N.E.C. 2007 - 2008
- Fenerbahce
Dank je FenerBahce
Oh ja... Nijmeegse huilerds... ;)... ik heb nog wel een argument...
Dat mag ook wel tegen 10 man.. :p
En Daniel_vT... dat zei ik al... wie krijgt het voor elkaar om na ronde 8 het doelpuntenaantal met meer dan 200% te verdubbelen... moet ook in het kampioenenboek hoor.. :)
Oh ja... Nijmeegse huilerds... ;)... ik heb nog wel een argument...
Dat mag ook wel tegen 10 man.. :p
En Daniel_vT... dat zei ik al... wie krijgt het voor elkaar om na ronde 8 het doelpuntenaantal met meer dan 200% te verdubbelen... moet ook in het kampioenenboek hoor.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Terugkeer Van Beukering inspireert NEC
NIJMEGEN (ANP) - NEC hoopt eindelijk van het juk van het moeilijk kunnen scoren te zijn verlost.
Jhon van beukering Archieffoto
In de acht voorgaande competitiewedstrijden maakten de Nijmegenaren slechts twee doelpunten, zondag thuis tegen FC Groningen werd de totale Nijmeegse productie met vijf stuks opgevijzeld (5-1). Jhon van Beukering, na wekenlang blessureleed in de tweede helft weer van de partij, scoorde tweemaal.
Het hervonden zelfvertrouwen leverde NEC de tweede overwinning van het seizoen en twee plaatsen winst op de ranglijst op.
Bovendien werd de terugkeer van Van Beukering en die van de ook weer fitte collega-spits Tim Janssen met gejuich begroet. Voor de bezoekers kwam een einde aan een reeks van vier ongeslagen duels.
Scheidsrechter Reinold Wiedemeijer was in de eerste helft de meest opvallende man in het Goffert-stadion. De Limburger gaf binnen zeven minuten twee strafschoppen, voor beide ploegen één.
Youssef El Akchaoui opende de score, twee minuter later kwam de gelijkmaker op naam van Koen van de Laak.
Bovendien stuurde Wiedemeijer na een half uur Ondrej Svejdik (FC Groningen) van het veld, de Tsjechische verdediger moest na de zoveelste fout van Gibril Sankoh bij een dreigende doorbraak van Jeremain Lens aan de noodrem trekken en kreeg zijn tweede gele kaart. Overigens had direct rood voor NEC'er Rutger Worm even later niet misstaan, de leidsman volstond na een harde overtreding op Van de Laak met geel. Tot ergernis van trainer Ron Jans die direct na het rustsignaal naar de middenstip liep om verhaal te halen bij Wiedemeijer.
Bij NEC zorgde Jhon van Beukering na de rust voor nieuwe inspiratie. De spits stelde al na twee minuten na zijn invalbeurt Brian van Loo op de proef. Die reageerde naar behoren, evenals bij schoten van Lens en El Akchaoui. Toen in de 63ste minuut Lorenzo
Davids alleen voor hem opdook, was de Groningse doelman kansloos (2-1). Van Beukering vierde een kwartier voor tijd zijn terugkeer met de derde én vijfde Nijmeegse treffer. Jonas Olsson kopte tussendoor nog de 4-1 voor het bevrijd spelende NEC binnen.
Bron: http://www.gelderlander.nl/
- Ramona
Die misplaatste arrogantie van El Aksa hoeft van mijn niet zo, btw...
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/
N.E.C. speelt frustraties van zich af met ruime overwinning
N.E.C. speelde zondagmiddag alle frustraties van zich af. Had het in de eerste 720 minuten van de competitie maar twee goals gemaakt, nauwelijks negentig minuten later kon het daar vijf bij optellen. N.E.C. droogde tegenstander FC Groningen af in een wervelende voetbalshow, het werd 5-1.
Het was werkelijk een knotsgekke middag, een pot voetbal met alles erop en eraan. De wedstrijd was nog geen vier minuten oud, of de bal lag al op de stip. Lens ging over het been van Svejdik en El-Akchaoui schoot het buitenkansje erin: 1-0. Maar de N.E.C.’ers waren nog maar nauwelijks uitgejuicht of FC Groningen kreeg ook een penalty. Ook die werd benut, zodat het scorebord al na zes minuten 1-1 aangaf. En na een half uur spelen moest FC Groningen met tien man verder. Svejdik, die al geel had gekregen bij het veroorzaken van de penalty, vergreep zich opnieuw aan Lens en kreeg zijn tweede gele, dus rode kaart. N.E.C. was op dat moment al sterker, maar had nog niet al te veel kansen gekregen. Dat wedstrijdbeeld nam na de rode kaart alleen maar toe. De thuisploeg was voortdurend in balbezit, dreigend, maar de veelvuldig diepgaande middenvelders werden steeds net niet bereikt. Echt grote kansen op de voorsprong kreeg N.E.C. ook na de man meer situatie niet. Al was Worm gevaarlijk met een kopbal, en Kivuvu met een afstandsschot, maar beide keren wist Van Loo redding te brengen.
De tweede helft gaf een totaal ander beeld. Een beeld van een bevrijd N.E.C. met Van Beukering in plaats van Prent. De goede combinaties en vele diepgaan zagen we nog steeds, maar nu kwamen die beslissende passes wel aan. N.E.C. creëerde kans na kans, en het was wachten tot het doelpunt viel. In de tweede helft geloofde niemand meer dat FC Groningen nog met één of meer punten naar huis zou gaan. Nadat Van Beukering, Lens en El-Akchaoui hun kansen misten was het Davids die met zijn eerste competitiedoelpunt voor N.E.C. zijn club op voorsprong bracht. Zijn goede loopactie werd beloond met een prachtige steekbal van Van Beukering. De middenvelder kwam oog in oog met de Groningse keeper en werkte beheerst af: 2-1. Nog geen vijf minuten later kreeg Van Beukering de bal perfect aangespeeld. Omdat iedereen dacht aan buitenspel had hij alle tijd om de 3-1 te scoren, wat hij ook deed. Weer vijf minuten later, weer en treffer. Olsson kopte een corner van Worm snoeihard in: 4-1. N.E.C. liet zijn tegenstander op dat moment alle hoeken van het veld zien. Het deed wat het moet doen in een man meer situatie: combineren, de vrije man uitspelen. Dat deed het geconcentreerd, en het zag er nog mooi uit ook. Net als het laatste doelpunt van de middag, de tweede van Van Beukering: een snoeiharde uithaal. 5-1 is natuurlijk een prachtige uitslag. Vijf doelpunten in één wedstrijd, een ongekende luxe voor het moeilijk scorende team van Mario Been. Maar misschien was het mooiste aan deze middag nog wel dat N.E.C. het pure plezier in het voetbal uitstraalde. Worm die zijn tegenstander tot wanhoop dreef met zijn trucjes, El-Akchaoui die de bal een tijdje hooghield op het moment dat hij wordt uitgeroepen tot Man of the Match en het vertederend brutale spel van de piepjonge Van Brakel die tot twee keer toe een treffer op zijn schoen had. N.E.C. liet zondag zien hoe leuk een voetbalwedstrijd kan zijn.
Door: Jaap van Oosteren
Reacties El-Akchaoui en Van Beukering na N.E.C.-FC Groningen
Uitgegeven op 28 oktober 2007 22:21
Youssef El-Akchaoui werd uitgeroepen tot McDOS Man of the Match van N.E.C.-FC Groningen en Jhonny van Beukering scoorde twee goals. Beiden stonden na afloop van de wedstrijd de pers te woord. Hieronder de reacties van beide spelers tegenover Omroep Gelderland.
El Akchaoui terug als penaltykiller
Door de terugkeer van Jhonny van Beukering en Tim Janssen wordt bijna vergeten dat de penalty hierarchie is hersteld bij N.E.C.
Youssef El Akchaoui liep na vijf minuten gedecideerd naar de stip om de 1-0 te maken. "In principe neem ik de penalty's", zegt de verdediger. "Tegen Willem II wilde Rutger Worm graag en dat is prima. Na zijn misser tegen Ajax ben ik weer aan de beurt."
Het vertrouwen van N.E.C. is op tijd terug voor de bekerderby tegen De Treffers in Groesbeek woensdag. "Dat wordt een mooie en moeilijke wedstrijd die we wel 'gewoon' moeten winnen."
Foto: Broer van den Boom
Duidelijk stempel van Van Beukering
Het verschil tussen de eerste en de tweede helft van N.E.C. was niet los te koppelen van de af- en aanwezigheid van Jhonny van Beukering.
De Nijmeegse aanvalsleider scoorde na rust twee goals en gaf een assist in het doelpuntenfestijn tegen Groningen. "Een mooiere terugkeer kun je niet wensen", vindt de Velpenaar. "We zijn rustig blijven voetballen en de 3-1 valt precies op het goede moment."
Het stempel dat van Van Beukering op de wedstrijd drukte was opvallend. "Dat is fijn voor mij en voor het team. Belangrijk is dat we vandaag de kansen wel hebben afgemaakt."
Foto: Broer van den Boom
- Ramona
En ik heb 'm al eens eerder genoemd, maar volgens mij gaat Nijmegen nog plezier beleven aan 'dat kleine onderdeurtje'...
Bron: http://www.forzanec.nl/

Van Brakel geniet van zijn eerste speelminuten
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 18:51
Bart van Brakel speelde vandaag zijn eerste minuten in het eerste van NEC. ''Geweldig, echt niet normaal. Toen de trainer 'twee minuten' tegen mij zijn tijdens de warming-up, toen kwamen de zenuwen wel. Mijn eerste balcontact was volgens mij een schot, of nee, een breedte balletje. Het was echt nog even op mijn tenen lopen, maar daarna ging het een stuk beter.''
Het was niet echt een assist, maar Van Brakel had toch een groot aandeel in de 5-1. ''Het was eigenlijk een mislukte voorzet, want ik zag Jeremain diep lopen en wilde hem er strak overheen spelen, maar toen kwam de bal verkeerd terecht. Uiteindelijk leverde het toch een doelpunt op, omdat de afvallende bal voor de voeten van Jhonny van Beukering kwam die hem kon binnenschieten. Niet verkeerd toch?''
Van Brakel rekende niet echt op een debuut vandaag. ''Het kwam erg onverwachts. Ik had het er niet van te voren met de trainer over gehad dat ik eventueel mijn kans zou krijgen vandaag, dus ik was aangenaam verast,'' geeft hij aan tegenover Forzanec.nl. ''Ik heb nog maar één keer dit seizoen warmgelopen tegen NAC, maar voor de rest heb ik nog niet echt aanstalten gemaakt om in te vallen. Het is ook wel een ideale wedstrijd om je debuut te maken, we stonden al met 4-1 voor, dus dat is mooi invallen.''
De wedstrijd tegen De Treffers leent zich natuurlijk goed om nog meer speelminuten te maken. ''Ja, zou natuurlijk erg mooi zijn als ik daar ook nog de kans krijg en mag invallen.'' Maar voor nu geniet Bart van Brakel eerst nog even na van zijn eerste speelminuten in het eerste van NEC.
Davids blij met zijn doelpunt en de overwinning
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 18:01 | Laatst bewerkt: Vandaag 00:33 | 3 reacties
''We wisten eindelijk het net weer te vinden vandaag en super natuurlijk dat ik zelf ook een doelpunt kon maken.'' Aan het woord is Lorenzo Davids die elke wedstrijd beter lijkt te spelen. De 5-1 was meer dan terecht en de terugkomst van de spitsen Jhonny van Beukering zorgde er voor dat er weer werd gescoord. ''Het is inderdaad fijn dat Jhonny en ook Tim Janssen weer terug zijn, maar iedereen is op dit moment erg belangrijk voor het team. Ook Jeremain Lens speelde vandaag erg sterk en zorgde voor aardig wat aanvallende impulsen.''
Het verschil met vorige wedstrijd, waarin NEC maar twee keer scoorde in acht wedstrijden, kon hij simpel uitleggen tegenover Forzanec.nl. ''We maakten vandaag eindelijk de kansen die we kregen. Natuurlijk speelt daar speelt ook geluk een belangrijke rol in en vielen de ballen op de juiste plaats, maar vandaag maakten we het in ieder geval af.''
Al in de eerst helft kwam NEC tegenover tien man te staan en kon daardoor makkelijker voetballen. ''De rode kaart was natuurlijk erg gunstig voor ons, maar in de eerste helft maakte we nog niet echt gebruik van de ruimtes die we kregen. In de tweede helft hebben we het gewoon goed neergezet en kregen daardoor veel meer balbezit. Zo groeide het vertrouwen naarmate de wedstrijd vorderde en dat is natuurlijk erg belangrijk voor deze jonge ploeg.''
vi.nlClubleiding NEC wil uitleg van Snoyl
29/10/2007 09:41
NEC wil vandaag van Ferne Snoyl horen waarom hij vorige week op verdenking van mishandeling van zijn vriendin is aangehouden.
Snoyl werd donderdag in zijn woning in Capelle aan den IJssel opgepakt op verdenking van mishandeling van zijn vriendin in haar Rotterdamse woning. Snoyls vriendin heeft aangifte gedaan. De speler van NEC werd nadat een procesverbaal was opgemaakt weer vrijgelaten.
De clubleiding wil nu van de voormalige Feyenoorder weten wat zich precies heeft afgespeeld. Snoyl is sinds zijn arrestatie niet meer bij zijn werkgever verschenen. Volgens het Algemeen Dagblad is het ook niet de bedoeling dat hij vandaag gaat trainen.
NEC is onaangenaam verrast door de negatieve publiciteit die de arrestatie van de middenvelder teweeg heeft gebracht. Snoyl, die in Nijmegen nog tot medio 2009 onder contract staat, heeft zich dit seizoen toch al niet geliefd gemaakt bij zijn club. Hij kwam al te laat voor trainingen en wedstrijden en kampt al enige tijd met overgewicht.
- Ramona
Snoyl traint ff niet mee...
Goed...het bekeren begint weer...en morgen de streekderby in Gelderland... leuk, leuk...
Goed...het bekeren begint weer...en morgen de streekderby in Gelderland... leuk, leuk...

Ex-NEC’er Bas Bakker kijkt uit naar bekerduel
Door: William | Gepubliceerd: Gisteren 20:48
Vooruitblikkend op de wedstrijd met De Treffers sprak ForzaNEC.nl kort met Bas Bakker. De voormalig jeugdspeler van NEC speelt sinds dit jaar bij De Treffers, na tien jaar het rood, groen en zwart te hebben gediend.
Bakker kijkt positief terug op zijn NEC-periode. ''Ik heb tien jaar lang met plezier bij NEC gevoetbald en heb zelfs wedstrijden met het eerste mee mogen pakken'', aldus de verdediger. Tot een doorbraak kwam het echter niet. ''Cees Lok heeft me laten debuteren, dus een kans heb ik wel gehad. Onder Mario Been ben ik veel geblesseerd geweest.
Zijn persoonlijke hoogtepunt was in mei 2005, uit tegen SC Heerenveen. ''Mijn debuut was echt genieten. We verloren wel met 2-1, maar om voor 20.000 mensen in het Abe Lenstra Stadion tegen Klaas-Jan Huntelaar en Georgios Samaras te spelen, is echt geweldig!''
Bakker verwacht geen terugkeer in het betaalde voetbal. ''Ik verwacht het niet, maar hoop van wel. En dan het liefst bij NEC.''
Over het bekerduel, woensdag in Groesbeek, spreekt hij hoopvol. ''We zijn er zeker klaar voor. Ik verwacht twee gemotiveerde ploegen, want na het dipje van NEC willen zij deze goede reeks doorzetten. Wij willen graag naar de volgende ronde en zullen daar alles aan doen. Ik heb toevallig vandaag Muslu ook nog even gesproken en samen vooruit geblikt op de wedstrijd van woensdag.''
Groesbeek zal op zijn kop staan woensdag. ''Iedereen in de regio zal komen kijken en wij willen iets leuks laten zien voor Groesbeek.''
Alcoholverbod rondom KNVB-bekerwedstrijd De Treffers-N.E.C.
Uitgegeven op 29 oktober 2007 16:12
Op woensdag 31 oktober 2007 om 20.00 uur vindt op sportpark Zuid aan het Nijerf te Groesbeek de KNVB-bekerwedstrijd plaats tussen De Treffers en N.E.C. Toegangskaarten voor deze wedstrijd zijn enkel in de voorverkoop te verkrijgen, op de wedstrijddag blijven de kassa's gesloten.
Gelet op alle thans bekende feiten en omstandigheden heeft burgemeester Prick van de gemeente Groesbeek vandaag in afstemming met de politie besloten tot een verbod voor cafés in het dorp Groesbeek om alcoholhoudende dranken te verstrekken op 31 oktober 2007 tussen 08.00 uur en ten minste 20.00 uur.
Dit besluit is genomen om te voorkomen dat grote groepen voetbalsupporters zich al ruim voor de genoemde bekerwedstrijd bij horecabedrijven in Groesbeek verzamelen, waarbij onder invloed van alcohol verstoringen van de openbare orde en veiligheid kunnen ontstaan.
De horecabedrijven in het aangewezen gebied zijn schriftelijk op de hoogte gesteld van het uitgevaardigde verbod.
Eerder was al besloten dat het gebruik of in bezit hebben van alcoholhoudende dranken en/of glas- en blikwerk op het speelterrein niet is toegestaan.
Daarnaast geldt op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) reeds een verbod op het nuttigen van alcohol op of aan de openbare weg in het centrumgebied van Groesbeek.
De getroffen maatregelen en gemaakte afspraken zijn uiteraard bedoeld om de openbare orde en veiligheid te waarborgen en alle bezoekers te laten genieten van een mooie voetbalavond.
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php
- Ramona
Nou BanJovi...kom maar op met die vragen...

Stel je vraag aan Mario Been
Uitgegeven op 30 oktober 2007 9:07
Vanaf vandaag is het mogelijk om vragen in te sturen voor N.E.C. trainer Mario Been. Dit kunnen vragen zijn van voetbaltechnische, maar ook van persoonlijke aard.
De trainer wil met deze mogelijkheid graag een nieuw platform creëren waar N.E.C. supporters rechtstreeks hun vragen kunnen stellen.
Elke maand worden, in de eerste week van die maand, de 3 beste en meest originele vragen geselecteerd en kun je de antwoorden ervan lezen op deze site!
Stel hier je vraag aan di Mario...
- Daily Blind
Niks misplaatst.. die verdediger van Groningen moet niet lopen janken, als hij de hele wedstrijd wat korter en allerter had gedekt hadden ze niet verloren en hadden ze dit niet gezien..Ramona schreef:Die misplaatste arrogantie van El Aksa hoeft van mijn niet zo, btw...
Ik ben het met hem eens.. het publiek wil ook wat! :hupajax.gif:
- Ramona
Over 't balletje hooghouden; althans, daar had ik het over...
Goed...de KNVBbeker strakkies...
Goed...de KNVBbeker strakkies...
Voorbeschouwing: De Treffers - NEC
Competitie: 1/16 finale beker 2007-2008
Speeldatum: woensdag 31 oktober 2007 20:00
Stadion: Sportpark Zuid, Groesbeek
Scheidsrechter: M. Diks
Blessures
Mark Otten (Afgescheurde kruisband)
Dominique Scholten (Dubbele armbreuk)
Schorsingen
geen schorsingen bekend
Onderlinge stand
Pos. Team Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren Punten + / -
1. De Treffers 0 0 0 0 0 0 - 0 (0)
Gespeelde wedstrijden
Datum Wedstrijd Uitslag Competitie Seizoen
Deze week staat de derde ronde van het KNVB toernooi op het programma. Voor NEC houdt dat een trip naar Groesbeek in om daar aan te treden tegen De Treffers. Een belangrijke wedstrijd voor NEC gezien de stand op de ranglijst. Bij een overwinning wordt er weer een stap gezet op de korste weg naar Europa.
In vergelijking met de vorige ronde valt op dat NEC alweer een topploeg treft. Het gaat alleen deze keer niet om een topploeg uit de eredivisie, maar om één van de beste ploegen uit de amateur hoofdklasse. De Treffers komt uit in de Hoofdklasse C, waar het op dit moment de derde plaats bezet achter WKE en dorpsgenoot Achilles'29. Afgelopen zondag werd er echter verloren van Lienden. Die ploeg was met 2-1 te sterk voor de Groesbekenaren. Meest opvallende speler in de selectie van De Treffers is Bas Bakker. Hij doorliep de jeugdopleiding van NEC, waarna hij in 2004 bij de hoofdmacht werd gehaald. Tot een echte doorbraak kwam het echter nooit. Bakker speelde vooral zijn wedstrijden als aanvoerder van Jong NEC, met sporadisch een optreden bij het eerste elftal. Toen duidelijk werd dat hij ook dit seizoen niet op veel speeltijd hoefde te rekenen, koos hij ervoor om zijn carriere voort te zetten bij De Treffers. Een andere opvallende naam is die van doelman Erik Makaay, inderdaad 'het broertje van'. In tegenstelling tot zijn twee jaar oudere broer, die al eens Europees topscorer was, zal Erik woensdag de taak hebben te voorkomen dat de NEC spitsen het net weten te vinden. In 2005 werd al eens gespeculeerd over een overgang naar NEC als derde doelman, maar tot concrete plannen is het nooit gekomen.
NEC heeft de stijgende lijn te pakken. Na het knappe gelijke spel in de Arena, werd Groningen afgelopen zondag met 5-1 verpletterd. De van een blessure teruggekeerde Van Beukering bewees zijn waarde voor het elftal, door als invaller na rust bij drie van de vier doelpunten betrokken te zijn. Twee keer als afmaker, één keer als aangever. Vermoedelijk zal hij tegen De Treffers in de basis beginnen. Een andere spits die terug is van een blessure, Tim Janssen, zal waarschijnlijk nog op de bank beginnen. Op het middenveld zou er wel eens ruimte kunnen zijn voor een verrassing. Bart van Brakel mocht tegen FC Groningen een kleine tien minuten voor tijd invallen. In die tien minuten liet hij zien een groot talent zijn. Hij verdiende een doelpunt in de laatste minuut, ware het niet dat doelman Van Loo niet voor een zesde keer gepasseerd wilde worden. Het zou gezien het goede optreden van Van Brakel dan ook eens goed kunnen dat hij in de basis begint. Brett Holman zal ook weer fit genoeg zijn om te kunnen spelen, maar het ligt voor de hand dat hij op de bank begint. De terugkeer van Holman, betekent dat Been op dit moment alleen niet over Scholten en Otten kan beschikken. Dat de ziekenboeg leeg loopt, is zeker geen slecht teken.
Het is niet de eerste keer dat NEC en De Treffers elkaar treffen in de beker. De meest memorabele ontmoeting was die in 2000. Niet zo bijzonder was de uitslag: 2-1 voor NEC. Des te opvallender was het optreden van verzorger Jan Maas van de Treffers. Bij de stand van 1-1 kopte hij een zeker doelpunt van Jack de Gier uit de doelmond. De beelden van 'de redding' gingen de hele wereld over en roepen bij veel fans nog steeds herinneringen op.
Mark van den Boogaart terug in selectie tegen De Treffers Uitgegeven op 30 oktober 2007 16:08
N.E.C. speelt woensdagavond in de 1/8 finale van het KNVB bekertoernooi tegen De Treffers. Trainer Mario Been heeft Mark van den Boogaart voor het eerst na zijn blessure opgenomen in de selectie.
Van den Boogaart, die in augustus tijdens een wedstrijd van Jong N.E.C. geblesseerd raakte aan zijn enkel, vervangt Patrick Pothuizen in de selectie. Pothuizen kampt met een lichte bovenbeenblessure. Verder is de selectie dezelfde als afgelopen zondag, toen FC Groningen met 5-1 verslagen werd.
Wedstrijdselectie: Gábor Babos, Muslu Nalbantoglu, Peter Wisgerhof, Jonas Olsson, Youssef El-Akchaoui, Dominique Kivuvu, Lorenzo Davids, Krisztian Vadocz, Jeremain Lens, Alexander Prent, Rutger Worm, Rein Baart, Mark v.d. Boogaart, Bart van Brakel, Naïm Aarab, Adam Hrepka, Tim Janssen, Jhonny van Beukering.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Het zal tegen AZ wel moeilijk worden... maar als AZ een beetje slechte dag heeft en NEC klatst er weer op, dan moet er een gelijkspel uit te halen zijn...
Niet dat ik daar rekening mee houdt, maar dat hield ik ook niet tegen Groningen... (ookal speelden die met 10 man).
Tegen Heracles daarentegen moeten ze de week er op maar wel even winnen...
Maargoed... eerst de Treffurs...
Niet dat ik daar rekening mee houdt, maar dat hield ik ook niet tegen Groningen... (ookal speelden die met 10 man).
Tegen Heracles daarentegen moeten ze de week er op maar wel even winnen...
Maargoed... eerst de Treffurs...