PSV 2007 - 2008
Natuurlijk waren ze daar bang voor. Daarvoor en voor een vertrek van Aissati. Allebei de problemen zijn nu opgelost.
Als ze bij PSV een hoofdrol voor Perez in gedachten hadden gehad, had hij niet mogen vertrekken. Zo simpel is het. Hij was daar ook in de tweede seizoenshelft op de bank beland. Dan kun je hem beter lozen als je de kans krijgt. Perez was een echte Koe-aankoop: halen om het hebben, volstrekt overbodig. Die fout heeft PSV nu gecorrigeerd.
Als ze bij PSV een hoofdrol voor Perez in gedachten hadden gehad, had hij niet mogen vertrekken. Zo simpel is het. Hij was daar ook in de tweede seizoenshelft op de bank beland. Dan kun je hem beter lozen als je de kans krijgt. Perez was een echte Koe-aankoop: halen om het hebben, volstrekt overbodig. Die fout heeft PSV nu gecorrigeerd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Met 6 goals en 6 assists presteert Lazo toch heel aardig.Beloki schreef:Meer dan een Lazovic die immer in de basis staat.
Iemand als Farfan laat veel minder zien...
En wat betreft de cijfers, die van Perez waren vorig seizoen bij Ajax toch heel aardig. Als invaller. Oftewel, dat zegt zeker niet alles.
Laatst gewijzigd door Baseman op wo jan 02, 2008 9:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ibi doet iets dat Perez niet kan, namelijk constant presteren.wimpey schreef:Aisatti en Affelay mogen eerst eens bewijzen dat ze over een reeks van wedstrijden punten kunnen verdienen voor PSV. Nu, na de winterstop, niet over 2 of 3 jaar.
En hij weet daarbij ook nog een redelijk tot erg hoog niveau te halen.
Dat zijn goals en assists minder zijn momenteel is logisch, Perez stond erin en daardoor speelt Ibi terughoudender. Na het vertrek van Perez zal Ibi weer aanvallender gaan spelen.
- Ajaciedjuh
Het rendement zal wel meevallen. Als je naar vorig seizoen bij Twente bekijkt heeft hij welgeteld 1 goal gemaakt (aantal assists kon ik niet vinden)!
Uiteraard is het een speler die nog volop in ontwikkeling is, maar een echt scorende speler zal het niet worden.
Ik vind Aissati vooral een schakende speler. Goed voor de aanvoer. En ik had hem inderdaad graag bij Ajax gezien.
Uiteraard is het een speler die nog volop in ontwikkeling is, maar een echt scorende speler zal het niet worden.
Ik vind Aissati vooral een schakende speler. Goed voor de aanvoer. En ik had hem inderdaad graag bij Ajax gezien.
Afellay kan goed voetballen, maar mij is hij te blessuregevoelig. Zit steeds in de lappenmand, die jongen.
Farfan heeft veel meer talent dan Lazovic. Goed ,hij speelt minder dit jaar, maar dat zal wel zijn oorzaken hebben. Ik heb PSV niet intensief genoeg gevolgd om te zeggen welke.
Farfan heeft veel meer talent dan Lazovic. Goed ,hij speelt minder dit jaar, maar dat zal wel zijn oorzaken hebben. Ik heb PSV niet intensief genoeg gevolgd om te zeggen welke.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk eerlijk gezegd dat Perez daadwerkelijk naar Reker is toegestapt omdat hij terug wilde keren naar Ajax. Vervolgens heeft Reker met bepaalde dingen in het achterhoofd (de leeftijd van Perez, de aanwezigheid van Aissati en Afellay, de manier waarop Perez met het bankzitten omgaat) niet teveel tegenstand geboden en is hij met Ajax gaan praten.Peter schreef:Wat had Reker dan moeten zeggen? 'Wij willen af van Perez omdat het een hele nare man is'. Dit is toch gewoon een open deurtje die Reker intrapt.
vi.nlWouters de op één na slechtste PSV-trainer ooit
02/01/2008 15:21
Jan Wouters heeft zijn periode als interim-trainer van PSV afgesloten met een slecht rapport, zo leert een duik in de statistieken.
Van alle trainers die de Eindhovense clubs sinds 1913 onder hun hoede hadden, heeft de voormalige Oranje-international het op één na hoogste verliespercentage.
PSV speelde 11 officiële wedstrijden onder Wouters, waarvan de ploeg er bijna de helft (45 procent) verloor. In de PSV-historie behaalde alleen Milan Nikolic een hoger verliespercentage.
De Joegoslavische oefenmeester had de Eindhovense club tussen augustus en december 1967 onder zijn hoede en leed tien nederlagen in achttien duels, wat neerkomt op 55 procent.
Resultaten PSV onder Wouters
Competitie D W G V V-T Verlies%
Eredivisie 8 4 1 3 16-11 37,50%
Ch.League 3 1 0 2 1-3 66,66%
Totaal 11 5 1 5 17-14 45,45%
(even een 'weetje' tussendoor....)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
voetbalprimeur.nlPSV wil routinier en haalt Dzsudzsak eerder
Balazs Dzsudzsak maakt mogelijk deze week al de overstap naar PSV. De Hongaarse middenvelder moet het vertrek van Kenneth Perez naar Ajax opvangen.
De twintigjarige linkspoot werd in oktober al gecontracteerd voor vijf jaar. Aanvankelijk zou de voetballer van Debreceni pas in de zomerstop komen. Door de transfer van Perez moet de komst van de jonge belofte in een stroomversnelling geraken.
Bovendien gaf technisch directeur Stan Valckx vandaag aan tegen Omroep Brabant dat de landskampioen nog een routinier aan de selectie wil toevoegen. Volgens de Limburger zijn deze echter schaars.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Farfan is een klasbak, maar hij heeft geen lekkere voorbereiding op het seizoen gehad en maakt een ongemotiveerde indruk. Het zou dus jammer zijn als een speler als Raffael hem nu al komt vervangen. Maar eerlijk gezegd denk ik eerder dat Dzsudzsak al in januari naar PSV komt in het geval Farfan vertrekt. Die ken ik niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. De verhalen zijn in ieder geval vrij lyrisch.