PSV 2007 - 2008
Kijk Thomas, Valckx leeft nog

PSV rekent op contractverlenging Salcido
het Algemeen Dagblad meldt dat PSV goede hoop heeft dat het op korte termijn met Salcido tot een akkoord kan komen over het openbreken en verlengen van zijn contract. 'Laten we zeggen dat de gesprekken zeer constructief verlopen. We hebben er het volste vertrouwen in dat het goed komt' aldus Valckx in het AD.
Salcido heeft zo z'n gebreken, maar hij is bezig aan een ijzersterk seizoen. In de mandekking haalt hij vrijwel altijd een voldoende en in voetballend opzicht is hij ook prima.Bertje schreef:Mwah, zekerheidje zeer zeker niet hoor.
Hij lijkt gewoon goed door die misbaksels om hem heen. Hij kan voor geen meter timen en verliest regelmatig het lopende duel.
Hij kan daarentegen wel vooruitverdedigen, wat altijd een pluspunt is, en heeft een meer dan aardige pass.
Dit zegt genoeg over Mendez:
PN
30/11/2007 - 'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'
(Gepost door RvN)
BRON: CRE
Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.
PN
Salcido als rechter zoneverdediger? Volgens mij is hij vooral geschikt als linker CV, linksback en als meest linker verdediger in een driemansdefensie.Harm schreef:Ik vind hem nog steeds meer back of rechts in de zone dan een pure centrumverdediger.
Voor zo'n klein ventje is het trouwens een behoorlijke koppert.
Maar ik dacht dat Salcido eigendom van Chelsea was...
Hopelijk klopt dit gerucht.Thomas schreef:Dit zegt genoeg over Mendez:
30/11/2007 - 'PSV vraagt 2,5 miljoen dollar voor Mendez'
(Gepost door RvN)
BRON: CRE
Volgens CRE in Ecuador zou Barcelona Sporting Club in Ecuador een poging hebben ondernomen om Edison Mendez terug te halen naar Ecuador. De club had Mendez het liefst willen huren, maar volgens CRE wilde PSV de middenvelder alleen verkopen. PSV zou 2,5 miljoen dollar vragen voor Mendez.
PN
Links rechts. Tomato tomatogeneraal schreef:Salcido als rechter zoneverdediger? Volgens mij is hij vooral geschikt als linker CV, linksback en als meest linker verdediger in een driemansdefensie.Harm schreef:Ik vind hem nog steeds meer back of rechts in de zone dan een pure centrumverdediger.
Voor zo'n klein ventje is het trouwens een behoorlijke koppert.
Maar ik dacht dat Salcido eigendom van Chelsea was...