Ajax-AZ 13-01-2008
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
De Zeeuw: ik sla de bal er uit frustratie uit. 
Kieft verwoord het goed: de Zeeuw wil de bal gewoon uit het doel slaan. Dat de bal toevallig er achter was, is wat anders.

Kieft verwoord het goed: de Zeeuw wil de bal gewoon uit het doel slaan. Dat de bal toevallig er achter was, is wat anders.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 13, 2008 4:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajaciedjuh schreef:?Toppie schreef:Urby was weer erg slecht , en is Hetinga geschorst , dat wordt volgende week toch weer anders...
Koop die da silva maar dan kan Ogararu op rechts
Alleen vertonghen en Urby zijn er volgende bij als ervaren verdedigers en Ajax wil een goeie rechtsback , dus Bruno da Silva halen die handel.
Bruno kan ook in het centrum spelen

- Ajaciedjuh
Ik wist niet dat hij ook die kwaliteiten had.Toppie schreef:Ajaciedjuh schreef:?Toppie schreef:Urby was weer erg slecht , en is Hetinga geschorst , dat wordt volgende week toch weer anders...
Koop die da silva maar dan kan Ogararu op rechts
Alleen vertonghen en Urby zijn er volgende bij als ervaren verdedigers en Ajax wil een goeie rechtsback , dus Bruno da Silva halen die handel.
Bruno kan ook in het centrum spelen
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Van Gaal, az was beter 
Huh, van Gaal geeft de Zeeuw de schuld. Hij moet niet met de hand naar de bal gaan!!!
Ik ben het een keer eens met van Gaal!
We worden alleen door spelhervattingen van Ajax verslagen (alweer).

Huh, van Gaal geeft de Zeeuw de schuld. Hij moet niet met de hand naar de bal gaan!!!
Ik ben het een keer eens met van Gaal!

We worden alleen door spelhervattingen van Ajax verslagen (alweer).
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 13, 2008 4:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Lekkere uitslag, maar zo goed vond ik Ajax helemaal niet voetballen. Eerder slordig. Vooral centraal achterin ging het vaak mis als AZ in de buurt van de 16 kwam.
Maar goed, toch lekker zo'n uitslag.
Maar goed, toch lekker zo'n uitslag.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Persconferentie: van Gaal az veel beter. Geen kansen voor Ajax
2 goals, Huntelaar moest ook scoren. De kansen van az stegen er ver bovenuit. Ik zou niet weten welke, maar goed.
Hij vindt wel dat Ajax ook goed gespeeld heeft (maar let op: hij vindt dat az beter speelde <> geeft zichzelf een compliment). Ook mooie goals van Ajax.
Hilarisch, van Gaal krijgt applaus!
De reactie is geweldig.

Hij vindt wel dat Ajax ook goed gespeeld heeft (maar let op: hij vindt dat az beter speelde <> geeft zichzelf een compliment). Ook mooie goals van Ajax.
Hilarisch, van Gaal krijgt applaus!