Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Lach maar, het is verdomme nog het meest waarschijnlijke scenario ook. Met misschien een gratis afdankertje dat ergens op een tribune zat weg te rotten als zoethoudertje erbij.joey schreef:'We gaan niet kopen om het kopen, Jesse. Straks zijn Davids, Vermaelen, Van der Wiel en Delorge terug, dan hebben we een selectie die om de titel kan strijden'.Jesse schreef:Is er al iets bekend over aankopen?

Ik lach niet. Ik verbijt de pijn.Scherrer schreef:Lach maar, het is verdomme nog het meest waarschijnlijke scenario ook. Met misschien een gratis afdankertje dat ergens op een tribune zat weg te rotten als zoethoudertje erbij.

Wie denkt dat Ajax zich structureel zal versterken in de winterstop? Iemand?
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Michael Reiziger!Scherrer schreef:Lach maar, het is verdomme nog het meest waarschijnlijke scenario ook. Met misschien een gratis afdankertje dat ergens op een tribune zat weg te rotten als zoethoudertje erbij.joey schreef:'We gaan niet kopen om het kopen, Jesse. Straks zijn Davids, Vermaelen, Van der Wiel en Delorge terug, dan hebben we een selectie die om de titel kan strijden'.Jesse schreef:Is er al iets bekend over aankopen?
Het is onwaarschijnlijk dat een voetbalclub zo dramatisch geleid wordt. Het gekke is ook nog dat het gewoon structureel is.
-
- AT Toto winner 10/11
Zo is het al gegaan:joey schreef:Ik lach niet. Ik verbijt de pijn.Scherrer schreef:Lach maar, het is verdomme nog het meest waarschijnlijke scenario ook. Met misschien een gratis afdankertje dat ergens op een tribune zat weg te rotten als zoethoudertje erbij.
![]()
Ergens in oktober of november, MvG: "We zullen in de winterstop een verdediger en creatieve middenvelder moeten gaan halen".
Vorige week, Koster: "Bouhlarouz? Nee, wij weten van niets. We halen overigens sowieso niet om het halen."
En zo zal het ongeveer verder gaan:
Eerste week van januari, MvG: "We halen alleen spelers als ze een echte versterking zijn, we gaan niet halen om het halen".
Tweede week van januari, MvG: "Davids, Leonardo, Vermaelen en Van der Wiel komen terug van blessures, daar moet je wel rekening mee houden"
Derde week van januari, MvG: "De selectie wordt een stuk sterker met de teruggekeerde spelers, ik denk dat die selectie kampioen-waardig is, eventuele nieuwe spelers moeten dus een uitzonderlijke toevoeging aan de selectie zijn, anders redden we het wel zonder ze".
Laatste week van januari, MvG: "De selectie is rond, er komt alleen nog iemand bij als er iemand vertrekt, we hebben alle vertrouwen in deze selectie".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Scherrer volgens mij word jij de volgende pers voorlichter van AjaxScherrer schreef:Zo is het al gegaan:joey schreef:Ik lach niet. Ik verbijt de pijn.Scherrer schreef:Lach maar, het is verdomme nog het meest waarschijnlijke scenario ook. Met misschien een gratis afdankertje dat ergens op een tribune zat weg te rotten als zoethoudertje erbij.
![]()
Ergens in oktober of november, MvG: "We zullen in de winterstop een verdediger en creatieve middenvelder moeten gaan halen".
Vorige week, Koster: "Bouhlarouz? Nee, wij weten van niets. We halen overigens sowieso niet om het halen."
En zo zal het ongeveer verder gaan:
Eerste week van januari, MvG: "We halen alleen spelers als ze een echte versterking zijn, we gaan niet halen om het halen".
Tweede week van januari, MvG: "Davids, Leonardo, Vermaelen en Van der Wiel komen terug van blessures, daar moet je wel rekening mee houden"
Derde week van januari, MvG: "De selectie wordt een stuk sterker met de teruggekeerde spelers, ik denk dat die selectie kampioen-waardig is, eventuele nieuwe spelers moeten dus een uitzonderlijke toevoeging aan de selectie zijn, anders redden we het wel zonder ze".
Laatste week van januari, MvG: "De selectie is rond, er komt alleen nog iemand bij als er iemand vertrekt, we hebben alle vertrouwen in deze selectie".

perfect verwoord zo
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

ANKoster rekent begin januari op Davids, Vermaelen en Van der Wiel
BRON: Telegraaf.nl
Op de persconferentie liet Adrie Koster weten er van uit te gaan dat hij bij de hervatting van het seizoen weer kan beschikken over Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. "Ik ga er van uit dat we dan weer over Davids, Vermaelen en Van der Wiel kunnen beschikken. Of dan alle problemen zijn opgelost? Dat weet ik niet, maar het scheelt wel veel. Daarbij hoop ik dat we er nog een goede voetballer bij krijgen." Koster wil het drietal in Dubai speelminuten geven.
Hopelijk een goede voetballer erbij, dus.
Het stinkt aan alle kanten!
Toen hadden we wel Ten Cate die regelmatig op het halen van versterkingen hamerde. Wat dat betreft (en ik zeg expliciet wat dat betreft) toonde Ten Cate wel karakter. Van Koster verwacht ik dat hij gewoon mee gaat in de praatjes van Van Geel. Van hem hoeven we niet te verwachten dat hij met zijn vuist op tafel slaat. Helemaal niet in zijn huidige functie als interim.
Nou, Henk heeft weinig positiefs door weten te drukken, hoor.Thomas schreef:Toen hadden we wel Ten Cate die regelmatig op het halen van versterkingen hamerde. Wat dat betreft (en ik zeg expliciet wat dat betreft) toonde Ten Cate wel karakter. Van Koster verwacht ik dat hij gewoon mee gaat in de praatjes van Van Geel. Van hem hoeven we niet te verwachten dat hij met zijn vuist op tafel slaat. Helemaal niet in zijn huidige functie als interim.