:hupajax.gif: Kom op, voetballen ....

Geen excuus mbt het veld, spelers, scheidsrechter of what ever ....
Verdomme, er gewoon staan donderdag, adrenaline in je lijf ....

Maar, ik vrees met grote vreze ....

Een voorzichtige 1-0 ????
EngelhaarRamona schreef:Fenerbahce schreef:Hmmm, doe mij dan toch maar 1 - 0 ... ;)
Poeh... *zucht diep...*
Tegen een team dat aardig draait...waarvan volgens mij ook sprake is van een team, dat vertrouwen heeft, dat sec gezien weinig te verliezen heeft en kan gaaaan...
Brrrrrrrrrrr...
Na die wedstrijd in het Olympisch Stadion ooit, lang geleden, wil ik niet meer denken aan die combinatie van Twente en kou!MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Heerlijk avondje kou en pijn lijden!
Door mij niet. In mijn ogen konden we wachten op een afstraffing. Het spel lijkt nergens op.Peter schreef:Absoluut, maar NAC werd nog gezien als een incident.
goh ff sarcastisch doen als heitinga ook niet zou kunnen ballen... wie dan in godsnaam? tuurlijk houd v.geel het geld op zak, totdat zijn Co binnen is of dat hij doorheeft dat er aan zijn poten van zijn stoel wordt gezaagdIzmailov schreef:Vanwege dat hele gemene veld van gisteren zijn Heitinga en Collin twijfelgevallen voor donderdag (telegraaf). De stoere kerels van Excelsior hebben geloof ik geen last van hun spieren.........