Mohammed bin Rashid International Football Championship

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 »

Columbus schreef:
Voetske schreef:
Starring schreef: Kansen scheppen gaat hem makelijk af, maar die ook omzetten in doelpunten is nog teveel gevraagd. Elke dag individuele training op afwerken!

De verdediging is een 'geitenkaas'...
Kamelenkaas :smallgrin.gif:
Verdediging van Inter cind ik niet veel beter hoor
Let eens op hoeveel keer Cruz tussen de verdediging vrij door kan lopen bij ons ...
Blij met de punten ...
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

Gelukkig voor AJAX doet Ibra niet mee dan!
999

Bericht door 999 »

Is het 1 miljoen euro of 1 miljoen dollar ?.
Blij met de punten ...
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Beloki schreef:Leo heeft dribbels die minstens net zo goed zijn als die van Suarez. Leo op rechts en Suarez links en je hebt prima vleugels.
En wie gaat de voorzetten dan geven?
Nil volentibus arduum
columbus

Bericht door columbus »

Tuurlijk Voetske. Ajax is een flink stuk kaas met gaten, maar Inter in net zo slordig m.i.
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Voetske schreef:Is het 1 miljoen euro of 1 miljoen dollar ?.
Ik zat me net hetzelfde af te vragen, Ik dacht een miljoen dollar.
999

Bericht door 999 »

Columbus schreef:Tuurlijk Voetske. Ajax is een flink stuk kaas met gaten, maar Inter in net zo slordig m.i.
Daar heb je gelijk in.Alleen vindt ik het van AJAX belangrijker dan van Inter ..
Blij met de punten ...
Beloki

Bericht door Beloki »

Dollar, ja.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Maduro imiteert Ogararu.
999

Bericht door 999 »

Beloki schreef:Dollar, ja.
De man ?. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
columbus

Bericht door columbus »

Voetske schreef:
Columbus schreef:Tuurlijk Voetske. Ajax is een flink stuk kaas met gaten, maar Inter in net zo slordig m.i.
Daar heb je gelijk in.Alleen vindt ik het van AJAX belangrijker dan van Inter ..
Oke, you got me :blush.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Kan Koster Suarez er niet afhalen? Ik vind dit veel te link tegen die mongool van een Rivas.
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Alleen de winnaar. Ik neem aan dat ze ook leuk startgeld hebben gekregen.
Daily Blind

Voetske schreef:
Bij AJAX is dat al het gehele seizoen en bij Inter alleen nu.
999

Bericht door 999 »

Suarez, Suarez leer je het dan NOOIT !!
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Zlatan Son of God schreef:
Voetske schreef:
Nee klopt, Columbus heeft gelijk, alleen vindt ik het niet zo belangrijk dat Inter z'n verdediging kaas is.
Blij met de punten ...
Beloki

Bericht door Beloki »

Inter heeft haast. Ze willen wel degelijk winnen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Daily Blind

Voetske schreef:
Voetske schreef: Daar heb je gelijk in.Alleen vindt ik het van AJAX belangrijker dan van Inter ..
Nee klopt, Columbus heeft gelijk, alleen vindt ik het niet zo belangrijk dat Inter z'n verdediging kaas is.
Ik ook nite. Dit soort potjes zeggen me weinig. Behalve dat ik hoop dat ik vooruitgang zie / hoor / verneem bij AJAX. maar aan jullie geluiden te horen is het nog steeds drama. Helaas worden ze niet met de neus op de feiten gedrukt!
Starring

Bericht door Starring »

Die Oga moet slechts met één opdracht het veld opgestuurd worden: zo snel en kort mogelijk afspelen!

Als je hem dan toch gebruikt...
999

Bericht door 999 »

Voetske schreef:
Zlatan Son of God schreef: Bij AJAX is dat al het gehele seizoen en bij Inter alleen nu.
Ik ook nite. Dit soort potjes zeggen me weinig. Behalve dat ik hoop dat ik vooruitgang zie / hoor / verneem bij AJAX. maar aan jullie geluiden te horen is het nog steeds drama. Helaas worden ze niet met de neus op de feiten gedrukt!
Ach, we zijn het hier toch met z'n alle eens dat met een paar gerichte goede aankopen voor de achterhoede het daar in ieder geval stukken beter zal gaan, slechter kan niet lijkt me ..

Maar vind ze maar eens ...
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Vrije trap Inter, bal zoek :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Dat was toch aardig van Chivu. :smallgrin.gif:
Starring

Bericht door Starring »

Ach, Voetske, als Vermaelen en Greg er weer bij zijn, hebben we voor eredivisie-begrippen gewoon een aardige defensie. Ajax moet voorts nooit meer met licht verdedigende backs spelen....

Het wordt verder wel druk voorin op de vleugels. Ajax doet er goed aan om Luque nu al te verpatsen, als moet voor niets....
999

Bericht door 999 »

Starring schreef:Ach, Voetske, als Vermaelen en Greg er weer bij zijn, hebben we voor eredivisie-begrippen gewoon een aardige defensie. Ajax moet voorts nooit meer met licht verdedigende backs spelen....
Niet als je dan de andere gaapers, Urby, Maduro, Heitinga, Ogararu enz. laat staan.Die maken per wedstrijd teveel blunders.Trouwens, maak ze niet al te goed v.d. Wiel, Vermaelen.Ik bedoel in zo'n kwalitatief arme achterhoede steek je er nogal vlug bovenuit ...
Blij met de punten ...
Starring

Bericht door Starring »

Voetske schreef:
Starring schreef:Ach, Voetske, als Vermaelen en Greg er weer bij zijn, hebben we voor eredivisie-begrippen gewoon een aardige defensie. Ajax moet voorts nooit meer met licht verdedigende backs spelen....
Niet als je dan de andere gaapers, Urby, Maduro, Heitinga, Ogararu enz. laat staan.Die maken per wedstrijd teveel blunders.
Zonder licht verdedigende backs, dus sowieso zonder Urby en Oga. Een linie verder kunnen ze minder schade aanrichten. Hoewel dat niet op gaat voor Oga uiteraard. Hij is een verhaal apart. Heitinga wil ook wel eens een blunder maken. Maar goed, als je backs heb staan die kunnen corrigeren, coachen en/of minder fouten maken, dan zal ook Johnny beter voor de dag komen.

Maar goed, het samenspel kan ongeacht de aanwezige kwaliteiten naar een veel hogere niveau opgekrikt worden. Koster wist wel raad met al die trainingsuren, lonen doet het echter nog niet...
Laatst gewijzigd door Starring op za jan 05, 2008 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie