PSV 2007 - 2008
Neuh, het was eigenlijk een heel redelijk interview.Harm schreef:Ligt het nu aan mij of zijn de reacties op het interview allemaal zwaar overtrokken?
Gomes geeft aan dat hij het met een aantal zaken niet eens is en dat hij daarom nog niet getekend heeft. In zijn ogen is de deur helemaal niet dicht, maar moet hij even een aantal zaken op een rijtje krijgen.
Ik lees nergens dat hij weg gaat.
Veel leuker was het interview met Vanenburg.

Die uitspraak kwam uiteraard ook nog even voorbij. Alsof Cruijff zelf zo'n goede stem heeft. Haha...
Ik wil vanavond wel even kijken of ik wat quotes hier kan plaatsen. Heb het blad nu niet bij de hand.
Maar wat ik me zo in ieder geval nog herinner was dat hij het vreemd vind dat Psv hem een functie heeft aangeboden als techniektrainer terwijl ze toch een nieuwe hoofdcoach nodig hadden. Ze hadden hem toch tenminste als assistent kunnen vragen.
Verder was zijn ontslag bij Helmond Sport uiteraard onterecht. En zou hij, als hij geld genoeg had wel een club uit de jupiler league willen kopen want die brengt hij dan zo naar de eredivisie. Waarschijnlijk net zoals hij dat bij Helmond Sport heeft gedaan.....
Ik wil vanavond wel even kijken of ik wat quotes hier kan plaatsen. Heb het blad nu niet bij de hand.
Maar wat ik me zo in ieder geval nog herinner was dat hij het vreemd vind dat Psv hem een functie heeft aangeboden als techniektrainer terwijl ze toch een nieuwe hoofdcoach nodig hadden. Ze hadden hem toch tenminste als assistent kunnen vragen.
Verder was zijn ontslag bij Helmond Sport uiteraard onterecht. En zou hij, als hij geld genoeg had wel een club uit de jupiler league willen kopen want die brengt hij dan zo naar de eredivisie. Waarschijnlijk net zoals hij dat bij Helmond Sport heeft gedaan.....
Nil volentibus arduum
Niet Sinterklaas, maar Koeman is natuurlijk de schuldige!
www.supver-psv.nlSupportersvereniging PSV vraagt verklaring PSV inzake Gomes
PSV gestraft voor haar coulante houding jegens Koeman?
5 dec 2007 - Door: DvG
Gomes moet blijven!
De Supportersvereniging PSV heeft, bij monde van haar voorzitter, contact opgenomen met de Algemeen Directeur van PSV, Jan Reker, betreffende het interview met Gomes in het blad Voetbal International.
Uitgangspunt van het telefonisch onderhoud was, Gomes moet behouden blijven voor PSV.
Het blijkt dat Gomes bijna mondeling akkoord was met PSV. Maar waarschijnlijk heeft een telefoontje vanuit Valencia de onderhandelingen op scherp gezet.
Met “dank“ aan de huidige Nederlandse coaches van Valencia die op een zeer coulante wijze, voor ons te coulant, tussentijds bij PSV konden vertrekken.
Deze coulante houding van PSV ten opzichte van haar oud trainer(s)wordt op beschamende wijze beantwoord.
Inmiddels is door Jan Reker toegezegd dat op de meest korte termijn getracht zal worden de plooien met Gomes glad te strijken en alles in het werk zal worden gesteld om hem voor PSV te behouden.
Het mag niet gebeuren dat het boegbeeld van PSV gaat afhaken en elders, wellicht Valencia, zijn voetballoopbaan gaat vervolgen.
PSV supporters hebben massaal gereageerd voor het behoud van Gomes en Aissati , de supportersvereniging is het daarmee volledig mee eens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Even een paar opvallende uitspraken uit het Vanenburg interview op een rijtje:
'Psv belde mij op voor de baan van techniektrainer. Dan vertrekt er een hoofdtrainer en bellen ze voor zoiets!'
'De kritiek van Johan Cruijff op mijn stem? Lachwekkend. Alsof hij zelf zo'n geweldige stem heeft. Pure lulkoek!
'Louis van Gaal is iemand met wie je mij kunt vergelijken. Alleen ben ik absoluut niet eigenwijs.'
'Over tien jaar heb ik een nationaal elftal getraind, denk ik.'
'Zoals Oranje nu speelt? Dan heb ik bij Helmond Sport nog meer gepresteerd.'
'Als ik nu geld genoeg had, kocht ik een club. Ik weet zeker dat ik een club uit de Eerste Divisie binnen vijf jaar naar de subtop in Nederland zou kunnen brengen.'
'Psv belde mij op voor de baan van techniektrainer. Dan vertrekt er een hoofdtrainer en bellen ze voor zoiets!'
'De kritiek van Johan Cruijff op mijn stem? Lachwekkend. Alsof hij zelf zo'n geweldige stem heeft. Pure lulkoek!
'Louis van Gaal is iemand met wie je mij kunt vergelijken. Alleen ben ik absoluut niet eigenwijs.'
'Over tien jaar heb ik een nationaal elftal getraind, denk ik.'
'Zoals Oranje nu speelt? Dan heb ik bij Helmond Sport nog meer gepresteerd.'
'Als ik nu geld genoeg had, kocht ik een club. Ik weet zeker dat ik een club uit de Eerste Divisie binnen vijf jaar naar de subtop in Nederland zou kunnen brengen.'
Nil volentibus arduum
Hij heeft ook wel eens gezegd dat hij als voetballer eigenlijk beter was dan Cruijff ooit geweest was en dat Cruijff daarom de pik op hem had. Cruijff was namelijk jaloers.
Ter vergelijking: Cruijff liep en loopt weg met Van Basten. Die was een beetje beter dan Vanenburg.

Ter vergelijking: Cruijff liep en loopt weg met Van Basten. Die was een beetje beter dan Vanenburg.

Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
VI'Gomes hóéft niet per se om de tafel met PSV'
PSV heeft nog steeds goede hoop dat de vrede met doelman Gomes snel kan worden getekend. De Braziliaan haalde deze week fel uit in Voetbal International.
Algemeen directeur Jan Reker van PSV overlegde donderdag met Gomes' zaakwaarnemer. 'Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest', zegt Reker in De Telegraaf. 'Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger.'
Gomes blíjft overigens achter zijn woorden staan: 'Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se.'
Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, spreekt tegen dat hij de door Reker overeengekomen aanbieding heeft ingetrokken. 'Wij geven daar gewoon goedkeuring aan. Het enige wat er is gebeurd, is dat we er weinig haast mee hebben gemaakt, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2011 doorloopt.'
Schuitema heeft zich verbaasd over Gomes' uitlatingen in VI: 'Mijnheer positivo heeft nul reden zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgesprongen, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes.'
Mijnheer positivo?

Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
komt helemaal goed....joey schreef:VI'Gomes hóéft niet per se om de tafel met PSV'
PSV heeft nog steeds goede hoop dat de vrede met doelman Gomes snel kan worden getekend. De Braziliaan haalde deze week fel uit in Voetbal International.
Algemeen directeur Jan Reker van PSV overlegde donderdag met Gomes' zaakwaarnemer. 'Er is een vervolgafspraak gepland, omdat ik naar een andere afspraak moest', zegt Reker in De Telegraaf. 'Ik wil niet ingaan op wat er inhoudelijk is besproken, want dan maak ik de situatie alleen maar erger.'
Gomes blíjft overigens achter zijn woorden staan: 'Misschien gaan we na de wedstrijd tegen Roda JC nog een keer om de tafel, maar voor mij hoeft dat niet per se.'
Frits Schuitema, voorzitter van de raad van commissarissen, spreekt tegen dat hij de door Reker overeengekomen aanbieding heeft ingetrokken. 'Wij geven daar gewoon goedkeuring aan. Het enige wat er is gebeurd, is dat we er weinig haast mee hebben gemaakt, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2011 doorloopt.'
Schuitema heeft zich verbaasd over Gomes' uitlatingen in VI: 'Mijnheer positivo heeft nul reden zich zo op te stellen. Hij heeft helemaal niks te klagen over de manier waarop PSV met hem is omgesprongen, want wij hebben al drie keer zijn contract opengebroken. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er uiteindelijk gewoon uitkomen met Gomes.'
Mijnheer positivo?

Wat een lekker opmerking!
Niet te geloven zeg. Daar ligt tegenwoordig echt alles op straat. Waarom moeten die Schuitema en Reker dit nu weer roepen? Westerhof is er zo onderhand niks bij.
Dit is niet de manier waarop je met voetballers moet omgaan. Voor je het weet is hun ego beschadigd en dan kun je het wel vergeten.
Dit is niet de manier waarop je met voetballers moet omgaan. Voor je het weet is hun ego beschadigd en dan kun je het wel vergeten.
Nil volentibus arduum
www.vi.nl'Modric mogelijk via Londen naar Eindhoven'
07/12/2007 13:45
Chelsea wil Luka Modric van Dinamo Zagreb overnemen en de speler direct verhuren aan PSV. Dat meldt de Kroatische krant Vecernji List vrijdag.
Modric was in de interland Engeland-Kroatië de grote uitblinker aan Kroatische kant en deed ook van zich spreken toen hij met zijn club tegen Ajax aantrad in de Champions League-voorronde. Ajax wilde de speler destijds naar Amsterdam halen, maar haakte af vanwege de hoge transfersom.