PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal »

Kut Lazovic. Maar ja, nou speelt de Koef tenminste tegen Ajax.
Laudrup

Bericht door Laudrup »

Hoeveel kansen heb je nodig De Graafschap....
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Er zit nog een week tussen, Generaal.

Die Lazovic spoort gewoon niet.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Er zit nog een week tussen, Generaal.

Klopt, maar ik dacht dat ie op scherp stond. Die kaarten waren zó overbodig: geel voor hands en geel voor te vroeg inlopen bij een vrije trap.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

generaal schreef:
Thomas schreef:Er zit nog een week tussen, Generaal.

Klopt, maar ik dacht dat ie op scherp stond. Die kaarten waren zó overbodig: geel voor hands en geel voor te vroeg inlopen bij een vrije trap.
En liedjes waren dan ook zijn deel... :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

In ieder geval een hele moeizame overwinning voor PSV. Ook mooi dat men niet heeft kunnen werken aan het doelsaldo.

En voor Perez was niet eens een invalbeurtje weggelegd.
generaal

Bericht door generaal »

Peter schreef:In ieder geval een hele moeizame overwinning voor PSV. Ook mooi dat men niet heeft kunnen werken aan het doelsaldo.

En voor Perez was niet eens een invalbeurtje weggelegd.
Maar gelukkig geen puntverlies. Ajax - PSV zal een belangrijke graadmeter worden voor Wouters.
peter

Bericht door peter »

Ik heb er niets van gezien, maar ik denk dat Ajax een hele goede kans maakt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het op dit moment erg stroef gaat daar.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Hadden jullie niet meteen even kunnen melden dat Aissati weer geen minuut gespeeld heeft. Topnieuws. Aissati come home! :ajaxscarf.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Hadden jullie niet meteen even kunnen melden dat Aissati weer geen minuut gespeeld heeft. Topnieuws. Aissati come home! :ajaxscarf.gif:
Gokje: over 2 weken wordt bekend gemaakt dat ie naar Inter gaat.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Thomas schreef:Hadden jullie niet meteen even kunnen melden dat Aissati weer geen minuut gespeeld heeft. Topnieuws. Aissati come home! :ajaxscarf.gif:
Valt wel op he.. bij geen 1 trainer mag ie meedoen.. geeft toch te denken.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Iedereen dat interview net gezien? Hij denkt alleen aan PSV, maar hij vindt het het belangrijkst dat hij iedere week speelt en het maakt hem niet uit waar dat is. Bovendien streelt het hem dat een topclub als Ajax hem wil.

Kortom, die wil wel.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Maar door de regels heen hoor ik toch ook wel dat ie eigenlijk het liefst bij Psv blijft.
peter

Bericht door peter »

Generaal heeft zeker ook gemist dat Aisatti het 'heel belangrijk vond om iedere week te spelen'. Zoiets zeg je niet als je met een club als Inter bezig bent. Ik begin er steeds meer in te geloven dat die jongen naar Ajax gaat. Dat hij niet iedere week speelt zegt me niet zoveel, trouwens. Volgens velen moest een voetballer als Perez ook iedere week spelen, maar die speelt nu ook weer niet bij PSV.
peter

Bericht door peter »

Verder vond ik die rode kaart van Lazovic maar erg kinderachtig, hoor. Zal allemaal volgens het boekje zijn, maar truttig was het wel.
Daniel

Bericht door Daniel »

Mwah, ik verwacht eigenlijk wel dat hij er met PSV uitkomt maar dat hij PSV ff door het stof wil laten kruipen. Of hij vertrekt naar een buitenlandse club.
Baseman

Bericht door Baseman »

Volgens mij hebben de meesten hier niets gezien van de wedstrijd, PSV speelde namelijk een uitstekend 1e uur ! Alleen was vooral Bakkal te zelfzuchtig, 2 keer afgeven op Lazo en het zou 0-3 zijn geweest bij de rust. Farfan miste ook nog een grote kans. Ik had liever Koef naast Lazo gezien, al lijkt Farfan wel eindelijk uit zijn flinke vormdip te komen.

De 2e gele kaart voor Lazo leek me terecht (wel ontzettend flauw voor een 2e gele), maar zijn 1e was een schandalige. Het was weer een ouderwetse Luinge show...

Wat betreft Isi, hij had nogal grote uitspraken voor een mannetje van 19. Ten eerste zou hij centraal moeten spelen (speeltijd op een andere positie is hem blijkbaar te min) en ten tweede moet hij iedere week spelen, desnoods bij een andere club. Bij mijn weten heeft echter geen enkele speler een vaste basisplaats, laat staan iemand die nog weinig heeft laten zien in de hem gegeven speeltijd. Zoals ik al eerder zei, de mentaliteit van Isi is vrij bedroevend. Doodzonde dat hij niet wil knokken voor een plek in het team, maar het tekent hem wel. Hopelijk ziet hij het licht nog.

PS: Dat gezeur op Perez hier begint vrij triest te worden, de frustratie zit diep blijkbaar. Daarbij is het natuurlijk humor dat Isi hier bijna als de verlosser wordt gezien, terwijl hij een grotere mond heeft dan Perez.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Idd meneer wil niet alleen iedere week spelen.. nee het moet ook nog centraal zijn.. en dat is dan 19 jaar.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:PS: Dat gezeur op Perez hier begint vrij triest te worden, de frustratie zit diep blijkbaar. Daarbij is het natuurlijk humor dat Isi hier bijna als de verlosser wordt gezien, terwijl hij een grotere mond heeft dan Perez.
Ach, sinds er over en weer wat geflirt wordt tussen Ajax en Aissati kan Aissati werkelijk niets meer goed doen bij jou. Zo gaan die dingen nu eenmaal vaak. Ik vond Perez vorig seizoen al overschat en vind het gewoon grappig dat hem nu bij PSV hetzelfde lijkt te gaan overkomen als vorig seizoen bij Ajax.

Aissati heeft misschien een wat grote mond, maar hij wordt ook een beduidend betere voetballer dan Perez. Van hem kan ik het enigszins hebben. Helemaal aangezien het niet mijn probleem is. Hij krijgt bij PSV weinig speeltijd en baalt daar van. Het zal deels aan zijn instelling liggen dat hij zich niet in het elftal knokt, maar aan de andere kant is het wel lullig voor die jongen dat hij zich iedere keer moet bewijzen op een plek die niet de zijne is. Het is een beetje hetzelfde als Koster Urby nu iedere keer de kans zou geven om zich weer in de basis te knokken op de plek van linkshalf op een driemansmiddenveld.

Even los van dit alles, Base. Krijg jij bij dit interview niet ook voor het eerst de indruk dat Aissati weldegelijk open staat voor Ajax?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Thomas schreef:Ik vond Perez vorig seizoen al overschat en vind het gewoon grappig dat hem nu bij PSV hetzelfde lijkt te gaan overkomen als vorig seizoen bij Ajax.
Perez moet de vedette zijn, vrijgesteld van verdedigend werk. Hij moet kunnen doen wat hij wil en de rest moet voor hem werken. Zit er bij een topclub niet in. Uiteindelijk is hij ook weer geen Riquelme.
Aissati heeft misschien een wat grote mond, maar hij wordt ook een beduidend betere voetballer dan Perez. Van hem kan ik het enigszins hebben. Helemaal aangezien het niet mijn probleem is. Hij krijgt bij PSV weinig speeltijd en baalt daar van. Het zal deels aan zijn instelling liggen dat hij zich niet in het elftal knokt, maar aan de andere kant is het wel lullig voor die jongen dat hij zich iedere keer moet bewijzen op een plek die niet de zijne is.
Ik kan me goed voorstellen dat de supporters van PSV zich ergeren aan het gedrag van Aissati. Niets presteren, een grote mond en dan nog flirten met Ajax ook. Als een van onze talenten dat zou doen, zouden wij dat ook niet leuk vinden.
Aissati is heel erg snel de hemel in geschreven. Hij moet het allemaal nog waarmaken. Meneer wil alleen centraal op het middenveld spelen? Ik vind dat geen goed teken.
Het stinkt aan alle kanten!
999

Bericht door 999 »

Zou ie het zo gezegt hebben " IK WIL ALLEEN CENTRAAL OP HET MIDDENVELD SPELEN", of zal het, zoals dat bijna altijd gaat bij journalisten die willen scoren , zijn geweest "Ik speel het liefst centraal op het middenveld, MAAR ... "
Blij met de punten ...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ik heb een link naar een interview geplaatst in de transferzone, Voetske. Hij zegt dat het 'niet de afspraak' was dat hij hangend op de flank zou spelen. Enfin, kijk zelf maar.
999

Bericht door 999 »

Jöhnk schreef:Ik heb een link naar een interview geplaatst in de transferzone, Voetske. Hij zegt dat het 'niet de afspraak' was dat hij hangend op de flank zou spelen. Enfin, kijk zelf maar.
Ik hoor hem nergens zeggen dat ie " ALLEEN CENTRAAL OP HET MIDDENVELD WIL SPELEN ".Ik hoor hem wel zeggen dat er afspraken zijn gemaakt, als dat waar is, dan is dat van de kant van Psv niet slim.Dat menneke wil spelen, en dat geeft wrevel.Tja, hij zou natuurlijk ook voor de camera al lachend kunnen roepen dat hem het helemaal geen ruk uitmaakt dat ie op de bank zit.

Verder zegt ie verschillende keren dat ie met Psv bezig is, al zegt dat natuurlijk ook niet alles.
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik kan me best voorstellen dat er een gesprek is geweest waarin afspraken gemaakt zijn. Er is ongetwijfeld gesproken over nog een jaar uitlenen (in combinatie met contractverlenging), of terughalen.
Baseman

Bericht door Baseman »

joey schreef:Perez moet de vedette zijn, vrijgesteld van verdedigend werk. Hij moet kunnen doen wat hij wil en de rest moet voor hem werken. Zit er bij een topclub niet in. Uiteindelijk is hij ook weer geen Riquelme.
Ik kan me hier aardig in vinden, maar het gaat mij meer om de beeldvorming over Perez. Hij krijgt nu minder speeltijd en meteen ligt iedereen hier dubbel, dat vind ik dus onzin. Niemand is groter dan de club en daarbij heb ik nog geen onvertogen woord van Perez gehoord. De commentator maakte daarover weer een belachelijke opmerking tijdens de samenvatting, volgens hem zat Perez te balen op de bank...goh, inderdaad heel raar dat hij liever speelt. Verder zullen Koef en Isi ook niet vrolijk zijn geweest met hun plaats op de bank, daar wordt echter niets over gezegd. Erg droevige berichtgeving weer, maar je raakt het helaas gewend.
Ik kan me goed voorstellen dat de supporters van PSV zich ergeren aan het gedrag van Aissati. Niets presteren, een grote mond en dan nog flirten met Ajax ook. Als een van onze talenten dat zou doen, zouden wij dat ook niet leuk vinden.
Aissati is heel erg snel de hemel in geschreven. Hij moet het allemaal nog waarmaken. Meneer wil alleen centraal op het middenveld spelen? Ik vind dat geen goed teken.
Helemaal mee eens :biggthumpup.gif:
Natuurlijk is Isi een groot talent, maar vooralsnog maakt hij het niet waar, hij wil niet knokken voor zijn plaats, hij klaagt alleen maar in de media en nu eist hij min of meer ineens een plaats centraal op het middenveld en een basisplaats. Grote woorden voor iemand van slechts 19...neem een voorbeeld aan Afellay en Marcellis, die hebben keihard gewerkt en worden daarvoor beloond, zoals het hoort. Ibi heeft ook gedurende 2 jaar meerdere posities gehad, ook als rechtsbuiten. Maar hij maakte er wat van en werkte voor het teambelang op die momenten, waar Isi alleen baalt, zeurt en ook nog eens niet presteert. Ontzettend jammer.

De kans is overigens dat hij naar Inter vertrekt, zie zijn erg geïnteresseerd. En mocht Isi niet willen bijtekenen, dan verkoopt PSV hem natuurlijk veel liever aan Inter dan aan Ajax. En ondanks dat Isi vooral wil spelen, zal hij de vele Euro's van Inter niet zomaar afwijzen. Maar de hoop op bijtekenen blijft, het is afwachten tot de winterstop.

PS: Er is de kans dat Afellay weggekocht gaat worden (Koeman wil hem in de winterstop al halen en na dit seizoen zullen meerdere clubs geïnteresseerd zijn), wat Isi zijn opvolger maakt en hij dus een basisspeler centraal op het middenveld kan worden.

PPS: R. Koeman is vrij triest bezig weer, hij wil spelers van zowel Ajax als PSV kopen. Hij laat zich goed kennen zo, al komt het niet onverwacht.
Gesloten