Er wordt gespeeld met Kromkamp, Alcides en Mendez in de basis. Die laatste is er nu gelukkig af met rood, maar met zulke helden in het veld werkt geen enkel systeem.Thomas schreef:M'n beeld deed het niet, dus ik heb het met wat flitsen moeten doen, maar speelt PSV geen 3-4-3/3-5-2, Generaal?
PSV 2007 - 2008
Jammer. Had liever gehad dat Kromkamp en Mendez volgende week weer mee hadden kunnen doen.
Ik zag Wouters vandaag even voor de camera verschijnen. My God, wat is die man oud geworden. Heeft hij overigens ooit aangegeven of het door z'n periode als trainer bij Ajax is dat hij geen ambitie meer heeft om hoofdtrainer te zijn?
Ik zag Wouters vandaag even voor de camera verschijnen. My God, wat is die man oud geworden. Heeft hij overigens ooit aangegeven of het door z'n periode als trainer bij Ajax is dat hij geen ambitie meer heeft om hoofdtrainer te zijn?
En welke reden heb je om te denken dat Pellegrini gecharmeerd is van Bottinelli?generaal schreef:Ik hoop dat Pellegrini daadwerkelijk trainer van PSV wordt. Kan ie Bottinelli ff ophalen in de winterstop en Wouters koffie laten halen.
Daarnaast is de afgelopen jaren wel gebleken dat het bij PSV niet zo is dat een trainer zijn stempel op het volledige aankoopbeleid kan drukken. Terecht, maar iedere nieuwe trainer zal dus wel in gesprek moeten gaan met de rest van de TS.
Villarreal was afgelopen seizoen al geïnteresseerd in Bottinelli.Thomas schreef:En welke reden heb je om te denken dat Pellegrini gecharmeerd is van Bottinelli?generaal schreef:Ik hoop dat Pellegrini daadwerkelijk trainer van PSV wordt. Kan ie Bottinelli ff ophalen in de winterstop en Wouters koffie laten halen.
Daarnaast is de afgelopen jaren wel gebleken dat het bij PSV niet zo is dat een trainer zijn stempel op het volledige aankoopbeleid kan drukken. Terecht, maar iedere nieuwe trainer zal dus wel in gesprek moeten gaan met de rest van de TS.
Pellegrini is niet zo maar een trainer, maar kán eisen stellen. Hij heeft wel ff een betere status dan dikke Koeman had toen hij naar PSV kwam.
Méndez aan Ajax verkopen lijkt me wel watJöhnk schreef:Hij kan het wel eisen, maar als er geen geld is dan houdt het op. En aangezien Farfan per jaar minder gaat presteren zou ik niet weten waar PSV het geld momenteel vandaan zou moeten halen.
Misschien kunnen ze een van hun creatieve middenvelders verkopen.

Misschien is AZ zo stom om hem over te nemen ter vervanging van Martens. Voor een spotprijs van 1 miljoen euro. De enige die ik (helaas) niet zie vertrekken voor het aflopen van z'n contract is Kromkamp. Die zal vast wel een miljoen verdienen bij PSV en geen club neemt dat salaris over.Thomas schreef:Ik neem aan dat Koster wel ziet dat Mendez een overschatte Seedorf-wannabe is. Dat Koeman hem voor de 'balans' wilde gebruiken, zegt eigenlijk al genoeg over Koeman.