Nu wel.Peter schreef:Farfan heeft nog geen bal goed geraakt in die 12 minuten tot nu toe.
PSV 2007 - 2008
Bedoelde de counter, simpel ...generaal schreef:Tuurlijk. Typische Klose-goal. Kan iedere prutser. Had ik ook nog wel gemaakt, met m'n straatkleren aan en op sokken. Goals zijn namelijk alleen knap afgerond als ze met een omhaal worden gemaakt of van verre afstand worden gescoordPeter schreef:Zelfs René van Rijswijk had die bal er ingekopt..
Laatst gewijzigd door 999 op di nov 27, 2007 7:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Op welk niveau heb je zelf gevoetbald? Ik gok op een zesde elftal, want anders had je vast wel geweten hoe moeilijk het is om in zo'n kleine ruimte het inlopen en koppen te timen tussen 2 man in.Peter schreef:Op sokken wordt het lastig met dit veld, maar als je gewoon je laarzen aan zou hebben, dan zou je ook nog wel gescoord hebben ja.
Ik denk dat jij hier de simpele ziel bent, want ik reageerde überhaupt niet op jou, dus wat je al dan niet bedoelt zal me worst wezen.Voetske schreef:Bedoelde de counter, simpele ...generaal schreef:Tuurlijk. Typische Klose-goal. Kan iedere prutser. Had ik ook nog wel gemaakt, met m'n straatkleren aan en op sokken. Goals zijn namelijk alleen knap afgerond als ze met een omhaal worden gemaakt of van verre afstand worden gescoordPeter schreef:Zelfs René van Rijswijk had die bal er ingekopt..
Kom ie weer aan met z'n worst, van de Hema ...generaal schreef:Ik denk dat jij hier de simpele ziel bent, want ik reageerde überhaupt niet op jou, dus wat je al dan niet bedoelt zal me worst wezen.Voetske schreef:Bedoelde de counter, simpele ...generaal schreef: Tuurlijk. Typische Klose-goal. Kan iedere prutser. Had ik ook nog wel gemaakt, met m'n straatkleren aan en op sokken. Goals zijn namelijk alleen knap afgerond als ze met een omhaal worden gemaakt of van verre afstand worden gescoord.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als ik in het zesde zou voetballen dan zou ik het misschien iets moeilijker vinden. Blijf jij maar volhouden dat dit een hele knappe goal was, hoor.generaal schreef:Op welk niveau heb je zelf gevoetbald? Ik gok op een zesde elftal, want anders had je vast wel geweten hoe moeilijk het is om in zo'n kleine ruimte het inlopen en koppen te timen tussen 2 man in.Peter schreef:Op sokken wordt het lastig met dit veld, maar als je gewoon je laarzen aan zou hebben, dan zou je ook nog wel gescoord hebben ja.
Laatst gewijzigd door peter op di nov 27, 2007 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
You should take that show on the road.Voetske schreef:Kom ie weer aan met z'n worst, van de Hema ...generaal schreef:Ik denk dat jij hier de simpele ziel bent, want ik reageerde überhaupt niet op jou, dus wat je al dan niet bedoelt zal me worst wezen.Voetske schreef: Bedoelde de counter, simpele ...
Goals op CL-niveau zijn bijna per definitie knap. Leken begrijpen dit niet en die geloven daadwerkelijk dat Berry Powel, Johnny van Beukering of René van Rijswijk zo'n goal ook wel zou maken. Bespottelijk natuurlijk.Peter schreef:Als ik in het zelfde zou voetballen dan zou ik het misschien iets moeilijker vinden. Blijf jij maar volhouden dat dit een hele knappe goal was, hoor.generaal schreef:Op welk niveau heb je zelf gevoetbald? Ik gok op een zesde elftal, want anders had je vast wel geweten hoe moeilijk het is om in zo'n kleine ruimte het inlopen en koppen te timen tussen 2 man in.Peter schreef:Op sokken wordt het lastig met dit veld, maar als je gewoon je laarzen aan zou hebben, dan zou je ook nog wel gescoord hebben ja.
Tja, iedereen ziet dat de russen druk zetten, dat er ruimte achterin ontstaat, zag je net met de kans van Laatmefallenfiets.generaal schreef:Ja, want die is uitermate geschikt om tegen een Russisch fysiek sterk collectief te laten voetballen... Rennis Dommedahl speelt gelukkig niet in Eindhoven.Voetske schreef:Ik zou nu Rommedahl inbrengen ...
Blij met de punten ...
Ook al is er ruimte om 20 Hummers te parkeren, dan nog zal Rommedahl tegen spelers van dergelijk niveau tekort komen.Voetske schreef:Tja, iedereen ziet dat de russen druk zetten, dat er ruimte achterin ontstaat, zag je net met de kans van Laatmefallenfiets.generaal schreef:Ja, want die is uitermate geschikt om tegen een Russisch fysiek sterk collectief te laten voetballen... Rennis Dommedahl speelt gelukkig niet in Eindhoven.Voetske schreef:Ik zou nu Rommedahl inbrengen ...