PSV 2007 - 2008
Slechter dan Alcides kan hij nooit zijn...daarbij heeft PSV niet veel keus nu Addo is geschorst en Da Costa al weken geblesseerd is. Maar vooral het wegvallen van Simons zal belangrijk zijn ! Hopelijk kan PSV dat opvangen, maar ik vrees ervoor.
PS: Mocht Koevermans niet spelen, dan geeft Wouters aan toch erg weinig geleerd te hebben van de vorige wedstrijden in de CL. Lazo en Farfan vormen nu eenmaal niet een goed duo, als ze dat bij PSV nu nog niet weten
PPS: In de thuiswedstrijd tegen CSKA was Perez de beste PSV'er, natuurlijk speelt hij vanavond.
PS: Mocht Koevermans niet spelen, dan geeft Wouters aan toch erg weinig geleerd te hebben van de vorige wedstrijden in de CL. Lazo en Farfan vormen nu eenmaal niet een goed duo, als ze dat bij PSV nu nog niet weten

PPS: In de thuiswedstrijd tegen CSKA was Perez de beste PSV'er, natuurlijk speelt hij vanavond.
Dat is dan fijn. Twee dure spelers die geen goed duo vormen. Deze spelers zal PSV juist in de etalage willen zetten.Baseman schreef:PS: Mocht Koevermans niet spelen, dan geeft Wouters aan toch erg weinig geleerd te hebben van de vorige wedstrijden in de CL. Lazo en Farfan vormen nu eenmaal niet een goed duo, als ze dat bij PSV nu nog niet weten
Waar is trouwens de bravoure van de PSV-ers hier gebleven? Een paar maanden geleden was alles nog joppie toppie.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat kan nog leuk worden. 4 aanvallende middenvelders en twee backs die niet kunnen verdedigen. Ik denk dat CSKA dit vrij makkelijk gaat winnen.Marillion schreef:Op PN gaan ze hier vanuit:
Gomes;
Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld;
Mendez, Culina, Bakkal, Perez;
Farfan en Lazovic.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nou, lekker is dat. Ik had het wel even willen zien maar ik heb niet zo veel zin om naar de 2e keuze te gaan kijken. Dan ga ik eerst lekker zelf trainen. Zie ik de eventuele hoogtepunten vanavond wel.
Opvallend trouwens dat Perez niet speelt. Hij was toch de man in de eerste ontmoeting.
Opvallend trouwens dat Perez niet speelt. Hij was toch de man in de eerste ontmoeting.
Nil volentibus arduum