PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
wimpey

Bericht door wimpey »

Bertje schreef:Wimpey, kom alsjeblieft eens met een ander verhaal. Werkelijk enorm hersendodend.
Ik begrijp dat je je als 'HtC fan van het eerste uur' natuurlijk aangesproken voelt.

Maar Baseman heeft i.m.o. gelijk: dat Perez-bashen is vrij kansloos. Zelfs wanneer Perez prima balt, bakt ie er niets van. Ondertussen wordt bankdrukker Aisatti nog een stukkie hoger de hemel ingeprezen. Dat kan Baseman niet rijmen blijkbaar en dat kan ik evenmin rijmen.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Zo kijkt-ie toch altijd?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

wimpey schreef:
Bertje schreef:Wimpey, kom alsjeblieft eens met een ander verhaal. Werkelijk enorm hersendodend.
Ik begrijp dat je je als 'HtC fan van het eerste uur' natuurlijk aangesproken voelt.

Maar Baseman heeft i.m.o. gelijk: dat Perez-bashen is vrij kansloos. Zelfs wanneer Perez prima balt, bakt ie er niets van. Ondertussen wordt bankdrukker Aisatti nog een stukkie hoger de hemel ingeprezen. Dat kan Baseman niet rijmen blijkbaar en dat kan ik evenmin rijmen.
Ik doe niet aan hokjes, Wimpey. En aan Perez-bashen doe ik ook niet.
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef:
Baseman schreef:Daarbij accepteert Perez zijn rol als reserve vooralsnog zoals het moet.
Mwah, hij kijkt de laatste tijd weer alsof er een banaan in z'n reet zit.
:drecul.gif:

Kijk, dít vind ik dan wel weer leuk.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:
Kijk een keer in de spiegel zou ik zeggen...samen met een aantal anderen.
Ik denk dat Bertje doelt op het standaard Ten Cate-is-evil-praatje, dat we hier om de twee posts voorbij zien komen.

Wat Perez betreft: ik vind het geen geweldenaar en dat wordt nu bewezen. Aan het begin van het seizoen bij PSV en in z'n hele jaar bij Ajax vlogen de Perez-is-heilig-verklaringen me om de oren, dus nu wil ik even van deze situatie genieten. :ajaxscarf.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

wimpey schreef:Maar Baseman heeft i.m.o. gelijk: dat Perez-bashen is vrij kansloos. Zelfs wanneer Perez prima balt, bakt ie er niets van. Ondertussen wordt bankdrukker Aisatti nog een stukkie hoger de hemel ingeprezen. Dat kan Baseman niet rijmen blijkbaar en dat kan ik evenmin rijmen.
Ik stel vast dat Perez, wiens klasse in de ogen van sommigen mythische proporties heeft aangenomen, ook bij PSV 'gewoon' op de bank zit.
Het stinkt aan alle kanten!
Baseman

Bericht door Baseman »

Dat houdt wel in dat Jöhnk weet hoe Perez (of een persoon in het algemeen) kijkt als hij (of zij) een banaan in zijn (of haar) reet heeft :baaa.gif: :icon_biggrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

wimpey schreef:Maar Baseman heeft i.m.o. gelijk: dat Perez-bashen is vrij kansloos. Zelfs wanneer Perez prima balt, bakt ie er niets van. Ondertussen wordt bankdrukker Aisatti nog een stukkie hoger de hemel ingeprezen. Dat kan Baseman niet rijmen blijkbaar en dat kan ik evenmin rijmen.
Tegen CSKA en Feyenoord speelde Perez uitstekend. Dat is wel vastgesteld. Maar Perez is verleden tijd en in mijn ogen veel groter gemaakt dan hij is. Aissati is wellicht een toekomstig Ajacied met ontzettend veel potentie. Stukken meer dan Perez, die het in feite nooit verder heeft geschopt dan de bank van Ajax en PSV. Zo eerlijk moet je dan ook weer zijn.
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef: Ik stel vast dat Perez, wiens klasse in de ogen van sommigen mythische proporties heeft aangenomen, ook bij PSV 'gewoon' op de bank zit.
Dan stel ik op mijn beurt vast dat Henk the Charlatan, wiens klasse in de ogen van sommigen mythische proporties had aangenomen, ook bij Chelsea 'gewoon' weer hoofd van de afdeling hesjes & pilonnen is. En als hoofdtrainer bij een topclub gefaald heeft.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dat hebben de meesten inmiddels al beaamd, geloof ik. Dus je hoeft er niet meer over door te gaan.
wimpey

Bericht door wimpey »

Thomas schreef:Dat hebben de meesten inmiddels al beaamd, geloof ik. Dus je hoeft er niet meer over door te gaan.
En dat uitgerekend uit het toetsenbord van Thomas! :biggrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Grappig. Je moet nog even toegeven dat Tevez nog minder slecht is dan jij dacht. Het voorzetje is er al, je hoeft hem alleen nog maar in te koppen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 18, 2007 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
joey
Erelid

Bericht door joey »

wimpey schreef:Dan stel ik op mijn beurt vast dat Henk the Charlatan, wiens klasse in de ogen van sommigen mythische proporties had aangenomen, ook bij Chelsea 'gewoon' weer hoofd van de afdeling hesjes & pilonnen is. En als hoofdtrainer bij een topclub gefaald heeft.
Dat mag, al zullen er genoeg Nederlandse trainers zijn die op hun knieën naar Londen kruipen voor die baan. Maar je hebt gelijk, Ten Cate heeft niet gebracht wat we hadden verwacht en gehoopt. Maar dat heeft niets met PSV te maken.

Perez is voor PSV vooral een overbodige aankoop gebleken. Een club die Aissati en Afellay al in huis heeft, heeft geen behoefte aan een speler die zonder bal weinig brengt. Ik vind Perez dan ook een typische Koeman-aankoop. Een aankoop uit hebberigheid, niet uit noodzaak.
Harm

Bericht door Harm »

Ach. Je kunt ook stellen dat Ajax met Perez de CL wel gehaald zou hebben. Dus die 15 miljoen die we nu extra krijgen kun je ook aan het aankoopbeleid van Koeman toeschrijven.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Tja, wie weet. Een volslagen miskoop kan een belangrijk doelpunt maken. Het gaat mij erom dat PSV Afellay en Aissati al had. Dan heb je Perez niet nodig.
Baseman

Bericht door Baseman »

Dus als Perez als linksbuiten speelt bij PSV had Isi of Ibi daar moeten staan ? Right...
joey
Erelid

Bericht door joey »

Perez is natuurlijk geen linksbuiten.
Baseman

Bericht door Baseman »

Inderdaad, daar heeft hij bij AZ en Ajax en PSV nooit gespeeld verder en voor die positie is hij ook niet aangetrokken door PSV...
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik heb nooit begrepen waarom Ajax hem voor de linksbuitenpositie heeft aangetrokken. Hij mist daar de snelheid en de dynamiek voor.
jabu

Bericht door jabu »

Bij AZ speelde hij, op een deel van zijn laatste seizoen na, ook altijd en heel behoorlijk als 'vrije' linksbuiten.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dus als een soort 'tien' vanaf de linkerkant.

Bij PSV is Perez een directe concurrent van Afellay en Aissati. Niet van de spitsen.
Baseman

Bericht door Baseman »

joey schreef:Dus als een soort 'tien' vanaf de linkerkant.
Nee, als een linksbuiten die naar binnen trok.
Of zijn Luque en Suarez ineens ook nummers 10 vanaf de zijkant ?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Luque zeker. Al heeft die meer snelheid dan Perez. Suarez vind ik meer een pure spits.

Ik ben geen voorstander van het opstellen van dit soort 'linksbuitens'.
999

Bericht door 999 »

Mendez mag vertrekken bij PSV

PSV gaat meewerken aan een terugkeer
van Edson Mendez naar zijn geboorteland
Ecuador.De middenvelder wil terug omdat
zijn moeder ernstig ziek is.PSV is met
het Ecuadoraanse Barcelona in gesprek
over een transfer.

Volgens woordvoerder Pedro Salazar van
PSV blijft Mendez zeker tot het einde
van dit kalenderjaar in Eindhoven.De
competitie in Ecuador gaat half januari
van start.

Blij met de punten ...
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

joey schreef:Luque zeker. Al heeft die meer snelheid dan Perez. Suarez vind ik meer een pure spits.

Ik ben geen voorstander van het opstellen van dit soort 'linksbuitens'.
Suarez heeft wel een geweldig rendement. Vergelijk hem eens met Babel (ook meer een spits), maar het rendement halverwege het seizoen is als 2 - 3 x zo hoog (dus eindelijk 4 - 6 x). Je moet er dan wel voor zorgen dat de andere vleugel wel goed is ingevuld (als je tenminste een spits als KJH hebt).
Gesloten