PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik doelde ook niet op de buitenspelval met dat goed uitstappen.Jöhnk schreef:Van De Fauw ben ik niet gecharmeerd. Hij maakt de buitenspelval regelmatig onklaar.
Lamah en Cissé zijn mooie slangenmensen. Ik heb de traptechniek van Lamah alleen verkeerd ingeschat. Vooral z'n schot is Afrikaans matig. Tioté is een betere rechtshalf dan Gabri.goodfella schreef:Welke spelers vind jij eventueel Ajax waardig materiaal Thomas?
Roda heeft trouwens een goede manier gevonden om het dit PSV moeilijk te maken. Simons is een uitstekende controleur en vreet de meeste directe tegenstanders helemaal op, maar hij houdt er niet zo van om over de gehele breedte van het veld te controleren. Roda speelde daar op in met Hadouir die van kant naar kant zwierf en met halfspelers Bodor en Tioté die allebei in staat zijn de verticale pass te geven op de uitstekend naar binnen trekkende Cissé en Lamah. Simons, Marcellis en Zonneveld wisten er geen raad mee en Rajkovic en Salcido zijn geen spelers voor de zonedekking.
De T.Nare reden wissel De Fauw
AMSTERDAM - Eén van de wissels die Roda-trainer Raymond Atteveld in het competieduel tegen PSV toepaste, had een nare reden. Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, onwel werd. Hij moest worden gereanimeerd. De maker van het eerste doelpunt ging met zijn vader mee naar het ziekenhuis.
"De overwinning is nu bijzaak geworden”, aldus Atteveld. "Toen we doorkregen wat er gebeurde met de vader van De Fauw heb ik hem gewisseld. Ik wilde ervoor zorgen dat hij als zoon zo snel mogelijk bij zijn vader kon zijn.”
De situatie van vader De Fauw was direct na het duel nog kritiek. "Hij ademt weer”, zei Atteveld. "We wensen Davy en zijn familie alle sterkte de komende dage
Blij met de punten ...
- LouisXIV & co
Interessant nieuwtje heeft Paganitzu van PN opgepikt.
Jorge Ramos geeft aan dat tussen maandag en woensdag bekend gaat worden dat Francisco Javier 'Maza' Rodríguez van Chivas naar PSV vertrekt. Het mooie aan het filmpje is dat de overige twee commentatoren voordat het bekend wordt een paar keer gokken om welke speler van Chivas het is. Omar Bravo? No. Alberto Medina? No. Gonzalo Pineda? Tampoco. Jonny Magallón? Tampoco. Vervolgens geeft Ramos dus de naam en zegt er achteraan dat vele mensen het niet zullen geloven vanwege de kritiek die Maza te verduren heeft gekregen.
En inderdaad, Maza is niets speciaals en bovendien al 26. Qua kracht, lengte en snelheid zit het allemaal wel goed, maar verder houdt het allemaal niet veel over. Als ik Rajkovic zo aan het werk heb gezien (behoudens die wedstrijd van gisteravond dan) dan heeft die meer potentie. Ik zou het een rare aankoop vinden van PSV en ik moet het eerst nog maar zien. Magallón zou ik in ieder geval een stuk logischere keuze vinden als PSV toch gaat shoppen bij Chivas. Of ze moeten voor een van de jonkies gaan. Dat kan natuurlijk ook nog.
Jorge Ramos geeft aan dat tussen maandag en woensdag bekend gaat worden dat Francisco Javier 'Maza' Rodríguez van Chivas naar PSV vertrekt. Het mooie aan het filmpje is dat de overige twee commentatoren voordat het bekend wordt een paar keer gokken om welke speler van Chivas het is. Omar Bravo? No. Alberto Medina? No. Gonzalo Pineda? Tampoco. Jonny Magallón? Tampoco. Vervolgens geeft Ramos dus de naam en zegt er achteraan dat vele mensen het niet zullen geloven vanwege de kritiek die Maza te verduren heeft gekregen.
En inderdaad, Maza is niets speciaals en bovendien al 26. Qua kracht, lengte en snelheid zit het allemaal wel goed, maar verder houdt het allemaal niet veel over. Als ik Rajkovic zo aan het werk heb gezien (behoudens die wedstrijd van gisteravond dan) dan heeft die meer potentie. Ik zou het een rare aankoop vinden van PSV en ik moet het eerst nog maar zien. Magallón zou ik in ieder geval een stuk logischere keuze vinden als PSV toch gaat shoppen bij Chivas. Of ze moeten voor een van de jonkies gaan. Dat kan natuurlijk ook nog.
Fijn he CL door de weeks en dan Zondag naar Amsterdamwimpey schreef:Wat een heerlijk begin van het weekend. Had ook 2-8 kunnen zijn.
Een mooie voorbode voor een week met wedstrijden tegen Inter en Ajax!
Wie er ook kampioen wordt dit seizoen, het wordt - net als vorig seizoen bijv. - een kampioen van de armoede.