N.E.C. 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo dec 30, 2007 5:08 pm

Paes, voorzitter af dusss...

Paes voorzitter af
zon. 30 december 2007

Afbeelding

Onze stille voorzitter is geen voorzitter meer. Vincent Paes stopt per 1 januari als voorzitter van NEC. Paes voelt zich niet meer gesteund door de raad van commissarissen van NEC. Ik zou zeggen meneer Boekhoorn welkom!!!!

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Daniel

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 5:55 pm

Jöhnk schreef:
Ramona schreef:Davids rood nu... :icon_idea.gif:
Dat heeft hij vast niet van een vreemde.
:drecul.gif:

Weet iemand overigens hoe Poepon het deed buiten zijn drie goals om? Of was hij verder niet echt aanwezig? Heeft hij nu een goede lijn te pakken?

generaal

Bericht door generaal » zo dec 30, 2007 6:10 pm

Ik denk dat de TD voor Beenhakker gaat spelen.

Poeder

Bericht door Poeder » zo dec 30, 2007 7:17 pm

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 30, 2007 8:10 pm

En wat schiet NEC er nu mee op??

Ik denk dat Peas geen voorzitter van een Toto-divisionist wil zijn...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo dec 30, 2007 8:21 pm

wow, van kroonprins en in beeld bij Feyenoord naar hoofd in de strop bij een degradation candidaat.

nice one, Been.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 30, 2007 10:14 pm

Jansma schreef:wow, van kroonprins en in beeld bij Feyenoord naar hoofd in de strop bij een degradation candidaat.

nice one, Been.
Zijn contract is onlangs verlengt, dus nec zal het niet zomaar ontslaan denk ik

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 30, 2007 10:37 pm

Been: komend halfjaar heel moeilijk
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 22:22 | Laatst bewerkt: Vandaag 22:22

Mario Been zag zijn ploeg nog dieper wegzakken na de nederlaag tegen Willem II.

''We begonnen heel slecht, terwijl we hadden afgesproken dat strijd het verschil gaat maken. Bij de 2-0 zag Babos er niet goed uit. En de rode kaart van Olsson is heel dom, hij schaadt het elftal en misschien zelfs zijn carriere'', zegt Been.

Trainer zijn van NEC, het lijkt op dit moment geen pretje. ''Ik piep niet. We zijn al een tijdje bezig met versterkingen. Vooral voor de breedte, meer is hier niet mogelijk. We gaan een moeilijk halfjaar tegemoet.''
Ton van Gaalen belangrijkste kandidaat
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 22:13 | Laatst bewerkt: Vandaag 22:10 | 2 reacties

Ton van Gaalen lijkt de belangrijkste kandidaat om de vertrokken Vincent Paes op te volgen als voorzitter van NEC. Van Gaalen is al jaren voorzitter van de OSRN, de businessclub van NEC. Daarnaast is hij consultant bij Horwath de Zeeuw & de Keizer.

Bij het afscheid van Hans van Delft werd Van Gaalen door de belangrijkste sponsors en investeerders al naar voren geschoven als nieuwe voorzitter. Toen koos Van Delft voor Vincent Paes, hetgeen tot de dag van vandaag altijd een last voor de scheidend voorzitter is geweest.

In ieder geval is de kans groot dat bij een aanstelling van Van Gaalen de samenwerking met Boekhoorn weer nieuw leven zal worden ingeblazen.
Swart: vertrek Paes kan helpen
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 18:36 | Laatst bewerkt: Vandaag 18:36 | 16 reacties

Voorzitter Vincent Paes van NEC is opgestapt. Volgens algemeen directeur Jacco Swart heeft dat niets te maken met de nederlaag in Tilburg.

''Hij had dat vrijdag al besloten. Hij kan zich bij ons niet goed profileren. Het is ook heel lastig om Van Delft op te volgen. Van twee kanten is niet geworden wat we ervan hadden verwacht'', zegt Swart.

Volgens de directeur kan het vertrek van Paes helpen. ''We hebben momenten nodig, dit kan er één zijn. Investeerders wilden na zijn komst niet meer investeren. Al denk ik niet dat hij daarom is opgestapt.''

Bron: Omroep Gelderland
Aalbers: Been niet ter discussie
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 18:32 | Laatst bewerkt: Vandaag 18:32 | 16 reacties

Technisch directeur Carlos Aalbers van NEC zei na de nederlaag tegen Willem II: ''De positie van Been staat niet ter discussie''

''Hij bereidt het elftal goed voor. Zeggen de spelers dat ze geen team zijn? Dat is emotie. We hebben hier een hele grote klap te verwerken.''

Aalbers ziet ook dat versterkingen noodzakelijk zijn. ''De situatie moet verbeteren. Er zijn mogelijkheden, al zijn die niet overweldigend. Maar NEC heeft een breed draagvlak'', doelt Aalbers op de investeerders. ''Ik ga er vanuit dat die mensen ons helpen. Alle hulp is welkom.''

Bron: Omroep Gelderland

Ramona

Bericht door Ramona » zo dec 30, 2007 10:42 pm

2e Berichtje is van belang lijkt mij...dat versterking nodig is, moge overduidelijk zijn...dus Marcel...kom met die centen... :hupajax.gif:

Poeder

Bericht door Poeder » ma dec 31, 2007 8:54 am

Ramona

Bericht door Ramona » ma dec 31, 2007 8:56 am

Geniet...zou ik andersom ook doen...en wie weet... :headbang.gif:

Harm

Bericht door Harm » ma dec 31, 2007 11:32 am

N.E.C. heeft toch geen schuld van 27 miljoen? De toekomst van N.E.C. is volgens mij rooskleuriger dan die van Vitesse.

Ramona

Bericht door Ramona » ma dec 31, 2007 11:56 am

Ahwel...maar 'kben er goed zuur van...wat een k*tvoetbaldag gisteren...bahbah... :excited.gif: (en dan heb ik me bij AJAX nog totaal op de vlakte gehouden... :tranen.gif: )

Maar goed...ook al degraderen ze...en nee dat verwacht ik nog steeds niet, maar just in case...ik zal mijn plaatsje in de Goffert ook dan niet opgeven... :blush.gif: :headbang.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma dec 31, 2007 12:06 pm

Tuurlijk degradeert NEC niet... Ze zullen het zwaar krijgen en als er ook maar iets fout gaat, dan gaat ook alles fout. Ik ben benieuwd wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt... Peas weg. Wat levert het op?? Investeerders??

Tuurlijk blijf ik ook achter NEC staan... dat ik geen seizoenskaart meer heb komt niet omdat ik NEC niet meer steun, maar gewoon door financiele mogelijkheden mijnerzijds.

Ik ben dan wel een grote nuilert en tegen Twente zal het ook niet makkelijk worden... het hele seizoen zal niet makkelijk worden, maar dat wordt het voor Willem II, Heracles, Sparta, Excelsior ook niet... en van die 4 schat ik NEC toch het hoogst in... ze spelen helemaal niet zo'n slecht voetbal, maar het balletje wil er gewoon niet in...

Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren deze periode...

Come on NEC!!
Laatst gewijzigd door Banjavi op ma dec 31, 2007 12:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 31, 2007 12:07 pm

Die overtreding van Olsson was overigens echt smerig zeg. Bah. :kots: Knap gezien van de scheidsrechter ook. Die Lorenzo Davids is volgens mij een van de slechtste basisspelers van de Eredivisie. Wat een prutser.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma dec 31, 2007 12:14 pm

Thomas schreef:Die overtreding van Olsson was overigens echt smerig zeg. Bah. :kots: Knap gezien van de scheidsrechter ook. Die Lorenzo Davids is volgens mij een van de slechtste basisspelers van de Eredivisie. Wat een prutser.
Afbeelding

Het resultaat van de overtreding van Olsson.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ramona

Bericht door Ramona » ma dec 31, 2007 12:17 pm

Walgelijk idd...en Olsson onwaardig... :excited.gif:

Poeder

Bericht door Poeder » ma dec 31, 2007 2:13 pm

Harm schreef:N.E.C. heeft toch geen schuld van 27 miljoen? De toekomst van N.E.C. is volgens mij rooskleuriger dan die van Vitesse.
:drecul.gif: Verzin iets nieuws :drecul.gif:

Harm

Bericht door Harm » ma dec 31, 2007 7:26 pm

Volgens mij is de opmerking nieuwer dan de schuld.

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 02, 2008 8:40 am

Nijmeegs' hoop in 'bange' dagen... :headbang.gif:

2 tegen 2 en 1 tegen 1
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 19:13

Ten eerste wil ik jullie allen middels deze weg een voorspoedig 2008 toewensen.

Mijn knie voelt goed aan en ik heb ook deze week weer lekker kunnen trainen en stappen gemaakt in de belasting. We hebben de sprintseries uitgebreid en de eerste groepstraining, zonder duels, is inmiddels achter de rug. De nadruk bij de krachttraining ligt op de snelkracht en bij de veldtraining ligt deze op duels. Zo heb ik voor het eerst 2 tegen 2 en 1 tegen 1 gespeeld, op een extreem klein veld zodat er veel fysiek contact bij kwam kijken. Dit betekende tevens mijn eerste twee overwinningen na mijn blessure.

Vanaf morgen (2 januari) ga ik weer drie dagen in Zeist aan de slag, waarbij we de sprintarbeid nog meer gaan uitbreiden en dit in combinatie met duels. Daarna ga ik zondag (6 januari) met de groep trainen en met de groep mee op mini-trainingskamp van 8 t/m 10 januari in aanloop naar de 2e seizoenshelft. De maandag ertussen meld ik me in Zeist om de reactie van mijn knie, naar aanleiding van de training zondag, te laten controleren. En alsmede mijn programma voor de daaropvolgende drie dagen te bepalen.

De week daarna zal ook bestaan uit drie trainingen in Nijmegen en twee in Zeist en mits mijn knie goed blijft reageren (eigenlijk niet reageren dus), sluit ik de week daarna (de week van 21 januari) weer volledig aan bij de groep. En dan is het een kwestie van wedstrijdfit worden.

Groeten, Mark

Bron: http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 02, 2008 8:43 am

Vivaaaaaa Barreto... Zou koel zijn voor 'm... :headbang.gif:
(en NEC vangt geloof ik ook nog wat centjes dan...)

"Bayern en Spurs willen Barreto"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 16:04

Hij is nog maar een half jaar weg bij NEC, maar Edgar Barreto heeft zich in Italië nu al in de picture gespeeld bij enkele grote Europese clubs.

Zoveel dat onder meer Bayern München en Tottenham Hotspur interesse hebben in de 23-jarige middenvelder uit Paraguay.

Reggina vraagt zo'n 7 miljoen euro voor Barreto.

Bron: www.goal.com

En dan dit...tja...

Feyenoord volgt Kivuvu"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Eergisteren 16:48

Afbeelding

Feyenoord volgt al een tijdje de ontwikkeling van NEC-middenvelder Dominique Kivuvu; een krachtpatser die in Nijmegen al snel werd vergeleken met Patrick Vieira. De voetballer kent de laatste weken een zwakke periode in Nijmegen, maar zijn stijl past in de profielschets die de Rotterdamse club heeft opgesteld. Ibrahim Kargbo van Willem II behoort ook tot die categorie.

Bron: AD Sportwereld

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » wo jan 02, 2008 3:21 pm

Jonas Olsson maakt excuus aan supporters
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 14:31 | Laatst bewerkt: Vandaag 14:41

Afbeelding

NEC kon dit jaar niet slechter afsluiten door met 3-0 te verliezen van Willem II, waar ook nog twee spelers met een rode kaart van het veld werden afgestuurd. Een van die spelers is Jonas Olsson. Dat hij nog wel eens tegen een kaart aanloopt is een bekend gegeven, maar tegen Willem II ging hij te ver door een natrappende beweging te maken en daarbij een speler van Willem II in het gezicht te raken. ''Dat valt echt niet goed te praten,'' zegt de Zweed als we contact met hem opnemen. ''Het was pure frustratie en mag natuurlijk nooit gebeuren.''

Niet alleen Olsson is niet blij met de rode kaart, maar ook de supporters die de hardwerkende verdediger altijd steunen, kunnen zijn actie niet waarderen en zijn ook teleurgesteld. ''Ik kan dan ook maar één ding doen,'' geeft Olsson aan. ''En dat is mijn excuus maken aan de club en alle supporters. Het is niet professioneel en ik weet dat ik van dit moment zal leren. Ik heb voor de supporters en de club nu ook echt iets goed te maken.''

Of Olsson daar nog tijd voor heeft is natuurlijk de vraag, aangezien hij in belangstelling staat van clubs uit de Premier League. ''Ik heb gesproken met mijn zaakwaarnemer en op dit moment is er nog niks concreet. Ik verwacht niet dat ik al in de winterstop zal vertrekken, al weet ik ook dat je in de voetballerij niks met zekerheid kan zeggen.''

Ondanks dat NEC het geld natuurlijk goed kan gebruiken, is de waarde van Olsson natuurlijk groot voor het elftal van NEC. Mario Been keurde de actie natuurlijk ook af, maar gaf daarbij wel aan dat hij ''qua strijd het liefst tien Olssons in het veld zou willen hebben''. Daarom is het te hopen dat de Zweede blijft en zo mee kan vechten om ons in de hoogste Divisie te houden en uiteindelijk komende zomer toch nog voor een mooie prijs naar zijn geliefde Premier League kan.

Bron: http://www.forzanec.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 02, 2008 3:35 pm

Tot hoe lang loopt dat contract nog?

Heb het even opgezocht... tot 2009... dan is het niet erg dattie blijft.. :-)
Je moet wel zorgen dat je ... of verlengt... of verkoopt. Niet gratisch laten gaan aub... want daar is het bestuur nogal goed in... spelers gratisch laten gaan.

Daniel

Bericht door Daniel » wo jan 02, 2008 6:09 pm

Jammer, ik hoop niet dat Kivuvu naar Feyenoord zal gaan, als hij zich goed blijft ontwikkelen wil ik hem wel graag bij Ajax zien. Maarja, volgen zegt natuurlijk vrij weinig, Ajax volgt de halve wereld en steeds blijven mensen dat maar in het nieuws brengen alsof het iets bijzonders is..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 03, 2008 11:50 am

Concrete interesse voor NEC'er Olsson
De kans op een spoedig vertrek van Jonas Olsson bij NEC wordt steeds groter. De Zweedse verdediger staat al geruime tijd in de belangstelling van enkele Engelse clubs, die volgens het AD nu concreet worden.

Bolton Wanderers, Newcastle United en een nog onbekende Duitse club hebben inmiddels officieel contact gezocht met de club uit Nijmegen, waar Olsson bezig is aan zijn derde seizoen.

NEC liet eerder al weten dat Olsson bij een goed bod mag vertrekken. Ook de mandekker, die nog een contract heeft tot medio 2009, ziet een nieuw avontuur wel zitten. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik naar Engeland wil. Als ik in de winterstop vertrek, kan NEC tenminste nog wat aan mij verdienen", aldus Olsson.
voetbalprimeur.nl

Plaats reactie