Hij verkoopt hem wel een tik, maar de enige die hier een blunder maakt is Vink. Daar kan je nooit een gele kaart voor geven.LucaS schreef:Hofs heeft Affelay nooit geraakt
Feyenoord 2007 - 2008
Ik ga de discussie hierover niet aan. Hofs is blijkbaar heilig bij jou.LucaS schreef:Hofs heeft Affelay nooit geraakt

Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jan 12, 2008 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Feyenoord gaat steeds chaotischer en zenuwachtiger spelen. Vooral in de verdediging, Hofland speelt met een man in zijn rug op de achterlijn van een paar meter van Timmer af terug op Timmer. Moet weer als een gek weggewerkt worden door Metsel.
Maar toch hoop ik op nog een smerige vieze Duitse 1-1 in het slot.
Maar toch hoop ik op nog een smerige vieze Duitse 1-1 in het slot.
Laatst gewijzigd door Daniel op za jan 12, 2008 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar kan ik ook meeleven, en zou dat normaal gezien ook graag willen. Alleen is 1-1 een beter uitgangspositie voor Ajax.Jöhnk schreef:Ik hoop op een 0-5.Daniel_vT schreef:Maar toch hoop ik op nog een smerige vieze Duitse 1-1 in het slot.
Laatst gewijzigd door Daniel op za jan 12, 2008 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de lange termijn zal Psv een grotere concurrent voor de 1e plaats zijn dan Feyenoord.Dus zou een gelijkspel volgens mij toch beter zijn .Marillion schreef:Precies, hoe meer hoe beter. Dan beginnen ze weer ouderwets aan de tweede seizoenshelft. Zou wel lekker zijn als het weer helemaal instort.Jöhnk schreef:Ik hoop op een 0-5.Daniel_vT schreef:Maar toch hoop ik op nog een smerige vieze Duitse 1-1 in het slot.
Blij met de punten ...
Mwah, ik denk niet dat ze elkaar veel ontlopen. Zo goed is PSV ook niet. Voor de titelstrijd zijn wij zelf onze grootste concurrent. Met zo'n team als dat van Ajax heb je geen goede tegenstanders nodig om in de problemen te raken.Voetske schreef:Op de lange termijn zal Psv een grotere concurrent voor de 1e plaats zijn dan Feyenoord.Dus zou een gelijkspel volgens mij toch beter zijn .Marillion schreef:Precies, hoe meer hoe beter. Dan beginnen ze weer ouderwets aan de tweede seizoenshelft. Zou wel lekker zijn als het weer helemaal instort.Jöhnk schreef: Ik hoop op een 0-5.
Nil volentibus arduum
Nog een keer dan.Ik denk dat op de lange termijn Psv constanter zel presteren als Feyenoord.Dat is dus, maar dat is mijn mening, onze grootste concurent.En wat heb je het liefste wat je concurente(n) doe(t)n .. punten laten liggen ..Marillion schreef:Mwah, ik denk niet dat ze elkaar veel ontlopen. Zo goed is PSV ook niet. Voor de titelstrijd zijn wij zelf onze grootste concurrent. Met zo'n team als dat van Ajax heb je geen goede tegenstanders nodig om in de problemen te raken.Voetske schreef:Op de lange termijn zal Psv een grotere concurrent voor de 1e plaats zijn dan Feyenoord.Dus zou een gelijkspel volgens mij toch beter zijn .Marillion schreef: Precies, hoe meer hoe beter. Dan beginnen ze weer ouderwets aan de tweede seizoenshelft. Zou wel lekker zijn als het weer helemaal instort.
Blij met de punten ...
De aanvallers/aanvallende middenvelders van PSV spelen met hun rug naar de goal toe op rand 16, maar staan steeds wel in een gat van twee Feyenoorders die 5-10 meter uit elkaar staan, steekpass en ze zijn erdoorheen.. maar ze passen steeds recht in de voeten en kaatsen vervolgens weer terug, als ze aannemen en omdraaien kunnen ze zo alleen op de keeper af..
Of dat het meevalt doet er dus niet toe.De overtreding was er.En niet het struikelen over eigen benen ...Jöhnk schreef:Dat zal wel meevallen, want Donald is hartstikke fit.Voetske schreef:Onzin, Bij Donald liep je ook al te mekkeren dat ie door zijn eigen struikelen geblesseerd raakte, terwijl iedereen duidelijk kon zien dat ie ( bewust ) op zijn achileshiel werd getrapt.
Blij met de punten ...
Ja, dat had je net ook al gezegd. Is het nu de bedoeling dat ik mijn antwoord ook nog een keer ga geven?Voetske schreef:Nog een keer dan.Ik denk dat op de lange termijn Psv constanter zel presteren als Feyenoord.Dat is dus, maar dat is mijn mening, onze grootste concurent.En wat heb je het liefste wat je concurente(n) doe(t)n .. punten laten liggen ..Marillion schreef:Mwah, ik denk niet dat ze elkaar veel ontlopen. Zo goed is PSV ook niet. Voor de titelstrijd zijn wij zelf onze grootste concurrent. Met zo'n team als dat van Ajax heb je geen goede tegenstanders nodig om in de problemen te raken.Voetske schreef: Op de lange termijn zal Psv een grotere concurrent voor de 1e plaats zijn dan Feyenoord.Dus zou een gelijkspel volgens mij toch beter zijn .
Nil volentibus arduum