PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS »

Het zijn toch gekochte spelers? Natuurlijk komen die dadelijk bij een andere club die ook mooi is en waarmee ze zich ook verbonden gaan voelen. Anders ligt het wellicht voor spelers die vanaf hun 6e bij een club spelen.
I think I lost my fucking headache
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ik vind alles best zolang ik die twee maar niet bij Ajax tegenkom.
LucaS

Bericht door LucaS »

Had je ook problemen met Stam?
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Nee hoor, Stam is prima geschikt voor het Ajax-spelletje zolang er een type De Boer naast hem staat. Ik vind Van Bommel en RVN met hun specifieke kwaliteiten niet bij Ajax passen.
Jim

Bericht door Jim »

Jöhnk schreef:Ik vind Van Bommel en RVN met hun specifieke kwaliteiten niet bij Ajax passen.
Ze zijn kwalitatief te goed voor Ajax, bedoel je?.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ja.
Lionel

Bericht door Lionel »

Haha,

We spelen nu met een middenveld met Delorge, Gabri, Maduro en in de spits hebben we KJH, Suarez, Bakir en Romedahl en dan wil je zeggen dat MVB en RVN niet bij Ajax passen? GEK ZEG
IK GELOOF!!!!!!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Rishi schreef:Haha,

We spelen nu met een middenveld met Delorge, Gabri, Maduro en in de spits hebben we KJH, Suarez, Bakir en Romedahl en dan wil je zeggen dat MVB en RVN niet bij Ajax passen? GEK ZEG
Als ik nou helemaal ondersteboven van dit Ajax was geweest, dan had je een punt gehad.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Baseman schreef:
Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
Waarom worden Stam en Van Bommel vergeleken door jou ?
Stam is een pure broodvoetballer, Van Bommel niet.
Lees: Stam was absolute top, Van Bommel absoluut niet.
Harm

Bericht door Harm »

Dat zijn compleet andere zaken junkhoofd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Gaat Van Bommel nou nog voor Die Mannschaft spelen?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Hopelijk wel. Misschien stellen ze Ballack en Lothar wel samen centraal op het middenveld op?! :eusa_pray.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Hopelijk vertrekt Koeman snel naar Valencia.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Jol is ook niet alles. :aai.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:Jol is ook niet alles. :aai.gif:
Rutten en Stevens wel.
generaal

Bericht door generaal »

Koeman is dus weg. SCHITTEREND!
Baseman

Bericht door Baseman »

Wow, dat had ik niet verwacht...niet zo snel tenminste !
Dit kan echter gunstig uitvallen, mits er een goede vervanger komt.

Ik twijfel over de kwaliteiten van Jol, maar hij lijkt me een aardige optie.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Is het rond dan?

Ik moet eerlijk toegeven dat Koeman er bij lange na niet zo'n rotzooi van heeft gemaakt als ik had verwacht. Dat zal mede komen door de goede organisatie bij PSV wat het aankoopbeleid betreft, maar ook omdat Koeman pas een seizoen bezig is. Gezien het feit dat PSV op dit moment bovenaan staat kan het eigenlijk alleen maar minder gaan door de trainerswissel.

Iemand de uitspraken van Koeman over Aissati trouwens nog gelezen? Die toonden Bertjes gelijk toch wel een beetje hoor, wat mij betreft.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Verrassend hoor. Dat Koeman niet iemand is die ergens lang blijft zitten wist ik wel maar dit had ik niet direct verwacht. Zeker niet nadat hij afgelopen zomer toch bleef zitten. Toen had ik namelijk wel gedacht dat hij, direct na het kampioenschap, zou stoppen.
Nil volentibus arduum
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Jammer. Misschien gaat Aissati nu alsnog speeltijd krijgen. Hopen op net zo'n slechte trainer. Jol ofzo.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ronald Koeman naar Valencia

EINDHOVEN - Ronald Koeman vertrekt met onmiddellijke ingang bij PSV. De trainer gaat aan de slag bij Valencia. Hij tekent een contract voor de rest van dit seizoen en nog twee jaren.

Dat is woensdagmiddag bevestigd door betrouwbare bronnen binnen deze Spaanse club. Koeman was bezig aan zijn tweede seizoen in Eindhoven. Daar behaalde hij in april, als opvolger van Guus Hiddink, het landskampioenschap. Het is de verwachting dat zijn assistent Tonny Bruins Slot meegaat naar Valencia.

PSV geeft vanavond om acht uur tekst en uitleg op een persconferentie. Bij Valencia stonden eerder Faas Wilkes, John Rep en Patrick Kluivert als spelers en Guus Hiddink als trainer onder contract. Vanavond om 21.00 uur speelt de club tegen Real Madrid.
www.ad.nl

Verrassend (tenminste voor mij wel).
Supertalent Aissati staat op tweesprong
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Vol verwachting keerde Ismail Aissati dit seizoen terug bij PSV. Van alle goede voornemens is vooralsnog bitter weinig terecht gekomen.

Als iedereen in Eindhoven fit is, lijkt de jonge middenvelder als vanouds veroordeeld tot die pijnlijke plek op de bank. Dat vreet en knaagt aan het supertalent. Terwijl de selectie van PSV langzaam het trainingsveld afloopt, fungeert reservedoelman Bas Roorda nog een kwartiertje als schietschijf. Vanuit alle hoeken en standen proberen Danny Koevermans en Ismail Aissati de keeper te kloppen. Pas als de honger van het tweetal is gestild, zoeken ook zij de kleedkamer op.

Het extra huiswerk zegt veel over de instelling van Aissati. Het is niet alleen de liefhebber die nog even op het veld blijft hangen, maar ook de gretige leerling. ,,Ik zou zeggen dat Danny weet hoe je een bal in het doel krijgt,’’ licht hij de afwerkoefening toe. ,,Daar kijk ik naar en daar leer ik ook van.’’ Het zijn dit soort momenten waaruit Aissati (19) zijn bevrediging moet halen.

Aan voetballen komt hij naar zijn zin veel te weinig toe. De landskampioen speelde tot nog toe negen competitieduels. Viermaal stond het talent aan de aftrap, slechts een keer haalde hij ook het eindsignaal. De conduitestaat van Aissati telt verder drie invalbeurten. Van de 810 competitieminuten die PSV dit seizoen maakte, was Aissati er slechts 390 bij. Tot overmaat van ramp sloeg Foppe de Haan hem onlangs ook over bij Jong Oranje.

Eén hele wedstrijd in dik twee maanden tijd, er zijn spelers die van minder chagrijnig worden.

Aissati is altijd beleefd, maar heeft lang niet altijd zin om zijn situatie toe te lichten. ,,Het is hier geen FC Twente, het is niet makkelijk om een basisplaats te veroveren,’’ zegt Aissati bijna gedwee. ,,De concurrentie is hier moordend.’’

Maar toch kan hij zijn ongenoegen soms slecht verbergen. ,,Een voetballer die niet speelt, is niet blij,’’ verklaart zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. ,,Natuurlijk is Ismail wat ongeduldig. Het zou ongezond zijn als dat niet zo was. Het moet alleen niet ten koste gaan van je inzet en discipline. En dat is bij hem niet het geval.’’

Nog niet zo lang geleden zaten Aissati en zijn trainer Ronald Koeman om de tafel. De oefenmeester vertelde hem wat er in zijn optiek nog aan schort bij de middenvelder. ,,Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld,’’ vindt Koeman. ,,Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen.’’

Aissati is op zijn beurt teleurgesteld in Koeman. De middenvelder kwam terug van een half jaar Twente in de overtuiging dat hij een kans zou krijgen in de as van het veld.

Daar is het, op een paar wedstrijdjes in de voorbereiding na, amper van gekomen. Als Aissati speelt, is dat vooral aan de buitenkant: hangend op links of op rechts. De Utrechter meent oprecht dat de technische staf van PSV zijn afspraken niet is nagekomen. Langzaam sijpelt het enthousiasme weg waarmee Aissati aan dit seizoen begon.

,,Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt,’’ erkent Koeman. ,,Maar ook toen hij vorig jaar bij FC Twente speelde, zagen we de dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is 19 jaar, laten we geduld hebben en in alle rust verder werken. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.’’

Of Aissati zelf zo veel geduld heeft, valt te bezien. In zijn oogopslag schuilt de liefde voor PSV, maar zijn verstand trekt hem steeds meer naar het eigenbelang. ,,Het liefst laat ik het zien bij PSV,’’ zegt hij zelf. ,,Maar als dat niet kan, dan moet het maar ergens anders.’’

Vooralsnog weigert Aissati (die in Eindhoven nog vastligt tot 2009) zijn handtekening te zetten onder een verbeterde aanbieding van PSV. De financiële voorwaarden in het contract zijn prima, maar voor het supertalent is speeltijd momenteel stukken belangrijker dan geld. Bovendien sluimert op de achtergrond steeds de belangstelling van Ajax. Technisch-directeur Martin van Geel zei deze week nog dat hij in Aissati een mogelijke versterking voor na de winter ziet.

De kans dat PSV Aissati in de winter laat vertrekken, lijkt te verwaarlozen. Koeman zei vorige week dat hij de speler er ook in de tweede helft van het seizoen bij wil hebben. Daar sluit directeur Jan Reker zich naadloos bij aan.

,,Wat mij betreft blijft hij hier,’’ zegt Reker. ,,Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Het is wel zo: Mocht hij blijven weigeren om zijn contract te verlengen, kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.’’
‘Aissati weg bij PSV zonder contractverlenging’
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen.

Als PSV dat niet doet, loopt de club het risico dat de middenvelder in 2009 voor niets de deur uitloopt. ,,Dat kunnen wij ons niet veroorloven,’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. Aissati is niet ontevreden over de voorwaarden in de aanbieding van PSV.

Hij komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Is het rond dan?
Yep:
http://teletekst.nos.nl/

Pagina 806
Iemand de uitspraken van Koeman over Aissati trouwens nog gelezen? Die toonden Bertjes gelijk toch wel een beetje hoor, wat mij betreft.
Ja, ik heb ze gelezen. Maar wat zei Bertje erover dan ?

Edit: Duke was me net voor met de AD quotes :1evil.gif: :icon_wink.gif:
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

What the fuck, verrassend nieuws hoor.

Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, iedereen laat z'n club maar in de steek tegenwoordig! ;)
Jim

Bericht door Jim »

generaal schreef:Koeman is dus weg. SCHITTEREND!
Riepen ze bij Ajax ook in koor toen hij daar vertrok. Want het zou na Koeman allemaal stukken beter gaan. Nou, we hebben het gezien. Het is alleen maar minder geworden.
Ook PSV zal er gegarandeerd niet beter van worden.
LucaS

Bericht door LucaS »

Wat een aso's die trainers van de top-2 zeg!
Gesloten