PSV 2007 - 2008
Sterker nog, je gaat er tegenin.LucaS schreef:Nee hoor, ik doe alleen even niet mee aan deze hype.
Het gaat niet alleen over Oranje, het gaat ook over Marokko. Ik kan me voorstellen dat de Marokkaanse bondscoach hem erbij wil hebben voor de AC. Dan moet Aissati NU een keuze maken.Laat het jochie eerst eens een basisplaats bij een topclub krijgen, voordat er uberhaupt over oranje kan worden gesproken.
Maar bash vooral lekker door.

Ik ben het met je eens. Wat heeft Aisatti dit seizoen nou helemaal laten zien bij PSV? Minder dan bijv. Perez, veel minder. Leuke voetballer, maar fysiek en mentaal nog een puber. Zou niet de eerste zeer talentvolle speler zijn die het laatste stapje niet kan zetten...LucaS schreef:Bashen? Omdat ik niet meejubel over een speler die een half jaartje bij Twente aardig heeft gespeeld? Zo kan je het ook bekijken ja
Zoals Junk al zei, hij zal waarschijnlijk binnenkort een keer voor Marokko geselecteerd worden en dan moet hij toch die definitieve keuze gaan maken tussen Oranje en Marokko. Dus dat is helemaal niet omhooggevallen ofzo. Het is niet een geval van dat hij denkt zo goed te zijn dat hij voor Oranje gaat kiezen omdat hij denkt direct in de basis te komen. Zo'n jongen moet ook vooruit plannen en weet ook wel dat hij potentie heeft, dus ik vind er helemaal niets zelfoverschattends aan ofzo.
'Omhooggevallen tuinkabouter' is natuurlijk bashing, dat hoef ik niet uit te leggen.LucaS schreef:Bashen? Omdat ik niet meejubel over een speler die een half jaartje bij Twente aardig heeft gespeeld? Zo kan je het ook bekijken ja
Van mij hoef je niet mee te doen met jubelen hoor, maar jij kiest zoals altijd weer het andere uiterste.
-