PSV 2007 - 2008
OK, maar dat kan een keertje niet gebeuren.
Dan is het fijn om toch CL te mogen spelen, al is het maar vanwege de inkomsten.
Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.

Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.
Het stinkt aan alle kanten!
Als, als, als.Harm schreef:Ik heb geen idee hoe Sturing het doet. Maar het lijkt me dat Vergoossen meer kwaliteit heeft dan Sturing.
Koster doet het nu heel goed bij Ajax, maar als ze morgen Mourinho kunnen halen, dan is Koster toch ook gezien? Ik zie het probleem niet zo.
Mourinho zal nooit naar Ajax komen en dus moeten `we` het maar met Koster zien te redden.
PSV is toch net als Ajax een beetje een bij elkaar geraapt zooitje dat veel wedstrijden wint op individuele kwaliteit. En laat nu net Simons de spelers zijn die dat zooitje bij elkaar houdt. Ik zie het erg somber in voor PSV. Jo en Vagner Love zijn heerlijke spitsen en CSKA heeft over het algemeen een prima ploeg. Het is absoluut geen schande wanneer PSV uit deze poule vliegt (hij is echt een heel stuk zwaarder dan die van vorig seizoen), maar het zou wel jammer zijn.joey schreef:Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.
Helemaal niks natuurlijk.
Dit is toch totaal geen logische opstelling. Mendez was de afgelopen wedstrijden in de CL de slechtste man op het veld (en dat is knap als je ook Alcides op het veld rond hebt lopen).
Het wordt een zware wedstrijd vanwege het veld die je naar alle waarschijnlijkheid gaat verliezen. Vooral de afwezigheid van Simons zal zich zwaar doen gelden. Ik zou het als volgt doen:
Koevermans - Lazovic
---Perez
Bakkal - - Afellay
--------Culina------------
Salcido - Marcellis- Rajkovic-Kromkamp
Waarbij Kromkamp zo veel mogelijk door moet schuiven naar het middenveld.
Met Zonneveld en Aissati kun je eventueel nog wat wisselen, maar veel meer smaken zijn er niet. Ik zou Rajkovic gewoon speeltijd geven, wat heb je er in godsnaam aan om Alcides op te stellen?
Ik denk dat ze gewoon moeten proberen om het veld zo snel mogelijk om te ploegen zodat die Brazilianen niet meer kunnen voetballen.
Dit is toch totaal geen logische opstelling. Mendez was de afgelopen wedstrijden in de CL de slechtste man op het veld (en dat is knap als je ook Alcides op het veld rond hebt lopen).
Het wordt een zware wedstrijd vanwege het veld die je naar alle waarschijnlijkheid gaat verliezen. Vooral de afwezigheid van Simons zal zich zwaar doen gelden. Ik zou het als volgt doen:
Koevermans - Lazovic
---Perez
Bakkal - - Afellay
--------Culina------------
Salcido - Marcellis- Rajkovic-Kromkamp
Waarbij Kromkamp zo veel mogelijk door moet schuiven naar het middenveld.
Met Zonneveld en Aissati kun je eventueel nog wat wisselen, maar veel meer smaken zijn er niet. Ik zou Rajkovic gewoon speeltijd geven, wat heb je er in godsnaam aan om Alcides op te stellen?
Ik denk dat ze gewoon moeten proberen om het veld zo snel mogelijk om te ploegen zodat die Brazilianen niet meer kunnen voetballen.