AZ 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
AS‘Larissa beter dan Ajax en PSV'
Louis van Gaal had het vooraf al voorspeld, maar was na afloop toch tevreden. AZ behaalde een moeizame overwinning op Larissa en deed daarmee een grote stap richting overwintering in de UEFA Cup. Daarnaast bleven de Alkmaarders voor de 32e maal op rij zonder nederlaag in Europees voetbal.
“Dit is de beste ploeg waar we dit seizoen tot nu toe tegen gespeeld hebben”, vond de trainer van AZ na afloop. “Inclusief Ajax en PSV, maar AZ heeft vanavond heel volwassen gespeeld en verdiend gewonnen. De Grieken waren ongelofelijk sterk tussen de linies.”
Ja, wereldtop dat Larissa...

Hoeveel was AZ-Ajax ook al weer?

Het stinkt aan alle kanten!
-
Het zijn altijd suggestieve uitspraken, maar Larissa was zeker geen verkeerde ploeg hoor!joey schreef:AS‘Larissa beter dan Ajax en PSV'
Louis van Gaal had het vooraf al voorspeld, maar was na afloop toch tevreden. AZ behaalde een moeizame overwinning op Larissa en deed daarmee een grote stap richting overwintering in de UEFA Cup. Daarnaast bleven de Alkmaarders voor de 32e maal op rij zonder nederlaag in Europees voetbal.
“Dit is de beste ploeg waar we dit seizoen tot nu toe tegen gespeeld hebben”, vond de trainer van AZ na afloop. “Inclusief Ajax en PSV, maar AZ heeft vanavond heel volwassen gespeeld en verdiend gewonnen. De Grieken waren ongelofelijk sterk tussen de linies.”
Ja, wereldtop dat Larissa...![]()
Hoeveel was AZ-Ajax ook al weer?
-
Ach.. ik denk dat wij er niet veel over mogen zeggen... Slavia, Kopenhagen, Zagreb....Thijs schreef:Louis moest gewoon weer even een bijzondere uitspraak doen hoor. Larissa, als je niet beter zou weten zou je denken dat AZ gisteren tegen een meisje van 10 heeft gevoetbald ofzo. Wie had er nou ooit van dat team gehoord?
Anyway, mooi record.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat zeg ik ook niet. Alleen moet Louis nu niet gaan doen alsof de nr. 11 van Griekenland een betere ploeg is dan de koploper van Nederland of CL-deelnemer PSV.GangstaRiB schreef: Ach.. ik denk dat wij er niet veel over mogen zeggen... Slavia, Kopenhagen, Zagreb....
Zondag tegen uit tegen FC Twente, dan mogen ze het weer laten zien.
-
Het is ook ietwat overdreven, maar wij moeten niet alsof de nummer 11 van Griekenland er geen klote van kan. AZ is bijna verplicht te winnen van Larrisa omdat het zo verwacht wordt, terwijl daar helemaal geen reden voor is.Thijs schreef:Dat zeg ik ook niet. Alleen moet Louis nu niet gaan doen alsof de nr. 11 van Griekenland een betere ploeg is dan de koploper van Nederland of CL-deelnemer PSV.GangstaRiB schreef: Ach.. ik denk dat wij er niet veel over mogen zeggen... Slavia, Kopenhagen, Zagreb....
Zondag tegen uit tegen FC Twente, dan mogen ze het weer laten zien.
On-topic: Goed resultaat voor AZ, ik kijk toch wel met jaloezie naar hun mentaliteit. Ajax laat zich in Europese wedstrijden niet zelden naar de slachtbank leiden, terwijl AZ stug punten blijft behalen.
Het valt niet mee om steeds het rare gedrag van LVG te moeten goedpraten.GangstaRiB schreef:Het is ook ietwat overdreven, maar wij moeten niet alsof de nummer 11 van Griekenland er geen klote van kan. AZ is bijna verplicht te winnen van Larrisa omdat het zo verwacht wordt, terwijl daar helemaal geen reden voor is.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Ach.. ik wil het absoluut niet goedpraten, maar Van Gaal wordt altijd zwart-wit op z'n uitspraken gepakt en dat vind ik niet altijd even eerlijk.joey schreef:Het valt niet mee om steeds het rare gedrag van LVG te moeten goedpraten.GangstaRiB schreef:Het is ook ietwat overdreven, maar wij moeten niet alsof de nummer 11 van Griekenland er geen klote van kan. AZ is bijna verplicht te winnen van Larrisa omdat het zo verwacht wordt, terwijl daar helemaal geen reden voor is.