Hij komt er weer aan, de klassieker. Hier staat meer dan alleen een overwinning op het spel, ik heb de kriebels toch al weer een beetje. Ga er vanuit dat we, mits we Roda zonder kleerscheuren door komen, gewoon met de drie punten naar huis gaan.
Suarez maakt het De Cler natuurlijk veel lastiger dan Rommedahl. Luque tegenover Lucius zie ik ook veel meer zitten, omdat Lucius voor geen meter weet te knijpen.Marillion schreef:Wat gaat Koster met de opstelling doen? Ik zou het voorin wat anders invullen. Suarez weer naar links en Rommedahl aan de rechterkant. Ik kies voor Rommedahl i.p.v. Luque omdat ik verwacht dat hij wat moet kunnen met de ruimte die je in een uitwedstrijd toch krijgt. Daarnaast is hij ook geschikt om het De Cler lastig te maken wanneer hij naar voren komt.
Ik heb er nog even over nagedacht en ben tot een opstelling gekomen. Afgaande op de laatste wedstrijden gaat Feyenoord namelijk zo spelen:Marillion schreef:Lucius is een makkelijk slachtoffer. Dat geld voor Luque maar natuurlijk ook voor Suarez. Die duels zie ik ook met zeer veel vertrouwen tegemoet. Toen hij bij nog bij Groningen speelde was hij ook een plaag voor de Feyenoord verdediging.
Suarez zou vanaf de rechterkant De Cler absoluut in de problemen kunnen brengen maar het blijft wel een momenten voetballer. De Cler komt de hele wedstrijd op en daar moet je toch wat mee doen. Ik heb tenminste niet het idee dat hij het laat omdat Suarez voorin loopt. Met Rommedahl kun je dat prima bespelen want die draaft wel mee. En bij een snelle counter kan hij toch ook zeker zijn waarde hebben.
Lucius is toch de rechtsback tegenwoordig? Dan kan Luque prima daar op links tegenover spelen.. alle tijd voor een goede voorzet en het is in de 16 alleen om scherpte gevraagd van KJH en Suarez om de defensie te kloppen.Voetske schreef:Koster kennende gaat ie geen linkspoten op rechts zetten en rechtspoten op links.
Ik zie in die opstelling Gabri op links en de Jong op rechts.En Luqeu en Suarez zullen wel het zelfde speleettje spelen als de laatste wedstrijden onder Koster ( veel switchen ) met Huntelaar die bijna als een middenvelder gaat spelen.Zlatan Son of God schreef:Lucius is toch de rechtsback tegenwoordig? Dan kan Luque prima daar op links tegenover spelen.. alle tijd voor een goede voorzet en het is in de 16 alleen om scherpte gevraagd van KJH en Suarez om de defensie te kloppen.Voetske schreef:Koster kennende gaat ie geen linkspoten op rechts zetten en rechtspoten op links.
Dan creeer je dus een fors overtal op het middenveldThomas schreef:
Het foefje met Huntelaar als inzakkende spits hoeft Koster volgens mij niet te proberen tegen Feyenoord. Hofland zal niet zo ver doordekken maar Huntelaar op die momenten gewoon aan met name Van Bronckhorst laten, terwijl Bahia ook niet zo ver vooruit zal willen verdedigen.
Bahia heeft namelijk wel de "drive"om op te schuiven. Nee de winst kan alleen gehaald worden door heel snel makaay e........ te geven en via de zijkanten. Lucius en de Cler. Waarbij de laatste alleen maar naar voren kan rennen, want dan is ie pas gevaarlijk.LucaS schreef:Dan creeer je dus een fors overtal op het middenveldThomas schreef:
Het foefje met Huntelaar als inzakkende spits hoeft Koster volgens mij niet te proberen tegen Feyenoord. Hofland zal niet zo ver doordekken maar Huntelaar op die momenten gewoon aan met name Van Bronckhorst laten, terwijl Bahia ook niet zo ver vooruit zal willen verdedigen.