Urby Emanuelson
Moderator: mods
Met veel geld op de rekening en geen betere linksback schiet je ook niets op, Bert. En aangezien Urby niet zo slecht is als hij nu lijkt, is dat nog geen kipsimpele opgave.
Ik snap ook wel enigszins dat onze talenten af en toe gek worden gemaakt hoor. Kort na hun debuut zijn het nog geweldenaren, en dan komt de kritiek. Ook zou ik het als speler fijn vinden om niet iedere maand drie andere spelers om me heen te zien. Na de winterstop staan er waarschijnlijk zelfs vijf nieuwe spelers in de basis.
Ik snap ook wel enigszins dat onze talenten af en toe gek worden gemaakt hoor. Kort na hun debuut zijn het nog geweldenaren, en dan komt de kritiek. Ook zou ik het als speler fijn vinden om niet iedere maand drie andere spelers om me heen te zien. Na de winterstop staan er waarschijnlijk zelfs vijf nieuwe spelers in de basis.
-
- AT Toto winner 15/16
Op 30 Nov. schreef ik in 'onbetrouwbaar nieuws':Bertje schreef:Met veel geld op de rekening kun je juist die betere linksback halen. Als je niet veel voor Urby kunt krijgen, kun je hem er beter bij hebben.
"Nu jullie het toch over backs hebben, ik vond die links-back van Murcia zeer goed in vele opzichten tegen Real. Heet Pena geloof ik. Zou een opluchting zijn na Urby. die de mensen verdedigend hartverlammingen bezorgt."
Commentaar RBG?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat lijkt me op het moment inderdaad de beste oplossing. Vertonghen heeft het tot op heden als linksback beter gedaan terwijl hij in het centrum nog geen indruk maakt. En Urby moet er echt even uit. Dit gaat al een tijdje helemaal nergens over.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Volgens mij moet Urby nu echt even op de bank, vandaag was het dra-ma-tisch. Als Van der Wiel terug is, die in het centrum en Vertonghen linksback.
Nil volentibus arduum
Iedereen is beter dan de Urby van vandaag. Ach, ach, ach...Kilroy schreef:"Nu jullie het toch over backs hebben, ik vond die links-back van Murcia zeer goed in vele opzichten tegen Real. Heet Pena geloof ik. Zou een opluchting zijn na Urby. die de mensen verdedigend hartverlammingen bezorgt."

Het stinkt aan alle kanten!
En dat al een Seizoen langjoey schreef:Iedereen is beter dan de Urby van vandaag. Ach, ach, ach...Kilroy schreef:"Nu jullie het toch over backs hebben, ik vond die links-back van Murcia zeer goed in vele opzichten tegen Real. Heet Pena geloof ik. Zou een opluchting zijn na Urby. die de mensen verdedigend hartverlammingen bezorgt."![]()

- Ajaciedjuh
Urby blijft maar aan het zeuren. 10 miljoen en een strik er omheen.Spurs meldt zich voor Emanuelson
door onze Telesportredactie
LONDEN - Tottenham Hotspur heeft zijn pijlen op Urby Emanuelson (21) gericht. De club uit Londen wil de Amsterdammer in de winterstop overnemen en meldt zich woensdag bij Ajax om te informeren naar de afkoopsom. Emanuelson staat in de ArenA tot 2011 onder contract.
Urby Emanuelson (m) kijkt de bal na in de wedstrijd tegen Willem II.
De zaakwaarnemer van Emanuelson bevestigt de concrete interesse van de Spurs. „Ik ben gebeld, maar heb diegene doorverwezen naar Ajax”, aldus Brian Berkleef. „Uiteraard heb ik het daar wel met Urby over gehad. Ja, hij ziet een overgang in januari zeker zitten.”
De linksbenige verdediger/middenvelder maakte in het seizoen 2004/’05 zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht, speelde sindsdien 73 duels en won met Ajax twee KNVB-bekers. In 2006 werd hij met Jong Oranje in Portugal Europees kampioen. Inmiddels speelde hij ook al tien interlands voor het grote Oranje.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Tsja, ik ben gecharmeerd van Urby en zie hem liever niet op deze manier vertrekken. Maar als we eerlijk zijn kunnen we wel constateren dat we deze competitie met een verdedigend dramatisch acterende Urby aardig hebben doorstaan. Als je dus denkt aan de afgelopen competitiehelft is het geen vreselijke aderlating als Urby vertrekt.
Maar goed, vindt maar eens echt goede backs. Urby kan beter dan dit. Nu zal hij op den duur wel gaan vlammen bij z'n volgende club.
Maar goed, vindt maar eens echt goede backs. Urby kan beter dan dit. Nu zal hij op den duur wel gaan vlammen bij z'n volgende club.
- Ajaciedjuh
- Jinne
- Site Admin
Ik snap het ook niet van Spurs al ze hem voor de linksbackpositie kopen. Ze hebben daar afgelopen zomer al voor veel geld het grote talent Bale gekocht en als back-up hebben ze ook nog PSV'er Lee.
Laatst gewijzigd door Jinne op wo dec 19, 2007 10:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Diego Placente loopt nog transfervrij rond na geruzie met zijn vorige club Celta. Heeft alleen wel een half jaar niet gespeeld. Is bovendien tuurlijk een speler voor gelijk in de basis, wanneer terug op oude niveau.Thomas schreef:Er moet sowieso ook een nieuwe linksback bij komen. Het liefst een talentvolle jongen, want Vertonghen verdient deze plek gezien zijn prestaties als linksback.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!