PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Zlatan Son of God schreef:
generaal schreef:
Thomas schreef:Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.

Ik zie Aissati er wel voor aan om nog niet de stap naar het buitenland te maken, maar bij PSV zal hij wel weg willen. Nogmaals, dat wordt niks tussen hem en Koeman.
Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...
Misschien doet koeman dat, maar ik vind Aissati nou niet de speler die zich geweldig ontwikkeld heeft het afgelopen jaar. Bakkal heeft in tegnestelling tot Aissati zich geweldig ontwikkeld en ziet dit beloond worden met veel meer speelminuten. Het is voor PSV een luxe om 3 van zulke spelers te hebben.
Koeman is niet in staat om Aissati beter te maken. Die komt niet verder dan 'voor een aanvallende middenvelder maak je weinig doelpunten' en 'je schakelt slecht om'.

Koeman is niet voor niets helemaal gek van Affelay en Bakkal.
DelToro

Bericht door DelToro »

Bertje schreef:
Zlatan Son of God schreef:
generaal schreef: Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...
Misschien doet koeman dat, maar ik vind Aissati nou niet de speler die zich geweldig ontwikkeld heeft het afgelopen jaar. Bakkal heeft in tegnestelling tot Aissati zich geweldig ontwikkeld en ziet dit beloond worden met veel meer speelminuten. Het is voor PSV een luxe om 3 van zulke spelers te hebben.
Koeman is niet in staat om Aissati beter te maken. Die komt niet verder dan 'voor een aanvallende middenvelder maak je weinig doelpunten' en 'je schakelt slecht om'.
Niet te geloven met wat voor vastberadenheid je stelt dat Koeman niet in staat is Aissati beter te maken en dat hij niet verder komt dan die twee opmerkingen.
Geloof je nu werkelijk dat een trainer die zelf met veel fantastische voetballers heeft gevoetbald en getraind, die onder veel grote trainers dag in dag uit heeft gewerkt en die bovendien ook nog eens zelf als trainer met heel veel grote (aanvallende)spelers heeft samengewerkt niet verder zou komen dan die twee opmerkingen?
Ik zou het buitengewoon zorgelijk vinden voor het Nederlandse voetbal als zo'n onbenul het toch nog voor elkaar kruigt om 3 maal kampioen van Nederland te worden en voor de rest nog wat b-prijzen in de wacht heeft kunnen slepen.
Daarnaast vind ik de opmerking van redelijk veel (ongepaste) lef getuigen, aangezien ik denk dat je niet dagelijks op de herdgang bent. Wat het voor jou redelijk moeilijk maakt om vast te stellen dat Koeman niet verder komt dan die twee constateringen.
Koeman is niet voor niets helemaal gek van Affelay en Bakkal.
Omdat die twee zo ongelooflijk vaak het net weten te bollen, of omdat Afellay een echte ballenveroveraar is? Die twee spelers doen het gewoon prima tot nu toe bij PSV en van Aissati hebben we dit jaar gewoon nog niet veel gezien, misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft..
Baseman

Bericht door Baseman »

Ik sluit me bij Del Toro aan, roepen dat Koeman Issy aan het kapot maken is of dat ze elkaar niet mogen is wishfull thinking. Met verstand en de waarheid heeft het weinig te maken.
Neefkens schreef:Hij kan zowel linkshalf als linksbuiten spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen.
Wat moet Aissatti dan nog, als deze jongen komt en Afellay straks weer fit is. Aissatti zit nu al op de bank, dat zal alleen nog maar erger worden.
Verrek, nooit geweten dat Issy een linkshalf of linksbuiten was en linksbenig is !
Verder maakte de bondscoach van Jong Oranje bepaalde opmerkingen over de positie waar Issy bij PSV noodgedwongen een paar keer heeft gespeeld, welke positie was dat ook alweer...

Eerst nadenken en dan typen kan wel eens handig zijn Neef.
Al ziet Thomas het ook niet, en dat voor een scout.

PS: Deze Hongaar komt pas volgende zomer, dus na dit seizoen.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Wie heeft het over kapot maken en elkaar niet mogen? Verder slaat de post van DT als een tang op een varken. Had gisteren een hele reactie uitgetikt, maar toen ik hem wilde posten knalde m'n browser eruit. Misschien probeer ik het straks nog een keer.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Baseman schreef:Eerst nadenken en dan typen kan wel eens handig zijn Neef.
Dat is altijd erg handig :ajaxsmiley.gif:

Ik stelde alleen vast dat op het overvolle middenveld van PSV nu al geen ruimte was voor Aissatti, zonder de blessures van Culina en Affellay. Dat hij geen linkspoot is wil niet zeggen dat hij geen last kan hebben van de nieuwkomer, er zijn namelijk spelers die op meerdere posities kunnen spelen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:Al ziet Thomas het ook niet, en dat voor een scout.
Wat is dit nou weer voor trieste opmerking? Wellicht dat ik de post van Neefkens over het hoofd heb gezien of er gewoon niet op heb gelet (no offense, Neef)? Ik weet heus wel wat voor type speler Aissati is.
Baseman

Bericht door Baseman »

Neefkens schreef:Dat hij geen linkspoot is wil niet zeggen dat hij geen last kan hebben van de nieuwkomer, er zijn namelijk spelers die op meerdere posities kunnen spelen.
Klopt, maar het moge ondertussen duidelijk zijn dat Issy geen linkshalf en linksbuiten is. Dat bewees hij in de eerste 3 wedstrijden van PSV dit seizoen wel en daar klaagde Foppe ook over.
Al heeft Issy dit seizoen überhaupt nog weinig indruk gemaakt, een echte vechter lijkt hij helaas niet te zijn.

PSV mist een linkspoot die de linkerkant aanvallend in kan vullen en deze Hongaar kan volgend seizoen bewijzen dat heel goed te kunnen.

PS: Niet zo happen Thomas !
Maar met deze quote:
Wellicht dat Aissati definitief heeft aangegeven zijn contract niet meer te willen verlengen?
reageer je toch echt op de post van Neef. En zie ik nog steeds niet in wat de komst van deze Hongaar met Issy te maken heeft, ze zjin namelijk geen concurrenten van elkaar.
Lionel

Bericht door Lionel »

Die Aissati moet maar gewoon bewijzen dat hij beter is dan zijn concurrenten. Heel simpel.

En bullshit dat Koeman hem niet beter kan of wil maken. Bakkal en Affelay zijn duidelijk beter geworden......
IK GELOOF!!!!!!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

PSV neemt genoegen met excuses Addo
25/10/2007 11:23

Tijdens een gesprek met trainer Ronald Koeman en directeur Jan Reker heeft Eric Addo zijn excuses aangeboden vanwege het spuugincident in het duel met Fenerbahçe.

In de eerste helft kon de PSV-verdediger zich niet beheersen tegen de volop provocerende Semih Sentürk. Na een door de Turk uitgedeelde elleboogstoot, spuugde de Ghanees Semih van dichtbij in het gelaat.

'Dit had niet mogen gebeuren', zegt PSV's algemeen directeur op de site van de landskampioen. 'PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren, het is heel ernstig. We waren dan ook verbaasd dat juist Addo zijn zelfbeheersing verloor.'

'Hij is een voorbeeldjongen voor heel veel spelers en heeft in al die jaren bij PSV nog nooit laakbaar gedrag vertoond. Eric heeft ons bekend dat hij zich liet meeslepen en bood zijn excuses aan. We hebben het nu intern opgelost.'

vi.nl

PSV accepteert het dus zoals Ajax het onkoorknaapse gedrag van Sneijder accepteerde. Goed, de UEFA zal niet zo lief zijn, neem ik aan.
Baseman

Bericht door Baseman »

Met als verschil dat PSV meteen Addo erop aanspreekt, terwijl Ajax het gedrag toentertijd juist verdedigde. Maar goed, ik had zeker wel een straf voor Addo verwacht. Ondanks dat hij een ideale prof en een aardige gast is, spugen kan gewoon niet door de beugel. Excuses is mij te simpel, gemiste kans van PSV dus.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Intern zal Ajax Sneijder er wel op aangesproken hebben. Naar buiten toe heeft men het destijds wel heel dramatisch aangepakt.
Baseman

Bericht door Baseman »

PSV pakt het nu naar buiten toe niet dramatisch aan, maar het valt wel tegen. De UEFA zal inderdaad harder zijn.
Harm

Bericht door Harm »

Goed dat ze de elleboog ook onderzoeken.

Semith is beter dan Addo.

Als ze dan ook nog even die gek onderzoeken die op kromkamp ging staan (Simons mogen ze buiten schot laten ;) )
Baseman

Bericht door Baseman »

Harm schreef:Semith is beter dan Addo.
Ik was me aan het afvragen wat deze opmerking er toe deed, maar het kwartje viel uiteindelijk wel :blush.gif: :biggrin.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Rishi schreef:En bullshit dat Koeman hem niet beter kan of wil maken. Bakkal en Affelay zijn duidelijk beter geworden......
Volgens mij zijn Bakkal en Affelay helemaal niet beter geworden, maar fysiek volgroeid. Bakkal is vorig jaar onder Rutte wel echt beter geworden.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:Verrek, nooit geweten dat Issy een linkshalf of linksbuiten was en linksbenig is !
Verder maakte de bondscoach van Jong Oranje bepaalde opmerkingen over de positie waar Issy bij PSV noodgedwongen een paar keer heeft gespeeld, welke positie was dat ook alweer...
Ik geloof niet dat Foppe de Haan de opstelling bij PSV bepaalt. Feit is dat Aissati in aanmerking komt voor een plaats (hangend) op links, dus hij heeft er een concurrent bij.

Trouwens: op de site van Debrecen staat dat die jongen een rechtermiddenvelder is.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Zoals verwacht speelt Addo dit seizoen waarschijnlijk geen CL meer. De eis is vier duels.
999

Bericht door 999 »

Vrijdag uitspraak.
Blij met de punten ...
Lionel

Bericht door Lionel »

Thomas schreef:Zoals verwacht speelt Addo dit seizoen waarschijnlijk geen CL meer. De eis is vier duels.
Verwacht je niet dat PSV doorgaat?
IK GELOOF!!!!!!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Nee. Het resultaat van Fener tegen Inter is heel nadelig geweest. Zei ik toen al.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Ik ben benieuwd wat PSV tegen Sparta gaat doen. Je zou het niet zeggen, maar de enige club waar PSV uit van heeft kunnen winnen in 2007 is Heracles geweest. De rest was allemaal puntverlies.

Ik zeg, trek lekker door die lijn.
DelToro

Bericht door DelToro »

Bertje schreef:Wie heeft het over kapot maken en elkaar niet mogen? Verder slaat de post van DT als een tang op een varken. Had gisteren een hele reactie uitgetikt, maar toen ik hem wilde posten knalde m'n browser eruit. Misschien probeer ik het straks nog een keer.
Ik zal het apprecieren als je de moeite wilt nemen om je bericht inderdaad nog een keer te typen. Ben benieuwd hoe je mijn - klaarblijkelijk waardeloze - stuk tot op de grond gaat afkraken.
Dus wil je dat alstjeblieft doen bert :eusa_pray.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Morgen ff de koppositie pakken :).
Lionel

Bericht door Lionel »

Thomas schreef:Nee. Het resultaat van Fener tegen Inter is heel nadelig geweest. Zei ik toen al.
Heb ik je ook gelijk ingegeven. Ik denk/hoop dat PSV doorgaat. Het is gewoon slecht voor het Nederlandse voetbal als we Europees niks klaarspelen.

Zo een Riera hadden we nu toch graag gezien?
IK GELOOF!!!!!!
Toppie

Bericht door Toppie »

0-1 Lazovic met een handsbal van Perez
Gesloten