.
Onderuit getrokken? Licht getoucheerd misschien. Zelfs de commentator, getooid met een Van Nistelrooy rules-zwaaishawl, vond het zwaar bestraft.Baseman schreef: Daardoor wordt VN onderuit getrokken, een volkomen terechte beslissing van de scheids dus.
IK GELOOF!!!!!!
'Feestbeest Robinho straalt en maakt alles goed'
25/10/2007 11:30
Robinho heeft zijn criticasters de les gelezen op het podium dat daarvoor is bestemd. De Braziliaanse dribbelaar van Real Madrid blonk in Bernabéu uit tegen Olympiakos Piraeus, scoorde twee keer, gaf twee assists en dwong een strafschop af.
De verwijzingen naar het buitensporig gevierde feest in Rio de Janeiro waren dan ook niet van de lucht. 'Robinho, dit is écht jouw feest', kopte de Madrileense sportkrant AS. Stadgenoot Marca hield het op: 'Nóg een feest voor Robinho'.
Het feest waar de kranten op doelen, was dat na Brazilië-Ecuador (5-0). Onder leiding van gangmaker Robinho, die zijn collega's naar verluidt tot elf uur 's ochtends voorzag van drank en voorbehoedsmiddelen, vermaakten de Kanaries zich.
Vervolgens keerde Robinho te laat terug bij Real Madrid, wat hem een schorsing van één duel, een boete en een laatste waarschuwing opleverde. Nog een keer verzaken, dan verkopen we je, luidde de boodschap van Real Madrid.
Coach Bernd Schuster was milder en zocht naar 'het juiste klimaat om Robinho optimaal te laten presteren'. Want dat had de grote belofte nog veel te weinig gedaan sinds hij in de zomer van 2005 naar Real kwam, meende de Duitser.
De softe aanpak van Schuster werkte, als Robinho's spel van woensdag de maatstaf is. 'Hij heeft het vertrouwen van Schuster beantwoord', vond Marca. 'Hij scoorde waar hij behoort te scoren.' AS ging nog verder: 'Robinho won het publiek terug na zijn goddeloos gefeest met een Pelé-waardige vertoning. Wat een avond, wat een kleine crack! Obrigado, Robinho', bedankt de krant de Braziliaan.
De hoofdrolspeler betaalde zijn trainer na afloop ook verbaal terug. 'Ik draag mijn goals en mijn spel op aan Schuster. De coach vertrouwt op mij', zei hij dankbaar. 'We hebben de juiste snaar bij hem geraakt', voegde Schuster toe. 'We hebben de speler voor ons gewonnen en hij heeft ons de wedstrijd laten winnen.' Of zoals AS het beeldend verwoordde: 'Heeft Robinho de schatkaart gevonden?'
vi.nl
Je luisterde niet goed blijkbaar.Jöhnk schreef:Zelfs de commentator, getooid met een Van Nistelrooy rules-zwaaishawl, vond het zwaar bestraft.
De commentator vond de rode kaart overdreven, ondanks dat de scheids naar de letteren van de wet wel gelijk had. Dat waren zijn letterlijke woorden, oftewel hij vond de overtreding duidelijk en terecht. Alleen de rode kaart had natuurlijk invloed op de wedstrijd en daar had de commentator het over. Dan nog praat hij onzin trouwens, het neerleggen van een doorgebroken speler is nu eenmaal gewoon rood.
Nuttige opmerking. Het lijkt me dat Jöhnk bedoelt dat VN een spits is die er puur en alleen voor het maken van doelpunten is. Een afmaker. Geen aanspeelpunt of man voor de combinatie. Wat de keeper daarmee te maken heeft weet ik niet.Rishi schreef:En keepers laten ook veel ballen doorgaan terwijl ze toch echt, itt veldspelers, hun handen mogen gebruiken
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat ik dus ook zeg.Beloki schreef:Jij luisterde niet zo goed, want daarna zei hij toch echt dat hij het wel zwaar bestraft vond.
Zwaar bestraft omdat het invloed had op de wedstrijd (goh, laat dat nu de gedachte achter een rode kaart zijn), niet omdat de overtreding te licht of niet duidelijk genoeg zou zijn zoals Jöhnk aangeeft.
Laatst gewijzigd door Baseman op do okt 25, 2007 12:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.