PSV 2007 - 2008
Trap nog eens een open deur in jantje!banjavi schreef:voetbalprimeur.nlWouters bezorgd over toekomst PSV
Jan Wouters maakt zich zorgen over de toekomst van PSV. Volgens Wouters is de selectie van de Brabanders niet in evenwicht. Dat zei de interim-trainer voorafgaand aan het duel met Internazionale.
"PSV is geneigd alleen talenten aan te trekken. Dat zorgt voor een scheve balans", zei de tussenpaus van de Eindhovenaren dinsdag.
Wouters: "Om op het niveau van de Champions League te kunnen blijven acteren, heb je types als Alex en Cocu nodig. Die zijn moeilijk te vinden en aan te trekken. Maar het is wel een zorg. Dat soort types gaat elke keer weg bij PSV. Talent heeft echter ervaring nodig die ze wegwijs kan maken op het hoogste niveau.''
Ik weet niet of je het weet, maar je werkt in Nederland hoor. En zoland de Nederlandse internationals na hun carrière geen zin hebben om terug te keren naar Nederland zal dit nooit veranderen. Ook Alex en Gomes waren ooit talentjes die we aangetrokken hebben.
AD.nlGomes wil toch bij PSV blijven
EINDHOVEN - Doelman Gomes van PSV schat de kans dat hij zijn contract verlengt op ongeveer 90 procent. Vorige week gaf de doelman in een interview aan dat hij erover twijfelde langer bij de Eindhovense club te blijven.
Na een aantal gesprekken is hij inmiddels van gedachten veranderd. ,,Het goede gevoel komt langzaam terug'', aldus Gomes.
De Braziliaan verwacht later deze week, na een nieuw gesprek met de leiding van de club, een beslissing te nemen over zijn toekomst. Gomes kan in Eindhoven een contract tekenen tot 2013. Zijn huidige verbintenis loopt in 2011 af.
,,Ik wil hier graag voor een langere periode blijven'', aldus Gomes dinsdag na de laatste training voor het Champions Leagueduel tegen Internazionale. ,,Maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat we om de prijzen kunnen spelen.''
(ANP)
Misschien heeft ie ook verlengd omdat Salcido en Afellay hun contract hebben verlengd en heeft het bestuur Gomes een aantal toezeggingen gedaan. Maar het is inderdaad apart.Beloki schreef:Vreemde actie. Eerst deugt er niks, het bestuur, de trainer, het goede gevoel ontbreekt en zegt hij dat hij op bijna zeker niet gaat verlengen, en in een weekje is hij 180 graden gedraaid.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De T.Inter komt met 'jeugdteam'
EINDHOVEN - Trainer Roberto Mancini van Internazionale heeft zeven jeugdspelers opgenomen in zijn selectie voor de uitwedstrijd van woensdag in de Champions League tegen PSV. De oefenmeester is met Inter al zeker van de volgende ronde van het kampioenenbal.
Trainer Roberto Mancini van Internazionale
Voor de Eindhovense ploeg is behalen van de tweede ronde van het kampioenenbal nog steeds mogelijk. PSV moet zelf winnen van de Italianen en kan vervolgens alleen maar hopen dat het Turkse Fenerbahçe punten verspeeld tegen CSKA Moskou.
Mancini kan niet beschikken over de geschorste Zlatan Ibrahimovic, Walter Samuel en Nicolas Burdisso. Patrick Vieira, Dejan Stankovic, Luis Figo, Olivier Dacourt, Luis Jiminez en doelman Francesco Toldo zijn geblesseerd.
Coach Mancini arriveerde in Eindhoven onder anderen met de talenten Goran Slavkovski, Danielo Federici, Dennis Esposito, Fabio Perissinotto, Francesco Bolzoni, Gabriele Puccio en Paolo Tornaghi.
Blij met de punten ...
-
Vertrouwen uit een wedstrijd tegen een 'jeugdteam'? Daar geloof ik niet zo in. Misschien een heel klein beetje, maar dan nog. Dit wordt op deze manier een wedstrijd die ze alleen kunnen verliezen.Thomas schreef:Jammer genoeg voor ons zal PSV wel wat vertrouwen putten uit deze wedstrijd. Jammer genoeg voor PSV gaat Fener niet verliezen van een uitgespeeld CSKA.
Ik ben