PSV 2007 - 2008
Ik vind CSKA Moskou anders een heel matige ploeg. Echt een nummer 4 in de poule. Het kan wel zijn dat ze hun spitsen missen, maar ik ontdek geen enkele inventiviteit en verdedigend is het ook niet veel.generaal schreef:Ook al is er ruimte om 20 Hummers te parkeren, dan nog zal Rommedahl tegen spelers van dergelijk niveau tekort komen.
Geen Perez.

Het stinkt aan alle kanten!
Nivo, zit ik naar NIVO te kijken.Dach het niet ..generaal schreef:Ook al is er ruimte om 20 Hummers te parkeren, dan nog zal Rommedahl tegen spelers van dergelijk niveau tekort komen.Voetske schreef:Tja, iedereen ziet dat de russen druk zetten, dat er ruimte achterin ontstaat, zag je net met de kans van Laatmefallenfiets.generaal schreef: Ja, want die is uitermate geschikt om tegen een Russisch fysiek sterk collectief te laten voetballen... Rennis Dommedahl speelt gelukkig niet in Eindhoven.
Blij met de punten ...
Dit CSKA stelt niets voor. Ik neem toch aan dat PSV dit uitspeelt. Met een beetje geluk bij de andere uitslag in de poule vanavond, kunnen ze misschien nog stunten in de laatste wedstrijd. Immers, verzekerd van Uefa ben je, geen druk erop, vol op de aanval tegen Inter zou ik zeggen. Laat die gasten maar beven, die moeten dan komen.
Rommedahl had het al zwaar tegen verdedigers uit de kelder van het Premiership. De Berezutski broertjes en Ignasevich zijn echt wel beter dan die verdedigers.Voetske schreef:Nivo, zit ik naar NIVO te kijken.Dach het niet ..generaal schreef:Ook al is er ruimte om 20 Hummers te parkeren, dan nog zal Rommedahl tegen spelers van dergelijk niveau tekort komen.Voetske schreef: Tja, iedereen ziet dat de russen druk zetten, dat er ruimte achterin ontstaat, zag je net met de kans van Laatmefallenfiets.
Ja dat zag je bij die wereldgoalgeneraal schreef:Rommedahl had het al zwaar tegen verdedigers uit de kelder van het Premiership. De Berezutski broertjes en Ignasevich zijn echt wel beter dan die verdedigers.Voetske schreef:Nivo, zit ik naar NIVO te kijken.Dach het niet ..generaal schreef: Ook al is er ruimte om 20 Hummers te parkeren, dan nog zal Rommedahl tegen spelers van dergelijk niveau tekort komen.

Blij met de punten ...
Zo te lezen heb ik niets gemist.
Belangrijke punten voor Psv. Normaal gesproken zit de volgende ronde er denk ik niet in maar de volgende ronde van de uefa cup is nu dus een feit. Dat had ik vooraf niet verwacht maar toen ging ik er ook nog vanuit dat CSKA gewoon zijn beste elftal zou opstellen.
Belangrijke punten voor Psv. Normaal gesproken zit de volgende ronde er denk ik niet in maar de volgende ronde van de uefa cup is nu dus een feit. Dat had ik vooraf niet verwacht maar toen ging ik er ook nog vanuit dat CSKA gewoon zijn beste elftal zou opstellen.
Nil volentibus arduum
Mijn voorspelling is niet uitgekomen. Maar in mijn verdediging: ik was slecht ingevoerd en had geen idee dat CSKA haar drie beste veldspelers niet op zou stellen. Dan ben ik toch blij dat Ajax het akkefietje met Suarez en Luque anders heeft opgelost. Pfjew, lang leve de clubleiding van Ajax. 
Mijn felicitaties gaan uit naar de PSV'ers. Het is allemaal niet overtuigend, maar Europees overwinteren is altijd mooi.

Mijn felicitaties gaan uit naar de PSV'ers. Het is allemaal niet overtuigend, maar Europees overwinteren is altijd mooi.
Maar zonder die drie spelers heeft CSKA bar weinig in huis. Die ploeg staat niet voor niets troosteloos onderaan met 1 punt.
1-0 voor Inter.
1-0 voor Inter.
Laatst gewijzigd door joey op di nov 27, 2007 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!