Trouwens, maak ze niet al te goed v.d. Wiel, Vermaelen.Ik bedoel in zo'n kwalitatief arme achterhoede steek je er nogal vlug bovenuit ...Starring schreef:Zonder licht verdedigende backs, dus sowieso zonder Urby en Oga. Een linie verder kunnen ze minder schade aanrichten. Hoewel dat niet op gaat voor Oga uiteraard. Hij is een verhaal apart. Heitinga wil ook wel eens een blunder maken. Maar goed, als je backs heb staan die kunnen corrigeren, coachen en/of minder fouten maken, dan zal ook Johnny beter voor de dag komen.Voetske schreef:Niet als je dan de andere gaapers, Urby, Maduro, Heitinga, Ogararu enz. laat staan.Die maken per wedstrijd teveel blunders.Starring schreef:Ach, Voetske, als Vermaelen en Greg er weer bij zijn, hebben we voor eredivisie-begrippen gewoon een aardige defensie. Ajax moet voorts nooit meer met licht verdedigende backs spelen....
Mohammed bin Rashid International Football Championship
Blij met de punten ...
Oja.Moeilijk te zien, maakt eigenlijk ook niet zo veel uit ...Columbus schreef:Voetske, volgens mij was de eerste van Ajax vd Heijden...
Laatst gewijzigd door 999 op za jan 05, 2008 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
Ik vond het helemaal kut. Geloof dat Inter een stuk of 15 doelrijpe kansen heeft gehad. En dan die penalties: een schande.
Het wordt weer hopen op de individuele bevliegingen van Suarez, Huntelaar en Perez.
Het wordt weer hopen op de individuele bevliegingen van Suarez, Huntelaar en Perez.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jan 05, 2008 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.